Hij heeft bij Vitesse vd Brom, Rutten en Bosz als trainer gehad.quote:
Dit was echt ontzettend chanant.quote:
Rutten heeft wel ervaring met junkiesquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft bij Vitesse vd Brom, Rutten en Bosz als trainer gehad.
Heb een beetje medelijden met die jongen.
Opdoeken die clubquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was echt ontzettend chanant.
Ik kan dit filmpje niet kijken zonder in mezelf te gaan snijden.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:02 schreef Tchock het volgende:
0-1 zou echt de meest waardeloze uitslag mogelijk zijn voor deze wedstrijd.
Lekker cringen, heerlijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan dit filmpje niet kijken zonder in mezelf te gaan snijden.
Snij voorzichtig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan dit filmpje niet kijken zonder in mezelf te gaan snijden.
Jazekerquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
Is er ooit wel eens zo'n waardeloze halve finale beker geweest?
Eens. Dit is niet leuk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
Zou kunnen. Ik denk dat het na morgen in ieder geval niet de meest waardeloze isquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
0-2quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik denk dat het na morgen in ieder geval niet de meest waardeloze is
Het gaat me totaal niet om goed, maar dit is ook nog eens op geen enkele manier spannend of een wedstrijd met veel strijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik denk dat het na morgen in ieder geval niet de meest waardeloze is
Waarom kijk je dan? Iedereen weet dat dit aids isquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef Caland het volgende:
Tsja. Ik durf het eigenlijk niet eens helemaal uit te sluiten gegeven de vormquote:
Gratis bekertje voor Vitesse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tsja. Ik durf het eigenlijk niet eens helemaal uit te sluiten gegeven de vorm
Die krijgen de kuip nog geeneens 10% volquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gratis bekertje voor Vitesse.
Leuk, maar niet hier..quote:
Halve finale beker zijn eigenlijk altijd wel leuke wedstrijden. Nogmaals, het gaat me niet om goed voetbal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? Iedereen weet dat dit aids is
We hebben het er al uitgebreid over in het Primera Division topic, voor als je je mening daar nog wil spuienquote:
Zou ook zomaar kunnen. Sparta voetbalt de laatste weken wel iets beter dan eerst, maar goed is het zeker nietquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen Sparta zie ik SCC nog wel winnen ook.
what the fuck..ik dacht dat ik de eerste was met dat bericht..ik dacht top nieuws te hebbenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het er al uitgebreid over in het Primera Division topic, voor als je je mening daar nog wil spuien
Snap ik ook wel weer ja. Eigenlijk zou het nog best spannend kunnen zijn qua stand, maar ik heb echt totaal niet het gevoel dat hij gaat vallenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Halve finale beker zijn eigenlijk altijd wel leuke wedstrijden. Nogmaals, het gaat me niet om goed voetbal.
Volgens mij is er ook nog geen overtreding gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Snap ik ook wel weer ja. Eigenlijk zou het nog best spannend kunnen zijn qua stand, maar ik heb echt totaal niet het gevoel dat hij gaat vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |