abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169222771
Voor het eerst dat ik van Jan Roos genoten heb. Al was zijn gehakkel in het programma oog om oog met Sven Kockelmann ook leuk.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:29:28 #202
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_169222995
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat Fleur dit keer sterker kan staan wat betreft Zorg. Ze wijst op Twitter vaak op besluiten van het Kunduzakkoord na de val van het kabinet. Enige probleem is dat PVV geen fundament heeft in haar programma en daar op kan worden aangepakt.
Hun stemgedrag in de tweede kamer liegt niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:31:32 #203
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169223043
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:29 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hun stemgedrag in de tweede kamer liegt niet.
Alsof de gemiddelde kiezer weet hoe PVV stemt in de Tweede Kamer. Ze willen horen wat PVV wil komende jaren, en dan komen ze aanzetten met slechts een A4'tje. Hoe gaan ze dat uitvoeren? Wat willen ze met zorg? Wat willen ze met onderwijs? Wat willen ze met het milieu? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
pi_169223108

Is er ook weer bij vanavond.
pi_169223113
De zorg, dat is het stokpaardje van Fleur Agema. Ze is zelf ook chronisch ziek en weet wat erbij komt kijken, ze wil de bureaucratie en de verrijking van tussenmanagers uit de zorg slopen, daar kan ze wel een goed verhaal over opsteken vanavond denk ik.
pi_169223122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Is er ook weer bij vanavond.
:( :r

pi_169223136
Wie komen er vanavond?
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:36:34 #208
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169223141
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:35 schreef DrDentz het volgende:
De zorg, dat is het stokpaardje van Fleur Agema. Ze is zelf ook chronisch ziek en weet wat erbij komt kijken, ze wil de bureaucratie en de verrijking van tussenmanagers uit de zorg slopen, daar kan ze wel een goed verhaal over opsteken vanavond denk ik.
Daar is helemaal niks mis mee en ook een terecht punt. Maar waarom staat dat niet in hun partijprogramma.
pi_169223172
Staan wel stukjes over op de site

https://www.pvv.nl/index.(...)-van-langdurige-zorg
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:39:48 #210
104871 remlof
Europees federalist
pi_169223192
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Daar is helemaal niks mis mee en ook een terecht punt. Maar waarom staat dat niet in hun partijprogramma.
Welk partijprogramma? :')

Ik hoop dat populist Agema ook flink gefileerd wordt.
Yankee go home!
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:39:54 #211
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_169223193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Staan wel stukjes over op de site

https://www.pvv.nl/index.(...)-van-langdurige-zorg
Wat een lap tekst jemig...
pi_169223198
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:03 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoe is Jinek dan buiten de camera?

Oneens over dat punt van mee verdienen. Dat is zeker niet valide in vergelijking met andere omroepen.
Voor de camera is Eva Jinek koud, tikkeltje arrogant, autoritair, kortom gezegd een ijskonijn.
Achter de camera is Eva juist heel warm, zachtaardig, sociaal en soms iets verlegen. ( ik zeg maar wat )

Al deze mensen hebben een enorme ego, kennen de media training als geen ander, en zij proberen ieders een eigen karakter aan te maken, een imago op te bouwen en een merk te creëren. Je kunt namelijk niet zomaar ieder huppelkutje voor de camera plaatsen, hier is van te voren enorm over nagedacht.
Overigens dit verzin ik niet, dit is algemeen bekend in de hele televisie wereld. Je ziet dit bij journalisten, presentatoren, muzikanten en zelfs sporters, iedereen heeft een imago.
pi_169223275
Omg dolf Jansen :')
(she/her)
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:53:56 #214
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169223454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik denk dat Fleur dit keer sterker kan staan wat betreft Zorg. Ze wijst op Twitter vaak op besluiten van het Kunduzakkoord na de val van het kabinet. Enige probleem is dat PVV geen fundament heeft in haar programma en daar op kan worden aangepakt.
Volledig offtopic, maar bij Kunduzakkoord moet ik steeds denken aan die leipo van Denk.
pi_169223455
Agema _O_
Dolf :r
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:17:49 #216
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_169223813
is het echt waar dat de moeder en vader van Kuzu familie van elkaar zijn?
graag op anoniem
  woensdag 1 maart 2017 @ 18:21:48 #217
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_169223863
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:17 schreef KingRoland het volgende:
Gezien dat hoofd van hem, sluit ik dat niet uit.
pi_169223886
Jullie hoeven allemaal niet te kijken, schatjes. Dolf mag dan alleen de 'a' missen in zijn naam, maar het is geen onprettige gast. Hij moet alleen niet zoveel hardlopen want dat is niet goed voor zijn hart en pieterig lichaampje.
pi_169223941
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:31 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Alsof de gemiddelde kiezer weet hoe PVV stemt in de Tweede Kamer. Ze willen horen wat PVV wil komende jaren, en dan komen ze aanzetten met slechts een A4'tje. Hoe gaan ze dat uitvoeren? Wat willen ze met zorg? Wat willen ze met onderwijs? Wat willen ze met het milieu? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden.
Ze zakken niet voor niets in de peilingen. Leuk dat ze zaken agenderen, maar enige inhoud hebben ze nog nooit laten zien of ingebracht.
Whatever...
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:43:55 #220
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_169225320
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:17 schreef KingRoland het volgende:
Incest is normaal in die kringen
RED ONS HENNIEGOD
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:02:56 #221
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169225703
quote:
Fleur Agema, je hebt een totaal gebrek aan historisch besef
‘Een volk dat voor KOrannen zwicht,’ zo begon op de Twitterpagina van Fleur Agema de aangepaste tekst van de beroemde dichtregels van verzetsman en VN-hoofdredacteur Henk van Randwijk. Harm Ede Botje reageert. (Vrij Nederland).
Zou Fleur hier nog een vraagje over krijgen?
pi_169225960
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:15 schreef Toefjes het volgende:
Voor het eerst dat ik van Jan Roos genoten heb. Al was zijn gehakkel in het programma oog om oog met Sven Kockelmann ook leuk.
Wat zakte Eva Jinek weer door het ijs hè.
Heeft ze het als vrouw over 'wijferige verwijten', daarmee maakt ze niet alleen zichzelf minder geloofwaardig, maar ze scheert daarmee ook vrouwen in het algemeen over één kam. Als een man dat had gezegd zou hij meteen worden weggezet als seksistisch.

Maar nog hilarischer is dat ze het zich zo aantrekt wanneer iemand impliceert of suggereert dat ze niet objectief is, je zag Jeroen Pauw ook echt zo kijken met een glimlach 'meid, wat moet je toch nog veel leren'. Toegegeven, het leverde wel leuke televisie op :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_169226098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Wat zakte Eva Jinek weer door het ijs hè.
Heeft ze het als vrouw over 'wijferige verwijten', daarmee maakt ze niet alleen zichzelf minder geloofwaardig, maar ze scheert daarmee ook vrouwen in het algemeen over één kam. Als een man dat had gezegd zou hij meteen worden weggezet als seksistisch.

Alleen als de man het tegen een vrouw zegt hè, tenminste, dan extra.

We hebben nu eenmaal beschermde bevolkingsgroepen in Nederland, waaronder de vrouw, allochtonen en de Moslims....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_169226191
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:17 schreef Shreyas het volgende:
Maar nog hilarischer is dat ze het zich zo aantrekt wanneer iemand impliceert of suggereert dat ze niet objectief is, je zag Jeroen Pauw ook echt zo kijken met een glimlach 'meid, wat moet je toch nog veel leren'. Toegegeven, het leverde wel leuke televisie op
Hij dacht gewoon "ik hou me even afzijdig" want Jinnek is gewoon nogal een pittige tante met een groot ego die even wat tegenspraak kreeg.

Maar het mooie is dat ze dit filmpje van Roos natuurlijk gewoon hadden liggen, Pauw stond al bekend om die jongens van Zaanstad achter de camera heel vriendelijk te bejegenen en voor de camera volledig te fileren, datzelfde hebben ze nu bij Jan Roos gedaan. Een tikkeltje achterbaks naar mijn idee...

Anyhow, Jan Roos moet hier wel heel goed op instuderen hoe hij dit kan tegenwerpen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:35:23 #225
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_169226425
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:22 schreef timmmmm het volgende:
. . . Dit is uit eerder onderzoek gebleken, maar omdat ze juist objectief wilden blijven en géén karaktermoord wilden plegen, hebben ze dat weggelaten. Maar als hij dan het programma zelf aanvalt omdat het allemaal wel mee zou vallen en ze niet objectief zijn en hoe ie allemaal om zich heen ging slaan omdat hij geen antwoord paraat had, hebben ze dat ook van stal gehaald. Roos is degene die het liet escaleren. .....
Ik ga deels mee met je analyse maar het is niet bepaald objectief om zulke zaken (zo van: jij niet doen wat we willen dan de voorbereide filmpjes/tweets inzetten) als een soort chantage in te (lijken) zetten wanneer een "gast" (als verwacht) de waarachtigheid van je programma aanvalt.

Hoe je het ook wendt of keert, P&W, J&P en P zelf; zijn niet objectief te noemen wanneer het gaat om a-(s)linkse deelnemers aan hun ¨show". Ik krijg zelf meer en meer het idee dat het in elkaar is gezet wat dan lekker afleidt van de inhoud. Jammer dat Roos (op het gebied van uitlokken toch ervaren) geen voorbereidende spinners heeft.

Los van alles blijft het wel carnavalesk vermaak.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')