Ik was even op een onvrijwillige vakantie, maar het gaat goed met mij. Hoe is het met u?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker
Dat is even geleden. Hoe is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Helaas moest de chirurg bij jou gelijk al aan de slag toen jij je moeders poes uit kwam glijden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik was even op een onvrijwillige vakantie, maar het gaat goed met mij. Hoe is het met u?
Oh ja, je had nog iets te goed van mij.Wow.. How much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik was even op een onvrijwillige vakantie, maar het gaat goed met mij. Hoe is het met u?
Oh ja, je had nog iets te goed van mij.Zat je vast? En de originele foto mag gewoon in mijn DM hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh ja, je had nog iets te goed van mij.Wow die photoshopskills. Alsof haar hoofd doorzichtig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe het nu gaat met 85.984 verschillende uitkeringen, toeslagen, tarieven, kortingen is onnodig duur, ingewikkeld en onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom krijg je geld waar je niks voor hoeft te doen? Het geld komt natuurlijk ergens vandaan....
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow die photoshopskills. Alsof haar hoofd doorzichtig is
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow die photoshopskills. Alsof haar hoofd doorzichtig is
Niet vast, maar mijn aanwezigheid werd door derden tijdelijk niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat je vast? En de originele foto mag gewoon in mijn DM hoor
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
Mocht iemand graag zien dat ze weer een hoofd heeft, lever een hoofd aan en ik photoshop het erin.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
Mocht iemand graag zien dat ze weer een hoofd heeft, lever een hoofd aan en ik photoshop het erin.
Ik had Onlo een tijdje geleden een foto van op de wc beloofd, maar het kwam er ff niet van.quote:
Zou in ieder geval al één basisinkomen schelenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:12 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik had Onlo een tijdje geleden een foto van op de wc beloofd, maar het kwam er ff niet van.
Helaas is ze verder niet te koop.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:13 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zou in ieder geval al één basisinkomen schelen..
Ik heb die laatste l.p. van StropStrikkers van een paar jaar terug geluisterd.. Lekkere plaat, kende 'm niet..quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2017 17:20:05 ]
Bibliotheekwerk is relaxed.quote:
Windowlickerquote:
PiratenPartij.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:35 schreef Scrummie het volgende:
Zijn er partijen die het basisinkomen als puntje hebben trouwens?
Jup.quote:
JC, ik was zelf ff weg, maar ik las ff terug en zag dat je een ban van hier tot gunter had. Was je weer stout geweest?quote:
Waar heb jij nou op gestemd?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beter dan systeem dat er nu is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |