Er is ook geen land met je te bezeilenquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als vanouds, hopeloos, ik ben opgegeven.
De dokter is klaar met me.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
zolang de dokter dat niet tegen je gezegd heeft is het niet erg
lastige patientquote:
Nee hoor, maar behandelen heeft weinig zin..quote:
ben je echt ziekquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, maar behandelen heeft weinig zin..
quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee hoor, maar behandelen heeft weinig zin..
*kuch* ja, Mo?quote:
Nee joh, maar, geestelijk zit een en ander anders dan wat men normaal vindt, so be it.quote:
ik schrok al evenquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, maar, geestelijk zit een en ander anders dan wat men normaal vindt, so be it.
Lichamelijk is alles oke zolang ik me aan mijn dieet hou.
Our beloved weirdoquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee joh, maar, geestelijk zit een en ander anders dan wat men normaal vindt, so be it.
Lichamelijk is alles oke zolang ik me aan mijn dieet hou.
Over zoiets maak ik geen grappen hoor.quote:
Ik kan me echt niet indenken waaromquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over zoiets maak ik geen grappen hoor.![]()
Ik bedoel gewoon dat ik een vreemde vogel ben, althans, dat hoor ik wel eens.
pino is ook een vreemde vogel maar wel zeer geliefdquote:Op donderdag 2 maart 2017 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over zoiets maak ik geen grappen hoor.![]()
Ik bedoel gewoon dat ik een vreemde vogel ben, althans, dat hoor ik wel eens.
Zelf zie ik dat heel anders.quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet indenken waarom![]()
Tuurlijk, jij zal het eens een keer niet anders zienquote:
Dat doe ik altijd tussendoor, bijhouden is het toverwoord.quote:
bijhouden? 1 enkele bij?quote:Op donderdag 2 maart 2017 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd tussendoor, bijhouden is het toverwoord.
In de broek van ddm?quote:
Ik zou iets donkerder glazen nemen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 18:04 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blijft op mijn hoofd, niemand gaat die even passen. Dat heb ik nu wel geleerd
ik heb nog een zonnebril op sterkte. Iets minder dan deze, maar tochquote:Op donderdag 2 maart 2017 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou iets donkerder glazen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |