Mag ik dat zelf even bepalen, ja?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op die nietsnut ga je stemmen, ja?
Geert is onze verlosser, dus dat je die vraag stelt is best wel raar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zeg ik dat je dat niet mag dan? Ik stel je alleen een vraag....
Geert zit al meer dan 18 jaar in de Tweede Kamer en heeft bijna niks bereikt. Hij en zijn partij worden inmiddels door heel politiek Den Haag uitgekotst; niemand wil nog met hem samenwerken. Hij loopt weg voor het nemen van verantwoordelijkheid, hij loopt weg voor debatten, hij toont z'n minachting voor de kiezer en voor andere partijen door als "verkiezingsprogramma" een A4'tje met loze kreten te komen. Wilders is als een tandarts die heel hard "GAATJE!" roept, maar vervolgens geen enkele behandeling uitvoert.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geert is onze verlosser, dus dat je die vraag stelt is best wel raar.
Ja, maar de rest heeft allemaal 100+ pagina's, dat ga ik toch allemaal niet lezen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geert zit al meer dan 18 jaar in de Tweede Kamer en heeft bijna niks bereikt. Hij en zijn partij worden inmiddels door heel politiek Den Haag uitgekotst; niemand wil nog met hem samenwerken. Hij loopt weg voor het nemen van verantwoordelijkheid, hij loopt weg voor debatten, hij toont z'n minachting voor de kiezer en voor andere partijen door als "verkiezingsprogramma" een A4'tje met loze kreten te komen. Wilders is als een tandarts die heel hard "GAATJE!" roept, maar vervolgens geen enkele behandeling uitvoert.
Als je de belangrijkste punten van de PVV werkelijk behartigd wilt zien door partijen die nog niet uit de gratie zijn, dan moet je zonder meer bij Forum voor Democratie of VNL zijn. Of, wanneer je wat linkser bent, bij Nieuwe Wegen.
Dan stem je toch lekker op een loos A4'tje.. Het zal mij een rotzorg zijn joh...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar de rest heeft allemaal 100+ pagina's, dat ga ik toch allemaal niet lezen.
Ik heb besloten dat me dat niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:00 schreef Specularium het volgende:
Maar Nieuwe Wegen gaat geen 1 zetel halen.
Wat een prachtige beeldspraak weer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wilders is als een tandarts die heel hard "GAATJE!" roept, maar vervolgens geen enkele behandeling uitvoert.
Leuk hè? Nog zelf bedacht ook. Bijna net zo goed als mijn "Bennie Jolink - heel normaal"-grapje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een prachtige beeldspraak weer.
Henk is nu een beetje panda hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan stem je toch lekker op een loos A4'tje.. Het zal mij een rotzorg zijn joh...
In de verste verte niet. Het is alleen jammer dat mensen hun stem verspillen aan een man die niks gedaan krijgt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is nu een beetje panda hoor.
Ja. En doe dan dezequote:
Mijn bands (2) hebben al zangers en gitaristen. Misschien zoekt Braddie nog iemand.quote:
Volgens jaar gewoon een metal band sturenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:39 schreef YokiKater het volgende:
Songfestivalliedje beluisterd. Worst percussion ever. Chipmunksound is 1 ding maar dit hebben ze echt grondig verneukt met waarschijnlijk een drumcomputer. Wat een vreselijke sound.
je hebt de staatsloterij gewonnen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:47 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een ontzettend gelukkige jongen.
Nee, ik heb een nieuwe telefoon en ben nu mijn oude aan het klonen. Dan heb ik gewoon weer alles zoals het hoort + dat het wat sneller werkt en een paar extra functies. Daarna kan ik mjn oude foon grondig gaan aanpassen. Gewoon nerdspeelgoed. Vind ik leuk.quote:
kutnerdjequote:Op vrijdag 3 maart 2017 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik heb een nieuwe telefoon en ben nu mijn oude aan het klonen. Dan heb ik gewoon weer alles zoals het hoort + dat het wat sneller werkt en een paar extra functies. Daarna kan ik mjn oude foon grondig gaan aanpassen. Gewoon nerdspeelgoed. Vind ik leuk.
Het is een zwaar leven hoor, nu moet ik wachten tot hij minstens 50% is opgeladen voor een systeemupdate.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:52 schreef YokiKater het volgende:
Dat moment dat je je afvraagt waarom het opladen zo traag gaat en er dan achterkomt dat de killswitch op je stekkerdoos niet goed staat.#FAIL
Neequote:Op vrijdag 3 maart 2017 20:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is een zwaar leven hoor, nu moet ik wachten tot hij minstens 50% is opgeladen voor een systeemupdate.
Heb je je laptop al verkocht?
Toen ik het probeerde te organiseren kwam er niemand.quote:
Moet je ook niet in Limburg doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 19:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toen ik het probeerde te organiseren kwam er niemand.
Nom nom nom. Count me in.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:27 schreef YokiKater het volgende:
We gaan dit jaar toch schnitzels eten bij van der Bult? En wortels voor Marianne.
Was dat mijn plan? Kan me niet voorstellen. Al is Limburg wel allemachtig prachtig natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je ook niet in Limburg doen.
We gaan bij David in de tuin bbq-en en met dingen gooien.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 20:27 schreef YokiKater het volgende:
We gaan dit jaar toch schnitzels eten bij van der Bult? En wortels voor Marianne.
Dit klinkt best leuk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
We gaan bij David in de tuin bbq-en en met dingen gooien.
We kunnen ook gewoon een Thuisbezorgd-meet doen. Dat we allemaal ons eten thuis laten bezorgen en dan gewoon in dit topic met elkaar chatten. En dan net doen alsof het gezellig is.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 22:32 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga voor een fastfood meet, dan hoef ik die rotkoppen van jullie niet zo lang te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |