top, en je zult zien het is niet zo makkelijk als je denktquote:Op zondag 19 maart 2017 11:37 schreef Cee het volgende:
Ik ga het jodelen ook zeker een keer oefenen - morgen, in de auto op weg naar m'n werk, als niemand anders het kan horen.
hahaquote:Op zondag 19 maart 2017 12:09 schreef ato het volgende:
Ik jodel als ik mijn hamer op mijn vinger sla..
Graag gedaan..quote:Op zondag 19 maart 2017 12:46 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
dank je dat je mij aan het lachen maakt
dus kunnen we alsjeblieft het songfestival nu zien als entertainment programmaquote:
topquote:Op zondag 19 maart 2017 13:32 schreef ato het volgende:
Dat beschouw ik het al 41 jaar sinds ik kijk.
oke, maar mooie jurk toch dit heeft Ilinca zelf gezegd op haar social media dat dit de jurk is voor de videoclip als je mij soms niet meer gelooftquote:Op vrijdag 31 maart 2017 10:50 schreef Nexum het volgende:
Roemenië wisselt bij mij heel erg, de ene keer vind ik het echt heel leuk en de andere keer denk ik meh.
Volgens mij had Nexum het glad niet over de jurk joh. Maar het lied zelf. :pquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
oke, maar mooie jurk toch dit heeft Ilinca zelf gezegd op haar social media dat dit de jurk is voor de videoclip als je mij soms niet meer gelooft
redelijke loting denk ik, en zeker na een saaie ballad van Malta kan dit positief opvallen, want na iets saais heb je ook wel zin in iets vrolijks
dat mag hoor, en dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 31 maart 2017 11:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij had Nexum het glad niet over de jurk joh. Maar het lied zelf. :p
Ik zelf vind het lied eigenlijk steeds meer op m'n zenuwen werken, to be honest.
quote:Op woensdag 29 maart 2017 11:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
hier een foto van Ilinca met haar hondje Yars![]()
Hier kunnen we het over eens zijn.quote:![]()
Op vrijdag 31 maart 2017 09:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ilinca's jurk voor de videoclip van Yodel It, ze ziet er echt zo prachtig uit![]()
live klinkt het toch beter dan studio vind ik, en ook top dat zij en Alex het publiek willen betrekken met het liedjequote:Op donderdag 6 april 2017 19:54 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
Hier kunnen we het over eens zijn.Prachtig, lijkt me ook een lieve meid, zolang ze niet gaat zingen.
![]()
Ilinca is wat mij betreft de knapste deelneemster![]()
Samen met Miruna van Timebelle namens Zwitserland.
Ook een Roemeense, kan haast geen toeval zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |