abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:41:54 #126
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_169230680
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Het al dan niet geïntegreerd zijn hangt niet af van huwelijken met andere nationaliteiten. Je kan ook gewoon lekker meedraaien zonder daarbij je eigen identiteit en bijhorende normen en waarden op te geven.

Er is wel degelijk sprake van ongelijkheid op het gebied van strafrecht.
Idd zegt een huwelijk niets over wel of niet geintegreert zijn, maar het feit dat jij jou kinderen een huwelijk/relatie met een autochtoon wil verbieden zegt imho wel dat jij op dat gebied niet wil integreren en het binnen je eigen cultuur wil houden. Dat is je goed recht maar zeur dan niet als mensen daar kritiek op hebben.

Je strafrecht verhaal is echt lariekoek en getuigt weer van de eeuwige slachtofferrol waar jij en sommige van je mede Marokkanen vaak gebruik van maken.
Kom eens met bewijs voor deze stelling dan.
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:42:26 #127
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169230694
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:41 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Pot verwijt de ketel.
Ik kom niet in deze discussie met 'racisme zit in jullie bloed'.

Ga even lezen kouwgompje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_169230702
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik wil.
Oke, waar gaat het dan om?
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:42:39 #129
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169230704
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Je bent mij toch aan het terechtwijzen? Dan kan je dat ook bij anderen doen.
Ik ben met jou in gesprek. Of zoek je opeens medestanders omdat je overal en aan alle kanten op je racistische hypocrisie wordt gewezen?

Terecht overigens.
1947-2016
pi_169230720
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:42 schreef Oosthzn het volgende:

[..]

Oke, waar gaat het dan om?
Geen idee, je bent mijn interesse al kwijt met discussieren op dit niveau.
pi_169230772
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geen idee, je bent mijn interesse al kwijt met discussieren op dit niveau.
Inderdaad, je hebt geen idee. Je hebt geen punten of argumenten. Ik hoor niks.
pi_169230819
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Daar ging het toch niet over, heb je moeite met begrijpend lezen?
Daar gaat het wel over. Wetenschap leidt tot een hogere levensstandaard. Als mensen blijven geloven in heksen dan gaat het mis en krijg je brandstapels en enge dingen. Daarom mogen we het gedachtegoed van Maghrebijnse middeleeuws en achterlijk noemen.
pi_169230829
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik ben met jou in gesprek. Of zoek je opeens medestanders omdat je overal en aan alle kanten op je racistische hypocrisie wordt gewezen?

Terecht overigens.
Nee, ik wijs je even op jouw hypocrisie. Dat je dat niet inziet?
pi_169230875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jij verwijt mij van iets wat ik ook doe? Maar jij mag het wel, want je natuurlijk een blanke witte man. Racisme zit in jullie bloed.
Een moslim die een blanke witte man uitmaakt voor racist _O-
Grotere racisten dan moslims hebben we nog niet gevonden :{w
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:48:46 #135
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169230894
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee, ik wijs je even op jouw hypocrisie. Dat je dat niet inziet?
Waarom ben ik hypocriet dan? Als ik praat met jou heb ik even geen oog voor anderen. Die mensen quoten mij niet, jij mij wel.

Ik. Praat. Met. Jou.
1947-2016
pi_169230902
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

woensdag 1 maart 2017 @ 22:50:47 #137
168739 Red_85
'echt wel'
pi_169230956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Joden, christenen, atheïsten, hindu's zijn allemaal ongelovige honden.
Vrouwen, homo's, chinezen zijn allemaal minderwaardig grafvolk.
Yezidivrouwen mogen slaaf worden gehouden, want ja.. je moet wel wat te neuken hebben natuurlijk.
Alles en iedereen wat geen moslim is, moet afgemaakt worden of minimaal de belasting betalen aan de moslim om te blijven leven.

Maar de blanke heeft het allemaal gedaan natuurlijk. :')
1947-2016
pi_169231017

[ Bericht 100% gewijzigd door Oosthzn op 01-03-2017 22:52:53 ]
pi_169231629
Dit topic geeft me geen vertrouwen. In niemand :')
pi_169232075
Iedereen weet dat het mislukt is, alleen denken sommigen dat als we het niet benoemen het alsnog vanzelf goed komt over twee/drie generaties. Dat zijn mensen die niet begrijpen dat de bevolkingssamenstelling steeds minder oproept tot het zich moeten aanpassen aan Nederland. Dat is nu al het geval maar dat wordt op termijn alleen maar minder.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 2 maart 2017 @ 00:22:55 #141
451005 Grems
Clown World
pi_169234186
Je hier in dit stadium van de omvolking nog druk over maken :')
pi_169234784
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Red_85 het volgende:
Ook een reden waarom marokkanen 3de generatie zichzelf nog steeds niet zien als NL'er. Ligt dat dan opeens aan de NLse maatschappij?
Uiteraard ligt het altijd aan Nederland, nooit aan henzelf.
  donderdag 2 maart 2017 @ 01:13:02 #143
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169234825
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Carnaval = cultuur

[ afbeelding ]
Wat een helden.
Fade to Black
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:03:45 #144
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_169236396
Ondanks hun gebrekkige Nederlands, kan ik met de 1e generatie beter opschieten dan met de latere generaties. Daar zitten nog oprecht aardige mensen bij die niet op je neerkijken zoals 2e/3e generaties. Echter zijn die ook een deel van het probleem. Een taal leren kan iedereen, zelfs een starre bèta als ik, heeft zich basis Hongaars eigen gemaakt omdat ik aangetrouwde familie daar heb wonen.

Mijn oude Turkse buurvrouw voedt de kinderen van haar dochter op (dochter werkt hele dagen, manlief is er alleen tussen 23:30 en 6:00). Een keer raden welke taal die kinderen vloeiend spreken en welke taal amper....

Maar het is allemaal de schuld van de racistische Nederlander. Het zit in ons bloed...
pi_169236491
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:37 schreef Oosthzn het volgende:

[..]

Bedankt voor de aanvulling, ik had dat punt niet door.
Je hoofddoek wat minder strak om je hoofd doen...
pi_169236497
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:03 schreef Hi_flyer het volgende:
Ondanks hun gebrekkige Nederlands, kan ik met de 1e generatie beter opschieten dan met de latere generaties. Daar zitten nog oprecht aardige mensen bij die niet op je neerkijken zoals 2e/3e generaties. Echter zijn die ook een deel van het probleem. Een taal leren kan iedereen, zelfs een starre bèta als ik, heeft zich basis Hongaars eigen gemaakt omdat ik aangetrouwde familie daar heb wonen.

Mijn oude Turkse buurvrouw voedt de kinderen van haar dochter op (dochter werkt hele dagen, manlief is er alleen tussen 23:30 en 6:00). Een keer raden welke taal die kinderen vloeiend spreken en welke taal amper....

Maar het is allemaal de schuld van de racistische Nederlander. Het zit in ons bloed...
stop eens een keer met doen alsof allochtonen Nederlanders als racist zien. Zo vervelend!

Ik ben ook opgevoed door mijn oma en thuis spraken wij alleen Turks. Ik heb Nederlands geleerd op de kleuterschool. Toch spreek ik beter Nederlands dan bepaalde autochtonen.
pi_169236525
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:34 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nah. De 1e generatie werkte vaak keihard, hield zich aan de wet en deed in zijn algemeenheid zijn best. Dat is beter dan de meeste Marokkaanse jongetjes zich op dit moment kunnen indenken.

Hoge criminaliteit, veel Uitkeringen, weinig kansen gepakt in het onderwijs, weinig tolerantie richting alles dat niet islamitisch georiënteerd is (vrouwen, homo's).

Kortom: je gedragen als een volslagen imbeciel, maar wel je 'rechten' opeisen.

Ben ik het mee eens hoor. De 1e generatie waren nog echte mannen. Maar dat was ook nog een tijdsgeest waar echte mannen bestonden. Vandaag de dag zijn mannen geen mannen meer ( zowel bij Marokkanen als bij autochtonen) en dan krijg je dus 2e generatie sukkels.
pi_169236580
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:03 schreef Hi_flyer het volgende:

Gezien jouw reactie zit het absoluut in het bloed.

De taal spreken is één ding, maar of je daar de problemen ook mee oplost is de vraag. Begrijp dat gehamer op taal steeds niet. De 2e en 3e generatie Marokkanen en Turken spreken gewoon Nederlands en toch zijn die volgens vele autochtonen nog niet geïntegreerd genoeg.

Verder, niks mis met het spreken van je eigen taal. Ben mijn ouders dankbaar voor het feit dat ik vanaf mijn geboorte grootgebracht ben met het Arabisch en pas op de basisschool in contact kwam met het Nederlands en zal precies hetzelfde bij mijn toekomstige kinderen doen. Maakt mij of mijn kinderen dat minder geïntegreerd? Nee.
pi_169236616
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:50 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Joden, christenen, atheïsten, hindu's zijn allemaal ongelovige honden.
Vrouwen, homo's, chinezen zijn allemaal minderwaardig grafvolk.
Yezidivrouwen mogen slaaf worden gehouden, want ja.. je moet wel wat te neuken hebben natuurlijk.
Alles en iedereen wat geen moslim is, moet afgemaakt worden of minimaal de belasting betalen aan de moslim om te blijven leven.

Maar de blanke heeft het allemaal gedaan natuurlijk. :')
Volgens mij zijn het de blanken die een hekel hebben aan donkere mensen en op ze neerkijken. Het zijn blanken die een ziekelijke obsessie voor de islam hebben. Het zijn blanken die massaal joden hebben lopen uitmoorden.. en zo kan ik nog wel een tijdje verder.

Ik bedoel maar als jij zo achterlijk gaat strooien met dingen, doe ik het ook maar even.
pi_169236930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Voor jou niet erg, maar volgens velen moeten Marokkanen hun taal opgeven!
Volgens mij niet hoor: maar mensen willen wel dat je goed Nederlands kunt praten en dat het liefst ook doet in de openbare ruimte. Het probleem is volgens mij dat door het jaren niets doen, iedereen steeds extremer wordt.

Als we eens begonnen met de wet handhaven.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')