Hun stemgedrag in de tweede kamer liegt niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fleur dit keer sterker kan staan wat betreft Zorg. Ze wijst op Twitter vaak op besluiten van het Kunduzakkoord na de val van het kabinet. Enige probleem is dat PVV geen fundament heeft in haar programma en daar op kan worden aangepakt.
Alsof de gemiddelde kiezer weet hoe PVV stemt in de Tweede Kamer. Ze willen horen wat PVV wil komende jaren, en dan komen ze aanzetten met slechts een A4'tje. Hoe gaan ze dat uitvoeren? Wat willen ze met zorg? Wat willen ze met onderwijs? Wat willen ze met het milieu? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hun stemgedrag in de tweede kamer liegt niet.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Is er ook weer bij vanavond.
Daar is helemaal niks mis mee en ook een terecht punt. Maar waarom staat dat niet in hun partijprogramma.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:35 schreef DrDentz het volgende:
De zorg, dat is het stokpaardje van Fleur Agema. Ze is zelf ook chronisch ziek en weet wat erbij komt kijken, ze wil de bureaucratie en de verrijking van tussenmanagers uit de zorg slopen, daar kan ze wel een goed verhaal over opsteken vanavond denk ik.
Welk partijprogramma?quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee en ook een terecht punt. Maar waarom staat dat niet in hun partijprogramma.
Wat een lap tekst jemig...quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Staan wel stukjes over op de site
https://www.pvv.nl/index.(...)-van-langdurige-zorg
Voor de camera is Eva Jinek koud, tikkeltje arrogant, autoritair, kortom gezegd een ijskonijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe is Jinek dan buiten de camera?
Oneens over dat punt van mee verdienen. Dat is zeker niet valide in vergelijking met andere omroepen.
Volledig offtopic, maar bij Kunduzakkoord moet ik steeds denken aan die leipo van Denk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fleur dit keer sterker kan staan wat betreft Zorg. Ze wijst op Twitter vaak op besluiten van het Kunduzakkoord na de val van het kabinet. Enige probleem is dat PVV geen fundament heeft in haar programma en daar op kan worden aangepakt.
Gezien dat hoofd van hem, sluit ik dat niet uit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 18:17 schreef KingRoland het volgende:
is het echt waar dat de moeder en vader van Kuzu familie van elkaar zijn?
Ze zakken niet voor niets in de peilingen. Leuk dat ze zaken agenderen, maar enige inhoud hebben ze nog nooit laten zien of ingebracht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde kiezer weet hoe PVV stemt in de Tweede Kamer. Ze willen horen wat PVV wil komende jaren, en dan komen ze aanzetten met slechts een A4'tje. Hoe gaan ze dat uitvoeren? Wat willen ze met zorg? Wat willen ze met onderwijs? Wat willen ze met het milieu? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Incest is normaal in die kringenquote:Op woensdag 1 maart 2017 18:17 schreef KingRoland het volgende:
is het echt waar dat de moeder en vader van Kuzu familie van elkaar zijn?
Zou Fleur hier nog een vraagje over krijgen?quote:Fleur Agema, je hebt een totaal gebrek aan historisch besef
‘Een volk dat voor KOrannen zwicht,’ zo begon op de Twitterpagina van Fleur Agema de aangepaste tekst van de beroemde dichtregels van verzetsman en VN-hoofdredacteur Henk van Randwijk. Harm Ede Botje reageert. (Vrij Nederland).
Wat zakte Eva Jinek weer door het ijs hè.quote:Op woensdag 1 maart 2017 17:15 schreef Toefjes het volgende:
Voor het eerst dat ik van Jan Roos genoten heb. Al was zijn gehakkel in het programma oog om oog met Sven Kockelmann ook leuk.
Alleen als de man het tegen een vrouw zegt hè, tenminste, dan extra.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Wat zakte Eva Jinek weer door het ijs hè.
Heeft ze het als vrouw over 'wijferige verwijten', daarmee maakt ze niet alleen zichzelf minder geloofwaardig, maar ze scheert daarmee ook vrouwen in het algemeen over één kam. Als een man dat had gezegd zou hij meteen worden weggezet als seksistisch.
Hij dacht gewoon "ik hou me even afzijdig" want Jinnek is gewoon nogal een pittige tante met een groot ego die even wat tegenspraak kreeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Maar nog hilarischer is dat ze het zich zo aantrekt wanneer iemand impliceert of suggereert dat ze niet objectief is, je zag Jeroen Pauw ook echt zo kijken met een glimlach 'meid, wat moet je toch nog veel leren'. Toegegeven, het leverde wel leuke televisie op
Ik ga deels mee met je analyse maar het is niet bepaald objectief om zulke zaken (zo van: jij niet doen wat we willen dan de voorbereide filmpjes/tweets inzetten) als een soort chantage in te (lijken) zetten wanneer een "gast" (als verwacht) de waarachtigheid van je programma aanvalt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:22 schreef timmmmm het volgende:
. . . Dit is uit eerder onderzoek gebleken, maar omdat ze juist objectief wilden blijven en géén karaktermoord wilden plegen, hebben ze dat weggelaten. Maar als hij dan het programma zelf aanvalt omdat het allemaal wel mee zou vallen en ze niet objectief zijn en hoe ie allemaal om zich heen ging slaan omdat hij geen antwoord paraat had, hebben ze dat ook van stal gehaald. Roos is degene die het liet escaleren. .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |