Verrassend. Als is hij zo af en toe best creatief tot op het moment dat je de verwijten aan je adres bijna zelf gaat geloven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is een perfecte samenvatting ja.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend. Als is hij zo af en toe best creatief tot op het moment dat je de verwijten aan je adres bijna zelf gaat geloven.
Nee, toch niet.
Is er vanavond weer pauw en jinek genot?quote:
Ja met geile Fleurquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is er vanavond weer pauw en jinek genot?
Ik heb net doordekken gekeken, dat is wel een leuk programmaatje.quote:
Wees blij dat die linkse trut van een Barbara daar niet zit. Die hoort ook bij het meubilairquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:10 schreef Caland het volgende:
Kan dwdd niks anders verzinnen dan Maurice de Hond, Prem en die homo Tim of Tom.
Valt wel mee toch, voor een kamerlid, al komt ze natuurlijk niet in de buurt van Ancilla.quote:
Premquote:
Zou Fleur doen. No questions asked.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, voor een kamerlid, al komt ze natuurlijk niet in de buurt van Ancilla.
[ afbeelding ]
GGMM praat weer trouwensquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wees blij dat die linkse trut van een Barbara daar niet zit. Die hoort ook bij het meubilair
kijk het nooit meer eigenlijkquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:10 schreef Caland het volgende:
Kan dwdd niks anders verzinnen dan Maurice de Hond, Prem en die homo Tim of Tom.
Soms hebben ze wel leuke onderwerpen ja. Alleen op politiek vlak vind ik ze ontzettend eng.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
kijk het nooit meer eigenlijk
wel jammer, vond het een tijdje best chille tv
Ziet eruit als een meesteresje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Fleur doen. No questions asked.
Zij jou niet, net als al onze moeders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Fleur doen. No questions asked.
Die draait er wel een wokkel van.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, voor een kamerlid, al komt ze natuurlijk niet in de buurt van Ancilla.
[ afbeelding ]
Jort Kelder gaat nu een debat leiden op de uni.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wanneer?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jort Kelder gaat nu een debat leiden op de uni.
Zometeen op nl1 toch? Ga dat wel even kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jort Kelder gaat nu een debat leiden op de uni.
Het trucje is wel al een hele tijd uitgewerkt vind ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vrouwen die bij de PVV zitten kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben ook al een tijd afgehaakt, ik vond er niks meer aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het trucje is wel al een hele tijd uitgewerkt vind ik.
Wel anaal?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen die bij de PVV zitten kan ik niet serieus nemen.
Dit heb ik ook. Niks ziet er uit als een goede optie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
Maar het wordt wel bijna onmogelijk om op iets te gaan stemmen voor mij, ik neig zelfs naar het CDA
geen idee, dit gaat over de KuT.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zometeen op nl1 toch? Ga dat wel even kijken.
https://www.tilburguniver(...)ts-verkiezingsdebat/quote:
Stem Piraat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
Maar het wordt wel bijna onmogelijk om op iets te gaan stemmen voor mij, ik neig zelfs naar het CDA
Ben je gelovig?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik lees nu het programma voor de PvdD en ben het eigenlijk op vrij veel punten eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
Jortgod.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
geen idee, dit gaat over de KuT.
[..]
https://www.tilburguniver(...)ts-verkiezingsdebat/
Doe het niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
Absoluut niet, maar tegen de andere partijen heb ik grotere gewetensbezwaren dan geloof.quote:
Stemmen op het programma is een fout.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik lees nu het programma voor de PvdD en ben het eigenlijk op vrij veel punten eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |