quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, laten we doen alsof het aan mij lag.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist dat ik niet daar dit topic had moeten gaan, ik ben gespoild
[..]
Ik zou ontsteken in een enorme driftbui, nee heb je en ja kan je krijgen.
[..]
Ze beweren in een interview met de lokale media te gaan voor lokale bieren maar ook Amerikaanse dus ik zie het zaterdag wel. Ik zag wel een doos met Anchor er op, dus dan weet je het wel.
Misschien wat voor julliequote:
Nee bedankt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien wat voor jullie
Je mag zelf kiezen naar welke film je gaat andersquote:Op woensdag 1 maart 2017 21:45 schreef sasquatsch het volgende:
Valt weinig meer te kiezen.
Een bioscoopbon, bioscoopbon of bioscoopbon.
Ik kijk NOOIT films, sorryquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien wat voor jullie
Je kan wel trailers plaatsen van wat er nu draait en binnenkort gaat draaien in de biosquote:Op donderdag 9 maart 2017 07:48 schreef hornage het volgende:
Normaliter post ik altijd wekelijks trailers van films die te winnen zijn, sja, dat kan nu niet...
Be my guestquote:Op donderdag 9 maart 2017 09:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je kan wel trailers plaatsen van wat er nu draait en binnenkort gaat draaien in de bios
Goed bezigquote:
Haha, dan mag jij het doenquote:Op donderdag 9 maart 2017 10:41 schreef hornage het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Op deze manier verspil je alleen je kruit he
Welke trailers ga je nu volgende week posten?
quote:
Ik ben al een vrouw van weinig woorden.quote:Op dinsdag 4 april 2017 17:46 schreef JayHovah het volgende:
Zeg Sarabi, ik heeb niet voor niets zo'n uitgebreide acceptance speech gehouden, kom op en overklas mijnes met jouw epische dialoog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand jou vanochtend al gemeld dat je goed bezig bent?quote:Op dinsdag 4 april 2017 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
De puntentelling is bijgewerkt tot en met maart.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |