Gooi je schoenmoeder ook uit het raamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als ik kuzu op tv zie, moet ik weer een nieuwe tv kopen
Nee, maar bedankt voor de tip. Ik zal het later even terugkijken. Er is zo veel te kijken en te lezen, je kunt de hele dag wel achter de computer zitten...quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:09 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie net ook Kuzu gezien bij Nieuwsuur?
TOPSHOW
ik gooi je hele verrotte stamboom uit het raamquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gooi je schoenmoeder ook uit het raam
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hij 17 is, maakt het natuurlijk neit minder waar
Dat is de enige minpunt van hun. Voor de rest vind ik het een goede partij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FvD wil directe democratie via bindende referenda. Zolang mensen niet rationeel kunnen kiezen op een pakket is dat rotzooi. Raadgevende referenda prima
Buma ookquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Er zijn maar drie politici in Nederland die ik wel MP-waardig vind. Pechtold, Rutte en Asscher. Gewoon redelijk presidentieel.
En dan het liefst Pechtold.
Jinek op de knietjes op de woonboot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Shit, jinek en pauw hebben geneukt. Ik zie het gewoon
Ze neukt met Jort. Jort!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:10 schreef Smoofie het volgende:
Shit, jinek en pauw hebben geneukt. Ik zie het gewoon
eens!!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Er zijn maar drie politici in Nederland die ik wel MP-waardig vind. Pechtold, Rutte en Asscher. Gewoon redelijk presidentieel.
Alleen als je dat heel lief vraagt.quote:
Jort ervoor, Pauw erachterquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jinek op de knietjes op de woonboot.
Jort geloof niet meer in de liefde.quote:
Zelfs Bassie is meer premierwaardig dan wat er nu zoal zit.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
Nee joh, maar ik stel voor dat wij alle meningsverschillen betreft Buma gewoon ontwijkenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:12 schreef Nintex het volgende:
Roos zit gewoon in de achterkamertjes met Pechtold te dealen
Hypocriete zak
Pechtold als premierquote:Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |