Volgens jaar gewoon een metal band sturenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:39 schreef YokiKater het volgende:
Songfestivalliedje beluisterd. Worst percussion ever. Chipmunksound is 1 ding maar dit hebben ze echt grondig verneukt met waarschijnlijk een drumcomputer. Wat een vreselijke sound.
je hebt de staatsloterij gewonnen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een ontzettend gelukkige jongen.
Nee, ik heb een nieuwe telefoon en ben nu mijn oude aan het klonen. Dan heb ik gewoon weer alles zoals het hoort + dat het wat sneller werkt en een paar extra functies. Daarna kan ik mjn oude foon grondig gaan aanpassen. Gewoon nerdspeelgoed. Vind ik leuk.quote:
kutnerdjequote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe telefoon en ben nu mijn oude aan het klonen. Dan heb ik gewoon weer alles zoals het hoort + dat het wat sneller werkt en een paar extra functies. Daarna kan ik mjn oude foon grondig gaan aanpassen. Gewoon nerdspeelgoed. Vind ik leuk.
Het is een zwaar leven hoor, nu moet ik wachten tot hij minstens 50% is opgeladen voor een systeemupdate.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:52 schreef YokiKater het volgende:
Dat moment dat je je afvraagt waarom het opladen zo traag gaat en er dan achterkomt dat de killswitch op je stekkerdoos niet goed staat.#FAIL
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven hoor, nu moet ik wachten tot hij minstens 50% is opgeladen voor een systeemupdate.
Heb je je laptop al verkocht?
Toen ik het probeerde te organiseren kwam er niemand.quote:
Moet je ook niet in Limburg doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen ik het probeerde te organiseren kwam er niemand.
Nom nom nom. Count me in.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:27 schreef YokiKater het volgende:
We gaan dit jaar toch schnitzels eten bij van der Bult? En wortels voor Marianne.
Was dat mijn plan? Kan me niet voorstellen. Al is Limburg wel allemachtig prachtig natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Limburg doen.
We gaan bij David in de tuin bbq-en en met dingen gooien.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:27 schreef YokiKater het volgende:
We gaan dit jaar toch schnitzels eten bij van der Bult? En wortels voor Marianne.
Dit klinkt best leuk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan bij David in de tuin bbq-en en met dingen gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |