nee, die lag gewoon in de straat, gewoon weggerot en er onderuit gevallen, dat had veel enger kunnen aflopen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:32 schreef just me het volgende:
[..]
daar is die veer niet verstopt die kwijt is !
oeh, hij gaat draaien, nicequote:
Dat geloof ik graag, is er nog een verklaring voor dat die er onderuit gevallen was ?quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, die lag gewoon in de straat, gewoon weggerot en er onderuit gevallen, dat had veel enger kunnen aflopen.
Roest en gebroken, zou de andere kant ook maar eens controleren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:48 schreef just me het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag, is er nog een verklaring voor dat die er onderuit gevallen was ?
hoeft niet, ze zetten er 2 nieuwe opquote:Op donderdag 2 maart 2017 18:57 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Roest en gebroken, zou de andere kant ook maar eens controleren.
Symphquote:Op donderdag 2 maart 2017 18:55 schreef Symphonic het volgende:
Pffff Bingo..... tsja.....
uhhhhhh nou
Power To The Peoplequote:Op donderdag 2 maart 2017 18:58 schreef peaceman het volgende:
even snel voor Symph begint het idee voor mijn programma delen voor diegenen zonder facebook:
Ik heb afgelopen oktober een top 500 allertijden gemaakt. Nu draai ik daar wel eens wat van, maar dan is het altijd mijn eigen keuze. Nu wil ik de macht bij jullie leggen. Hoe gaat het dan in zijn werk?
De aanwezigen op het forum noemen 2-3 nummers (afhankelijk van de drukte) tussen de 26 en 500. Deze nummers worden gedraaid. De nummers 1 T/m 25 gebruik ik indien nodig om op te vullen en kunnen niet gekozen worden om niet teveel de nadruk te leggen op de hoogste klasseringen.
Vragen? Stel ze gerust.
Ok, gelijk voorkant ook laten checken dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoeft niet, ze zetten er 2 nieuwe op
dat is inderdaad het idee.quote:
En ik hou toezicht op de lijst!quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:58 schreef peaceman het volgende:
even snel voor Symph begint het idee voor mijn programma delen voor diegenen zonder facebook:
Ik heb afgelopen oktober een top 500 allertijden gemaakt. Nu draai ik daar wel eens wat van, maar dan is het altijd mijn eigen keuze. Nu wil ik de macht bij jullie leggen. Hoe gaat het dan in zijn werk?
De aanwezigen op het forum noemen 2-3 nummers (afhankelijk van de drukte) tussen de 26 en 500. Deze nummers worden gedraaid. De nummers 1 T/m 25 gebruik ik indien nodig om op te vullen en kunnen niet gekozen worden om niet teveel de nadruk te leggen op de hoogste klasseringen.
Vragen? Stel ze gerust.
Ach ik had m kunnen draaien als ik een uitzending over spelletjes deedquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laat dat soort nonsens maar aan hem over ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |