Meer net als je moeders kop. Een beetje ordinair maar zou er wel geld voor betalen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:49 schreef GGMM het volgende:
Bekervoetbal is net Caland zijn kop.
Het blijft apart om te zien.
Eigenlijk boeit het me niet zo wat je zaterdagavond gaat kijken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil je weten of ik zaterdagavond ook kijk?
Wij moeten de week voor de bekerfinale naar Arnhem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke andere redenen? Ga je dan naar die bekerfinale?
Bij zo'n amateurclub toch.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde Dortmund kijken gister, sneeuw.![]()
Ohja, dat is wel een logische reden ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij moeten de week voor de bekerfinale naar Arnhem.
Gelukkig. Wel rrraaarrrrrrr dat ze PEC-VIT niet naar zondag verplaatsen ipv NEC v Heracles of zo.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me niet zo wat je zaterdagavond gaat kijken.
Maakt het Chelsea uit of Vitesse in de EL gaat presteren dan? Hebben ze toch geen last van.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het Vitesse enigszins zou helpen als ze Europa in gaan wat betreft Chelsea-huurlingen.
Nee, maar dan komt er misschien wat beters langs dan wat ze nu krijgen. Al is die Baker wel aardig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt het Chelsea uit of Vitesse in de EL gaat presteren dan? Hebben ze toch geen last van.
Rare hobby's heb jij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of het Vitesse enigszins zou helpen als ze Europa in gaan wat betreft Chelsea-huurlingen.
Kunnen ze wel makkelijker huurlingen slijten, me dunkt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maakt het Chelsea uit of Vitesse in de EL gaat presteren dan? Hebben ze toch geen last van.
Ja dat zou wel leuk zijn voor de competitie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, maar dan komt er misschien wat beters langs dan wat ze nu krijgen. Al is die Baker wel aardig natuurlijk.
Dat zou voor de kijkcijfertjes wel beter zijn lijkt me.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig. Wel rrraaarrrrrrr dat ze PEC-VIT niet naar zondag verplaatsen ipv NEC v Heracles of zo.
Is er bij Europees voetbal geen regel hoeveel spelers je van één club mag huren? Bij FM had ik dat wel eens als restrictie, dus kan best dat het in echt ook zo is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel makkelijker huurlingen slijten, me dunkt.
Was vorige keren ook geen probleem en toen hadden we er best watquote:Op woensdag 1 maart 2017 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er bij Europees voetbal geen regel hoeveel spelers je van één club mag huren? Bij FM had ik dat wel eens als restrictie, dus kan best dat het in echt ook zo is.
Ik kan me herinneren dat tijdens die voorrondes die Vitesse toen speelde de meeste huurlingen er nog niet waren, die kwamen meestal pas na de uitschakeling.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Was vorige keren ook geen probleem en toen hadden we er best wat
Ik met Helmond Sport en Volendam.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb in FM ooit de CL gewonnen met Sparta
ik met RBC.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb in FM ooit de CL gewonnen met Sparta
AZ zou ik de minst leuke winnaar vinden van de ploegen die er nog inzitten ja. De andere drie gun ik het allemaal.quote:
Scheveningenquote:Op woensdag 1 maart 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kwam ooit met Scheveningen in de Europa League.
Ik hoop voor je dat GGMM dit niet leest.quote:
Kregen jullie toen een huldiging in het Kurhaus?quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kwam ooit met Scheveningen in de Europa League.
Even verlengen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik gun Vitesse helemaal niets.
Behalve vandaag dan
Eckte NEC'er ben je toch ook hè.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:00 schreef Caland het volgende:
Behalve vandaag dan
Meh. Ik denk dat als ik niet uit Nijmegen zou komen ik Vitesse ook wel een extreem lelijke club zou vinden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eckte NEC'er ben je toch ook hè.
Hoop je dat ze sparta demotiveren?quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:00 schreef Caland het volgende:
Behalve vandaag dan
Nee. Wij spelen de week voor de bekerfinale in Arnhem.quote:
Misschien is Feyenoord dan al wel kampioen. You never know.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Wij spelen de week voor de bekerfinale in Arnhem.
Als ze dat potje spelen gaat Henkgod geen risico's nemen gok ik zo.
ANWB kan je deur gewoon openmaken en een reservesleutel hoor je te hebben.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Raak nooit je autosleutels kwijt. 150 euro voor een takelwagen en 100 voor de nieuwe sleutel.
Tot zover deze wijze, volledig verrassende les.
Alle beetjes helpen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is Feyenoord dan al wel kampioen. You never know.
Wat een domme gans hequote:Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
ANWB kan je deur gewoon openmaken en een reservesleutel hoor je te hebben.
0 euro.
Dat zou erg leuk zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien is Feyenoord dan al wel kampioen. You never know.
Sukkel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Raak nooit je autosleutels kwijt. 150 euro voor een takelwagen en 100 voor de nieuwe sleutel.
Tot zover deze wijze, volledig verrassende les.
Misschien wint Ajax wel weer begin april en ligt het compleet open.quote:
Ajax wint in april dan ook, die uitslag zal ik alvast meenemen in de toto.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien wint Ajax wel weer begin april en ligt het compleet open.
Misschien Misschien Misschien Misschien Misschien .
Dat doe ik elk weekend bij de moeder van Stijn, die 100 euro weggooien zeg maar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:08 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat we tegen Excelsior kampioen worden, anders heb ik 100 euro weggegooid.
Ik waag mij niet aan voorspellingen voor over een maand.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ajax wint in april dan ook, die uitslag zal ik alvast meenemen in de toto.
Ik behoor wel meer te doen of te hebben maar mij moet je vooral niet overschattenquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
ANWB kan je deur gewoon openmaken en een reservesleutel hoor je te hebben.
0 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |