21 is 5quote:
Guiltyquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die aan Lapo, Fipo & Vol doen.
Dan is het KNVB-Bekertopic inderdaad wel de aangewezen plek om daarover te gaan zeiken natuurlijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God, het is ook werkelijk te triest voor woorden die zooi daar.
Ben toch wel benieuwd naar die milf hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pics van die lekkere lerares.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GGMM, attendeer jij ze er even op dat ze een fatsoenlijke bron voor dat man neergestoken bla bla posten want ik kan godverdomme nergens andere berichten vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SOWWWWWWWWWWquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het KNVB-Bekertopic inderdaad wel de aangewezen plek om daarover te gaan zeiken natuurlijk
FOK! heeft journalisten ter plaatse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, attendeer jij ze er even op dat ze een fatsoenlijke bron voor dat man neergestoken bla bla posten want ik kan godverdomme nergens andere berichten vinden.
Kan dit weggehaald worden?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:23 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er wordt hier een bericht gepost van de FrontPage, waar ik op reageer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan is het KNVB-Bekertopic inderdaad wel de aangewezen plek om daarover te gaan zeiken natuurlijk
Omdat er een man ergens in de buurt van het BBC-gebouw is neergestoken in zijn hand.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, attendeer jij ze er even op dat ze een fatsoenlijke bron voor dat man neergestoken bla bla posten want ik kan godverdomme nergens andere berichten vinden.
Oke Pascal bedankt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie overigens al een tijdje niks meer in die balk bovenaan voorbij komen dus al die frontpage aids gaat volledig langs mij heen.
Dat was godverdomme irritant zegquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie overigens al een tijdje niks meer in die balk bovenaan voorbij komen dus al die frontpage aids gaat volledig langs mij heen.
Dat doe je niet, je wil gewoon de FP bashen wat gerust ergens anders mag dan hierquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier een bericht gepost van de FrontPage, waar ik op reageer.
[..]
Omdat er een man ergens in de buurt van het BBC-gebouw is neergestoken in zijn hand.
Oftewel, pure view-trekkerij zoals je die van de FrontPage mag verwachten.
Die is hier gelukkig ook kapot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Ik geef mijn oprechte mening, dat is iets anders dan bashen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat doe je niet, je wil gewoon de FP bashen wat gerust ergens anders mag dan hier
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er wordt hier een bericht gepost van de FrontPage, waar ik op reageer.
[..]
Omdat er een man ergens in de buurt van het BBC-gebouw is neergestoken in zijn hand.
Oftewel, pure view-trekkerij zoals je die van de FrontPage mag verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een''BBC'' filter over mijn timeline maar werkelijk geen ander medium geeft een fuck.
Opvallend genoeg begon het toen GGMM binnenkwamquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat het ergens is misgegaan met de sfeer hier vandaag.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een''BBC'' filter over mijn timeline maar werkelijk geen ander medium geeft een fuck.
Moderators durven niet in te grijpen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ok, ik ben al weer terugquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is maart, Hans.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
het is pas februari...hoe kan die halve finale er nu al zijn vraag ik me af...
zijn er minder wedsrijden gespeeld ofzo dan normaal...
vreemd..er is ook geen eindtoernooi
waar ligt dat aan...
Leuk, maar niet hierquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
FF pissen en dan Real Madrid v Pas Lalmas.
Niemand zit op een obligatoire 8-0 te wachten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zal Real wel makkelijk winnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Aan de planning van de KNVB.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
het is pas februari...hoe kan die halve finale er nu al zijn vraag ik me af...
zijn er minder wedsrijden gespeeld ofzo dan normaal...
vreemd..er is ook geen eindtoernooi
waar ligt dat aan...
waarom ben jij niet bij de drrbyquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga eens ontopicquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is ook zo rust.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Sparta dit niet meer ombuigen.
Ach in het voetbal gebeuren gekke dingen. De bal is rond. Het is 11 tegen 11.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie Sparta dit niet meer ombuigen.
Bedankt Roland.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach in het voetbal gebeuren gekke dingen. De bal is rond. Het is 11 tegen 11.
Dat gaat ook moeilijk, want het is al rust.quote:
21:31 hier.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach in het voetbal gebeuren gekke dingen. De bal is rond. Het is 11 tegen 11.
Ja, ik zag het toen ik de post maakte, beetje jammer dit. Ik ben erg blij dat je weer met mij praat GGMM, dat wil ik toch even benoemen.quote:
Ik houd van rust.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt op een uitstekend tijdstip binnen.
Ik ben blij dat onze afkeer jegens Elan ons weer samen heeft gebracht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik de post maakte, beetje jammer dit. Ik ben erg blij dat je weer met mij praat GGMM, dat wil ik toch even benoemen.
Zeker zeker, arme jongen is het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben blij dat onze afkeer jegens Elan ons weer samen heeft gebracht.
Is hij toch nog érgens goed voor.
Het is nog niet voorbijquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Geen flop van een wedstrijd. Ik heb genoten.
Het is nog niet afgelopen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Geen flop van een wedstrijd. Ik heb genoten.
Uh, jaquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:36 schreef Tchock het volgende:
Reclame van toto voor Sparta - Vites? Kun je wedden op de uitslag na het begin van de wedstrijd?
Leerdam speelt bij Vitesse hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:36 schreef Vasion het volgende:
Achterin is het wel echt een gatenkaas bij ze.
Dit gebeurt dus nooitquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn voorspelling eindstand 1-1, winst Vitesse na verlenging (1-2) blijft staan.
Misschien wel een hele mooie?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een raar compliment, "dan ben je een bril".
Opvreten, die gastenquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:46 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heeft Glenn Helder het over mentaliteit? Hahaha
Blinker?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:46 schreef hafcfan het volgende:
Wtf Blinker en Heitinga. Zelfs fox is niet zo erg
Ben jij ook al zo'n frontpage mannetje?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kunnen we deze tweede helft wel op een positieve en gezellige manier met elkaar omgaan jongens!
is a DJquote:
Te goedquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelt die Brogno eigenlijk niet meer bij Sparta?
Ik wel, op TV duidelijk te zien.quote:
Ik snap ook dat het heel lastig is om gewoon een beetje normaal te doen, ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:53 schreef GGMM het volgende:
Tag, ik snap dat het lastig modden is met zo'n jankbek in je DM of via TR, maar kom om op man.
Ach, 'FrontPage-humor" is een soort meme hier. Ik zie er weinig kwaads in, maar goed.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap ook dat het heel lastig is om gewoon een beetje normaal te doen, ofzo
Is dit "Yes! Yes! Supporter van Vites!" ?quote:
Zou een goede bondscoach zijn dus.quote:
Of na zijn cokeverslavingquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:58 schreef Joezi het volgende:
Jonathan Reis was niet veel meer nadat ie uit de kast kwam
Hij heeft bij Vitesse vd Brom, Rutten en Bosz als trainer gehad.quote:
Dit was echt ontzettend chanant.quote:
Rutten heeft wel ervaring met junkiesquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft bij Vitesse vd Brom, Rutten en Bosz als trainer gehad.
Heb een beetje medelijden met die jongen.
Opdoeken die clubquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was echt ontzettend chanant.
Ik kan dit filmpje niet kijken zonder in mezelf te gaan snijden.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:02 schreef Tchock het volgende:
0-1 zou echt de meest waardeloze uitslag mogelijk zijn voor deze wedstrijd.
Lekker cringen, heerlijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan dit filmpje niet kijken zonder in mezelf te gaan snijden.
Snij voorzichtig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan dit filmpje niet kijken zonder in mezelf te gaan snijden.
Jazekerquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
Is er ooit wel eens zo'n waardeloze halve finale beker geweest?
Eens. Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
Zou kunnen. Ik denk dat het na morgen in ieder geval niet de meest waardeloze isquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
0-2quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik denk dat het na morgen in ieder geval niet de meest waardeloze is
Het gaat me totaal niet om goed, maar dit is ook nog eens op geen enkele manier spannend of een wedstrijd met veel strijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik denk dat het na morgen in ieder geval niet de meest waardeloze is
Waarom kijk je dan? Iedereen weet dat dit aids isquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
Tsja. Ik durf het eigenlijk niet eens helemaal uit te sluiten gegeven de vormquote:
Gratis bekertje voor Vitesse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja. Ik durf het eigenlijk niet eens helemaal uit te sluiten gegeven de vorm
Die krijgen de kuip nog geeneens 10% volquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gratis bekertje voor Vitesse.
Leuk, maar niet hier..quote:
Halve finale beker zijn eigenlijk altijd wel leuke wedstrijden. Nogmaals, het gaat me niet om goed voetbal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? Iedereen weet dat dit aids is
We hebben het er al uitgebreid over in het Primera Division topic, voor als je je mening daar nog wil spuienquote:
Zou ook zomaar kunnen. Sparta voetbalt de laatste weken wel iets beter dan eerst, maar goed is het zeker nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Sparta zie ik SCC nog wel winnen ook.
what the fuck..ik dacht dat ik de eerste was met dat bericht..ik dacht top nieuws te hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het er al uitgebreid over in het Primera Division topic, voor als je je mening daar nog wil spuien
Snap ik ook wel weer ja. Eigenlijk zou het nog best spannend kunnen zijn qua stand, maar ik heb echt totaal niet het gevoel dat hij gaat vallenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Halve finale beker zijn eigenlijk altijd wel leuke wedstrijden. Nogmaals, het gaat me niet om goed voetbal.
Volgens mij is er ook nog geen overtreding gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer ja. Eigenlijk zou het nog best spannend kunnen zijn qua stand, maar ik heb echt totaal niet het gevoel dat hij gaat vallen
De meeste Vitesse-supporters nemen twee plaatsen in beslag, dus dat is al gauw 20%.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die krijgen de kuip nog geeneens 10% vol
Gelukkig zijn we op FOK! allemaal ecto'squote:Op woensdag 1 maart 2017 22:08 schreef Vasion het volgende:
[..]
De meeste Vitesse-supporters nemen twee plaatsen in beslag, dus dat is al gauw 20%.
Naar Paxcon?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Pff morgenvroeg met de trein naar Groningen
kill me
Davy is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we op FOK! allemaal ecto's
Ik ben mesoquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we op FOK! allemaal ecto's
beter dan naar enschedequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:08 schreef Ties02 het volgende:
Pff morgenvroeg met de trein naar Groningen
kill me
Eens. Dit is écht kut.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Deze wedstrijd slaat helemaal nergens op.
Je onderschriftquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is goed maar je begrijpt dat ik daarvoor niet helemaal naar Groningen ga.
JAAAAAAAquote:
Uh ja goeie ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als ik langs Almelo de Riet kom
Daar verkopen ze geen bier.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zal zwaaien als ik langs Almelo de Riet kom
Dat lijkt mij best wel een leuk spelletje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan heb ik nog wel Horizon Zero Dawn klaar liggen om te spelen.
Ben jij een PVV-stemmer?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien verander ik 'm wel naar Stem geen D66 of GL
Dankje Hansquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:12 schreef GGMM het volgende:
Als het 1-1 wordt moeten we deze wedstrijd nog langer bekijken.
Zonder het hier in een politieke discussie te veranderen vind ik dat niemand op de PVV moet stemmen. Welke andere partij je kiest zal me verder zorg zijn, of dat nou Denk of FvD of de Piratenpartij is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien verander ik 'm wel naar Stem geen D66 of GL
Die van Mani is beter.quote:
Ik zou DENK eerder diskwalificeren dan de PVV, maar ok.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zonder het hier in een politieke discussie te veranderen vind ik dat niemand op de PVV moet stemmen. Welke andere partij je kiest zal me verder zorg zijn, of dat nou Denk of FvD of de Piratenpartij is.
Denk wil niet onze grondwet afschaffen, hooguit herschrijven in het Turks.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou DENK eerder diskwalificeren dan de PVV, maar ok.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet even plassen.
De vorige keer dat ik even niet keek werd er direct gescoord....
Nu ook.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet even plassen.
Nu dus ook.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet even plassen.
Ik moet even plassen.
Ik moet even plassen.
Ik moet even plassen.
Gelukkig niet inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk studeert Ties geen economie.
vuile lul jouw schuld ....kut zeikstraalquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet even plassen.
Dit is engquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik moet even plassen.
nou nou nouquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vuile lul jouw schuld ....kut zeikstraal
Bij dezequote:
Ziet er constant niet lekker uit in die hoekquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:16 schreef Zorro het volgende:
Die kiepert
Als de bal voorbij is denkt hij "O misschien zou ik wat kunnen doen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |