nou jeetje wat serieusquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het soms moeilijk om te zien. Vriendin van mij probeert al 3 jaar om een kindje te krijgen maar het lukt maar niet.
En dan zie ik zo'n rokende doos met een IQ van 70 en die raakt zo zwanger.
Zo, even een serieuze toon.
Van afgunst krijg je een dikke lelijke kop.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Vind het soms moeilijk om te zien. Vriendin van mij probeert al 3 jaar om een kindje te krijgen maar het lukt maar niet.
En dan zie ik zo'n rokende doos met een IQ van 70 en die raakt zo zwanger.
Zo, even een serieuze toon.
Dit weerhoudt me er van D66 te stemmen. Ik zweef nog steeds.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Referenda zijn echt een heel slecht idee ja. Zeker als politici antwoorden gaan interpreteren.
Ik zou jou echt zo graag met een platte hand tegen je achterhoofd een tik geven. Man man man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik snap die mensen niet die vinden dat alles anders moet. We leven in een van de beste landen van de wereld.
Ik zeg toch dat je je kunt verzekeren tegen dit soort zaken. Juist bij kleine bedrijven zijn mensen trouwens minder ziek dan bij grote bedrijven. Je praat echt over een heel klein probleem.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die 2 weken toont het bizarre verschil aan. Nergens ter wereld worden werknemers langer doorbetaald.
Een werknemer kiest er niet voor om langdurig ziek te worden. Een werkgever kiest er ook niet voor om een langdurig ziek persoon te hebben. Waarom moet de werkgever dit betalen? Al is het maar een jaar doorbetalen, enig idee wat dat met een klein bedrijf doet? Dan kun je in sommige gevallen dus opdoeken waar je jaren aan gewerkt hebt, door tegenslagen en ziekte heen in veel gevallen.
Je zou je echt moeten schamen dat je dit durft te zeggen.
CDA is daar helemaal tegen he?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Referenda zijn echt een heel slecht idee ja. Zeker als politici antwoorden gaan interpreteren.
SOWquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou jeetje wat serieus
wat een dom gelul
Zie PI. Ik ben het met je eens hoor. En nederlanders zeiken nog dat het hier niet sociaal genoeg is.quote:
Ik jouw situatie is het ook begrijpelijk. Hoe is het met het afkicken?quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van afgunst krijg je een dikke lelijke kop.
Zou je op Ancilla van de Leest stemmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit weerhoudt me er van D66 te stemmen. Ik zweef nog steeds.
Ze uit haar gevoelens en dan reageer je zo. Asociaal.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou jeetje wat serieus
wat een dom gelul
terwijl ik iedereen alles gun. Het is ongelijk verdeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Van afgunst krijg je een dikke lelijke kop.
ik ben geen tilburgerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze uit haar gevoelens en dan reageer je zo. Asociaal.
Tilburgers
Pak 'm Scrummie.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ze uit haar gevoelens en dan reageer je zo. Asociaal.
Tilburgers
Hi maatje.quote:
Jammer dat je gaat schelden en gaat dreigen met geweld als iemand het oneens met je is.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo graag met een platte hand tegen je achterhoofd een tik geven. Man man man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |