Daar waar John de man die voorop met een stok loopt te zwaaien is, ben jij de kerel met dikke trom op zijn pens die daar vlak achter loopt.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar waar John de man met die voorop met een stok loopt te zwaaien is, ben jij de kerel met dikke trom op zijn pens die daar vlak achter loopt.
Het niveau van de beledigingen over en weer daalt. Dat zou jou ook op moeten vallen aangezien jij je haast ongegeneerd uit kan laten over je levensstijl, de laatste tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het de laatste tijd eigenlijk juist wel weer meevallen Pokkel. Paar goede nieuwe users erbij ook ineens. Zijn eigenlijk maar een paar onaansprekende users, maar die komen niet bijzonder vaak langs volgens mij en kan je bovendien blokkeren. Al zou er wmb wel iets onorthodoxer op gemodereerd mogen worden ja.
Kom dan zelf eens met iets snedigs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het niveau van de beledigingen over en weer daalt. Dat zou jou ook op moeten vallen aangezien jij je haast ongegeneerd uit kan laten over je levensstijl, de laatste tijd.
Dat wel ja. Maar als ik er slechts drie uit zou mogen kiezen is de SC eigenlijk alweer helemaal top. Het valt momenteel redelijk mee. Maar het heeft inderdaad sommige dagen geen zin om online te zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef 99.999 het volgende:
Een paar mongolen minder zou geen kwaad kunnen.
Vertel dat maar in SEX.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ken zo af en toe mijn hoogtepuntjes.
Hear, hear.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef 99.999 het volgende:
"Het niveau van de beledigingen daalt"quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het niveau van de beledigingen over en weer daalt. Dat zou jou ook op moeten vallen aangezien jij je haast ongegeneerd uit kan laten over je levensstijl, de laatste tijd.
Ik heb al 2 van de 3 geblokkeerd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar als ik er slechts drie uit zou mogen kiezen is de SC eigenlijk alweer helemaal top. Het valt momenteel redelijk mee. Maar het heeft inderdaad sommige dagen geen zin om online te zijn.
Oke doeiquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:29 schreef 99.999 het volgende:
Zo af en toe is er weer een paar pagina's diarree van users met voornamen en cijfertjes, maar verder valt het wel mee. Het probleem is dat die vaak wel een stortvloed aan korte baggerposts produceren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:27 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het de laatste tijd eigenlijk juist wel weer meevallen Pokkel. Paar goede nieuwe users erbij ook ineens. Zijn eigenlijk maar een paar onaansprekende users, maar die komen niet bijzonder vaak langs volgens mij en kan je bovendien blokkeren. Al zou er wmb wel iets onorthodoxer op gemodereerd mogen worden ja.
God komt hij ook nog een duit in het zakje doen. Het is wel een eng incestueus clubje hier zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo af en toe is er weer een paar pagina's diarree van users met voornamen en cijfertjes, maar verder valt het wel mee. Het probleem is dat die vaak wel een stortvloed aan korte baggerposts produceren.
De vraag rijst dan overmijdelijk waarom dat zo'n aantrekkingskracht op jou heeft..quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:46 schreef Japie77 het volgende:
[..]
God komt hij ook nog een duit in het zakje doen. Het is wel een eng incestueus clubje hier zeg.
Dat is wel een merkwaardige overeenkomst jaquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo af en toe is er weer een paar pagina's diarree van users met voornamen en cijfertjes, maar verder valt het wel mee. Het probleem is dat die vaak wel een stortvloed aan korte baggerposts produceren.
Nou ja, incest klinkt ook wel geil.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
De vraag rijst dan overmijdelijk waarom dat zo'n aantrekkingskracht op jou heeft..
Dat jij het niet snapt mag dan weer geen verrassing heten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:40 schreef Japie77 het volgende:
[..]
"Het niveau van de beledigingen daalt"
Ja dat is inderdaad echt een teken dat het de verkeerde kant op gaat zeg.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |