Hoeveel votes heeft de film dan wel? Want zonder hints komen we niet verder en zal iemand een opstarter plaatsen. En het is de bedoeling dat er een beetje actief gespeeld wordt.quote:Op maandag 6 maart 2017 17:24 schreef Iwanius het volgende:
weer niet goed die je dacht het te zijn.
Nee, die vraag staat ook nog steeds open...quote:Op maandag 6 maart 2017 18:12 schreef drakin het volgende:
O we waren al met een opstarter verder, laat mijn gezeur dan maar.
Beetje op weg helpen dan maarquote:Op maandag 6 maart 2017 16:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft nog een tweede bijnaam en wordt zo genoemd door Bullet tooth Tony
Ik dacht dat we altijd verder gingen na een opstarter, waarom staat die nog open dan? Niemand gaat die toch raden.quote:Op maandag 6 maart 2017 19:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, die vraag staat ook nog steeds open...
Ik ga geen votes doorgeven want dan kan ik net zo goed de naam doorgeven.quote:Op maandag 6 maart 2017 18:11 schreef drakin het volgende:
Hoeveel votes heeft de film dan wel? Want zonder hints komen we niet verder en zal iemand een opstarter plaatsen. En het is de bedoeling dat er een beetje actief gespeeld wordt.
Misschien nog een plaatje uit de film? Zoiets wordt meestal als hint gedaan.
Het lijkt me niet zo waarschijnlijk dat iemand ooit een titel raadt met het aantal votes als hint.quote:Op maandag 6 maart 2017 23:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ga geen votes doorgeven want dan kan ik net zo goed de naam doorgeven.
Kansenjongere + 1quote:
Sarabi + 1quote:
Wilde gok, want ik heb de films niet gezien, maar gaat het om:quote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Welke film trilogie gaat over Jesse & Celine en hoe heet de regisseur?
Jazekerquote:Op dinsdag 7 maart 2017 08:42 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wilde gok, want ik heb de films niet gezien, maar gaat het om:
Before Sunrise
Before Sunset
Before Midnight
van Richard Linklater?
Correct!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |