Dat is wel terecht.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vanmiddag nog, en vorige week?
Maar ik ben er niet veel inderdaad, en ik heb Luuk de Jong nog afgezeken in het PSV topic.
TITOM?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker in de lobby zoals altijd he. TITOM
Zo mooi hoe John hem uitlachttequote:
Ach, die jongen blijft onverstoorbaar doorzeuren. Mark my words.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TITOM?
[..]
Zo mooi hoe John hem uitlachtte
Owh dat kennen ze in Brabant nog niet denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
TITOM?
[..]
Zo mooi hoe John hem uitlachtte
Geen idee, ik leef vaak onder een steenquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh dat kennen ze in Brabant nog niet denk ik.
De uitdrukking poar neem'n is je ook vreemd zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, ik leef vaak onder een steen
Ik kwam er 3 weken geleden achter hoe een mango er echt uit ziet. Ik kende alleen het als gesneden gele stukken.
Bier? Lijntjes coke? Wijven?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De uitdrukking poar neem'n is je ook vreemd zeker?
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Haha jullie zijn allemaal dom en lelijk
Poar neem'nquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De uitdrukking poar neem'n is je ook vreemd zeker?
he lrquote:Op donderdag 2 maart 2017 06:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
volgende week donderdag weer eens naar gorgoroth
Een moedergrap zou hier te eenvoudig zijn Nap. Het is dat deze voorzet te overduidelijk is. Anders kopte ik 'm graag in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wanneer ga jij nou weer eens aan de vrouw? Het begint een beetje wanhopig te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |