abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169226539
Waardeloze gasten :N
Afgelopen zondag zijn deze vrouwen nog uitgebreid op tv geweest in een debat bij WNL. Bovendien: waarom zou je überhaupt een PVV'er uitnodigen als Wilders stelselmatig weigert om te verschijnen?

De makers van Pauw & Jinek moeten over het uitnodigen van PVV'ers gewoon zeggen dat ze dat niet leuk vinden.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:40:12 #227
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169226636
Fleur Agema voert volop campagne voor de PVV
Haar voorman kan de straat niet meer op door extreme beveiliging, maar dat houdt Fleur Agema niet tegen. Als nummer twee op de lijst van de PVV, voert ze volop campagne. Vanavond is ze te gast bij Pauw & Jinek om te praten over haar partij en de campagne.

Mona Keijzer over de grenzen van vrijheid van meningsuiting
Vier jaar geleden werd ze door het CDA binnengehaald als de verlosser uit Volendam, Mona Keijzer de nummer 2 van het CDA. Vanavond spreken we met haar bij Pauw & Jinek over normen en waarden, en de vrijheid van meningsuiting die volgens haar in onze maatschappij te ver is doorgeslagen.

Xander van der Wulp bespreekt weer een spannende campagnedag
15 Maart komt steeds dichterbij en de partijen richten zich maar op één ding: campagne voeren. Politiek verslaggever Xander van der Wulp volgt het op de voet en maakt vanavond de balans op van weer een spannende campagnedag.

De cabaretier van de dag is Dolf Jansen
Politiek hoeft niet altijd bloedserieus te zijn. Daarom is de cabaretier van de dag Dolf Jansen. Vanavond bij Pauw & Jinek: De Verkiezingen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169226913
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
Waardeloze gasten :N
Afgelopen zondag zijn deze vrouwen nog uitgebreid op tv geweest in een debat bij WNL. Bovendien: waarom zou je überhaupt een PVV'er uitnodigen als Wilders stelselmatig weigert om te verschijnen?

De makers van Pauw & Jinek moeten over het uitnodigen van PVV'ers gewoon zeggen dat ze dat niet leuk vinden.
Mwah.

pi_169227091
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:40 schreef monkyyy het volgende:
Fleur Agema voert volop campagne voor de PVV
Haar voorman kan de straat niet meer op door extreme beveiliging, maar dat houdt Fleur Agema niet tegen. Als nummer twee op de lijst van de PVV, voert ze volop campagne. Vanavond is ze te gast bij Pauw & Jinek om te praten over haar partij en de campagne.

Mona Keijzer over de grenzen van vrijheid van meningsuiting
Vier jaar geleden werd ze door het CDA binnengehaald als de verlosser uit Volendam, Mona Keijzer de nummer 2 van het CDA. Vanavond spreken we met haar bij Pauw & Jinek over normen en waarden, en de vrijheid van meningsuiting die volgens haar in onze maatschappij te ver is doorgeslagen.

Xander van der Wulp bespreekt weer een spannende campagnedag
15 Maart komt steeds dichterbij en de partijen richten zich maar op één ding: campagne voeren. Politiek verslaggever Xander van der Wulp volgt het op de voet en maakt vanavond de balans op van weer een spannende campagnedag.

Politiek hoeft niet altijd bloedserieus te zijn. Daarom is de cabaretier van de dag Dolf Jansen. Vanavond bij Pauw & Jinek: De Verkiezingen.
Het wordt een flopshow. :(
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:02:00 #230
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_169227563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Linkse Dolf tegen over rechtse Fleur kan wel leuk worden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_169227615
Zag de vrouw van mn dromen, begint ze opeens niet naar mij maar naar Dolf Jansen te sjansen!
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:48:15 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169229074
quote:
12s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik ga deels mee met je analyse maar het is niet bepaald objectief om zulke zaken (zo van: jij niet doen wat we willen dan de voorbereide filmpjes/tweets inzetten) als een soort chantage in te (lijken) zetten wanneer een "gast" (als verwacht) de waarachtigheid van je programma aanvalt.

Hoe je het ook wendt of keert, P&W, J&P en P zelf; zijn niet objectief te noemen wanneer het gaat om a-(s)linkse deelnemers aan hun ¨show". Ik krijg zelf meer en meer het idee dat het in elkaar is gezet wat dan lekker afleidt van de inhoud. Jammer dat Roos (op het gebied van uitlokken toch ervaren) geen voorbereidende spinners heeft.

Los van alles blijft het wel carnavalesk vermaak.
Roemer bijvoorbeeld wordt toch ook vaak zat door Pauw of Jinek doormidden gezaagd. Asscher is ook gevraagd door een van beiden (Pauw denk ik) of hij niet vindt dat hij Samsom een mes in de rug gestoken heeft.

Het is heus niet zo zwart/wit als men hier stelt
Laffe huichelaar
pi_169229150
quote:
pi_169229223
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:02 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Linkse Dolf tegen over rechtse Fleur kan wel leuk worden.
Fleur is niet echt rechts te noemen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:59:08 #235
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169229324
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Fleur is niet echt rechts te noemen.
En ik debk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we Dolf liever uberhaupt niet noemen
Laffe huichelaar
pi_169229391
Nee hoor, ik vind Dolf Jansen echt leuk en grappig.
pi_169229561
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dierenpoes? Serieus?
pi_169229608
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dierenpoes? Serieus?
NWS / [DENK SC]
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:09:47 #239
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169229672
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 21:51 schreef Specularium het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
9.gif
pi_169229752
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nou. Jan Roos trapte er gewoon in. Hij had zijn punt moeten maken en antwoord geven op de vraag ipv met adhominems strooien. Dat is gewoon niet slim. Terecht dat ze hem dan aanpakken. Hij wil in de kamer, dus dan heb je je te verantwoorden.

Hij had gewoon kunnen zeggen dat dit niets te maken heeft met zijn politieke standpunten en dat hij als 'reporter' de rol had van 'luis in de pels' daar hoort andere/confronterende vorm soms bij.

En dan had hij ook kunnen aangeven dat het gaat om de inhoud en niet om grapjes over de sexuele geaardheid van rutte.

Maar nu ging hij zelf persoonlijke aanvallen plegen. Tsja. Dan ben je de klos.
Populisten meppen en maaien erop los maar incasseren en verantwoordelijkheid afleggen kunnen ze niet. Zoals Jan Roos haarfijn demonstreerde.
pi_169230205
quote:
12s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:35 schreef Vallon het volgende:

[..]

Ik ga deels mee met je analyse maar het is niet bepaald objectief om zulke zaken (zo van: jij niet doen wat we willen dan de voorbereide filmpjes/tweets inzetten) als een soort chantage in te (lijken) zetten wanneer een "gast" (als verwacht) de waarachtigheid van je programma aanvalt.

Hoe je het ook wendt of keert, P&W, J&P en P zelf; zijn niet objectief te noemen wanneer het gaat om a-(s)linkse deelnemers aan hun ¨show". Ik krijg zelf meer en meer het idee dat het in elkaar is gezet wat dan lekker afleidt van de inhoud. Jammer dat Roos (op het gebied van uitlokken toch ervaren) geen voorbereidende spinners heeft.

Los van alles blijft het wel carnavalesk vermaak.
Ik keek vandaag op dumpert waar het fragment van Jinek en Roos bovenaan staat. En daar zie je duidelijk dat men positiever is over het optreden van Jinek dan Roos.

Jan Roos had het beter moeten aanpakken. Hij had duidelijk een gevoelige punt te pakken, anders was Jinek niet zo gepikeerd. Hij had moeten doorvragen, 'denk je echt dat je zo objectief bent?'. Hij was zijn treiterige journalisten toontje even kwijt en deed of hij niet begreep wat Jinek wilde. Er is genoeg om de neutraliteit van Pauw en Jinek in twijfel te trekken, de Trumpbashes, de nette vluchtelingen die opduiken en het feit dat mensen van D66 en de PvdA een hele andere behandeling krijgen.

Het was vooropgezet, en een gemiste kans van Jan Roos. Ik denk dat hij als politicus een andere rol aangenomen heeft en toch gechrokken is van het overwicht. 3 tegen 1.
pi_169230285
Wat drinkt jinek eigenlijk? het is een soort bier zonder schuim |:( |:( |:(
pi_169230292
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef icloud het volgende:
Wat drinkt jinek eigenlijk? het is een soort bier zonder schuim |:( |:( |:(
Een glaasje Patricia.
pi_169230513
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Mona Keijzer zag ik bij Knevel, waar o.a. Sylvana aanwezig was.

Ze gooide het op de (softe) nationalistische tour. We moeten weer trots worden op Nederland. Ook op het koningshuis en onze vlag. Mooie symboolpolitiek.
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:36:36 #245
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169230556
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik keek vandaag op dumpert waar het fragment van Jinek en Roos bovenaan staat. En daar zie je duidelijk dat men positiever is over het optreden van Jinek dan Roos.

Jan Roos had het beter moeten aanpakken. Hij had duidelijk een gevoelige punt te pakken, anders was Jinek niet zo gepikeerd. Hij had moeten doorvragen, 'denk je echt dat je zo objectief bent?'. Hij was zijn treiterige journalisten toontje even kwijt en deed of hij niet begreep wat Jinek wilde. Er is genoeg om de neutraliteit van Pauw en Jinek in twijfel te trekken, de Trumpbashes, de nette vluchtelingen die opduiken en het feit dat mensen van D66 en de PvdA een hele andere behandeling krijgen.

Het was vooropgezet, en een gemiste kans van Jan Roos. Ik denk dat hij als politicus een andere rol aangenomen heeft en toch gechrokken is van het overwicht. 3 tegen 1.
De PvdA wordt al twintig jaar in het losersframe gedrukt door de NPO.

Dat is niet goed voor het bandwagoneffect.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 1 maart 2017 @ 22:39:04 #246
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169230615
Dolf jansen is meer iets voor Tim en Specularium. Niet zo mijn humor
graag op anoniem
pi_169230653
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:36 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

De PvdA wordt al twintig jaar in het losersframe gedrukt door de NPO.

Dat is niet goed voor het bandwagoneffect.
Men schaarde zich wel achter Bos, Cohen en Samsom.

Nu bij Asscher niet, die is niet meer geloofwaardig. Hij blijkt opeens voor het afschaffen van het eigen risico, tegen flexibilisering van de arbeidsmarkt en tegen meer vluchtelingen naar Nederland. Die man voert oppositie tegen zijn eigen beleid.
pi_169230735
Maar ehm, vraagje,

Iedereen vindt volgens mij wel dat Geenstijl een beetje verwerpelijke journalistiek kán zijn, ze zoeken de grenzen op... Soms schieten ze daar dus een klein beetje overheen, dat kan als je grenzen opzoekt... Wij leven gelukkig in een land waar dat kan en we geen zaken gaan verbieden als het te ver gaat.

Jan Roos was onderdeel van die grens opzoekende instantie, waarvan mensen dus kunnen vinden dat het zou moeten kunnen bestaan in Nederland, an sich deed hij dus niks verkeerd.... Ja zijn normen en waarden door aan het clubje mee te doen kun je laag vinden.... Toch somde Roos waarden op die wij wel degelijk delen in Nederland die onder druk staan...

Die waarden waardoor hij dat gedrag bij Geenstijl ook zou kunnen uiten en tonen aan de wereld.

Ik vind eigenlijk niet dat Jan Roos zich slecht heeft verweerd, ik kan mij wel erg goed voorstellen dat het sentiment rondom Roos erg negatief werd na dat filmpje.... Ook omdat de helft dus beledigend is en niet grappig.

Maar moet dit allemaal niet kunnen? Kun je ook gelijk geen andere rol meer aannemen? Moeten we zeggen dat het gedrag per definitie fout is?

Hoe had Roos zich hier beter bij kunnen verweren?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169230778
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Men schaarde zich wel achter Bos, Cohen en Samsom.

Nu bij Asscher niet, die is niet meer geloofwaardig. Hij blijkt opeens voor het afschaffen van het eigen risico, tegen flexibilisering van de arbeidsmarkt en tegen meer vluchtelingen naar Nederland. Die man voert oppositie tegen zijn eigen beleid.
Dat is inderdaad de grote grap, daarnaast is hij aan het roer gekomen door een mes in de rug van Samsom te steken....

Ik vind Asscher een grote kwal, ook hoe hij in discussie ging met Krol, wat een geniepig wijf met lange nagels is die vent zeg.....

De partij van Roemer is intern ook kapot, daarin bevinden zich ook backstabbers.

Cohen is een prima vent, in debat alleen tergend slecht dus niet echt gemaakt om in de 2e kamer te zitten.... Leuk om op een dossier te zetten ofzo, maar uit eigen initiatief iets nieuws verzinnen lijkt er bij hem niet bij te zitten.

Samsom en Bos waren beide heel erg prima.

Dus, wat gaan we krijgen? SP en PVDA stemmers gaan op Groenlinks en D66 stemmen.
VVD'ers die Rutte zat zijn stemmen allicht op D66.
PVV'ers die blijven wel bij de PVV maar dat is toch een beetje een weggegooide stem.... Verwacht er niet echt meer van dan vergeleken met vorig jaar.

D66 en Groenlinks zullen relatieve winnaars worden denk ik.

Verder hoop ik op een aantal zetels voor Thierry Baudet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')