Waarom zouden we zijn zonder de fles?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonzaam is een mooie samentrekking tussen eenzaam en woonachtig.
Dat klopt ook voor jullie, natuurlijk. Koos heeft af en toe de fles, jij af en toe de nicht.
Soortgelijke vorm ook.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonzaam is een mooie samentrekking tussen eenzaam en woonachtig.
Dat klopt ook voor jullie, natuurlijk. Koos heeft af en toe de fles, jij af en toe de nicht.
quote:‘Woonzaam’ slaat dan op die mensen die bij onze niet nader te noemen woongigant iedere maand nieuwe themakleuren komen ‘shoppen’. Want die mensen winkelen niet, die ‘shoppen’, dat is krek hetzelfde maar dan hipper. ‘Ben je graag woonzaam?’ kan die dame in het spotje dan vragen. Al klinkt woonzaam ook wel alsof je in een hutje op de hei woont, eenzaam wonen, de nieuwe trend voor antisocialen. ‘Nee, wij hebben een hutje op de Veluwe, lekker stil, wij houden niet van buren, we zijn liever woonzaam’.
Ik wist helemaal niet dat ze bij Ikea maandelijkse themakleuren hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alleen al het woord themakleuren roept bij mij al een allergische reactie op.
Ik ook niet, ze verkopen ook geen verf volgens mij...mischien bedoelen ze de Gamma?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat ze bij Ikea maandelijkse themakleuren hebben
Waar: in jouw geval bij de Financial Times.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zouden we zijn zonder de fles?
Rond en leeg?quote:
Nice.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar: in jouw geval bij de Financial Times.
Blond, tegenwoordig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:31 schreef RM-rf het volgende:
De trendkleur voor anti-socialen is toch iedere maand gewoon Bruin ?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar: in jouw geval bij de Financial Times.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:48 schreef Kaas- het volgende:
Secretaresse: "Heey Jacques, er kwam net een mailtje binnen van iemand die vragen stelt over een aanbesteding en een familielid of zo?"
Jacques:
[ afbeelding ]
Moet je ook maar willen natuurlijk. Dat neoliberale succes.quote:
"Kies een nieuw wachtwoord"quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Heb nu gvd al 15 pogingen gedaan om in te loggen met mijn digid en na elke 3e poging moet je een kwartier wachten. Als het zo niet lukt vraag ik wel een nieuwe aan.
Hehe.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
"Kies een nieuw wachtwoord"
"Uw nieuwe wachtwoord moet anders zijn dan uw huidige wachtwoord"
[ afbeelding ]
Waarom veel geld verdienen als je ook gewoon voor het regionale sufferdje kunt schrijven?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je ook maar willen natuurlijk. Dat neoliberale succes.
Waarom voetballen voor geld als je ook contributie kunt betalen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom veel geld verdienen als je ook gewoon voor het regionale sufferdje kunt schrijven?
Al of geen hoofdletters in naam of wachtwoord maken het altijd ingewikkeldquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:41 schreef Kaas- het volgende:
Heb nu gvd al 15 pogingen gedaan om in te loggen met mijn digid en na elke 3e poging moet je een kwartier wachten. Als het zo niet lukt vraag ik wel een nieuwe aan.
Gewoon een paar logische hoofdletters en cijfers, en bij DigiD mogen er ook nog tekens in, helemaal super.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Al of geen hoofdletters in naam of wachtwoord maken het altijd ingewikkeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |