Sowieso gefaseerd invoeren en bij elke systeemomslag heb je pijnpunten. Vervolgens schaven aan het systeem. Met het basisinkomen dek je alleen de basiszaken dus ik ga ervan dat het merendeel gewoon aan de slag gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Concept is niet eens zo slecht ware het alleen niet dat je 30 miljard euro ergens vandaan moet zien te halen. Je komt 30 miljard euro tekort. Bregmans initiële mode zelfs 150 miljard.
Bij een laag basisinkomen ( de 30 miljard variant = 550 euro p/m, moet je waarschijnlijk alsnog op grote schaal subsidies gaan verlenen. )
Daarbij is totaal niet inzichtelijk wat een dergelijk model met de arbeidsparticipatie zou doen, zowel op lange als korte termijn.
Als een kut op Dirk Stijn. Man man.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het komt ook erg pedofilisch over, zijn post.
Leer je hem soms de kneepjes van het vak?
Uh.. goeiequote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het komt ook erg pedofilisch over, zijn post.
Leer je hem soms de kneepjes van het vak?
Waarom krijg je geld waar je niks voor hoeft te doen? Het geld komt natuurlijk ergens vandaan....quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:59 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Sowieso gefaseerd invoeren en bij elke systeemomslag heb je pijnpunten. Vervolgens schaven aan het systeem. Met de basisinkomen dek je alleen de basiszaken dus ik ga ervan dat het merendeel gewoon aan de slag gaat.
Ik heb geen angst dat de helft van de beroepsbevolking duimen gaat zitten draaien.
Helaas moest de chirurg bij jou gelijk al aan de slag toen jij je moeders poes uit kwam glijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw kind heeft ook nog wel een hersenoperatie nodig als je hem zo op zijn bek blijft slaan.
Ik was even op een onvrijwillige vakantie, maar het gaat goed met mij. Hoe is het met u?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey makker
Dat is even geleden. Hoe is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Helaas moest de chirurg bij jou gelijk al aan de slag toen jij je moeders poes uit kwam glijden.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik was even op een onvrijwillige vakantie, maar het gaat goed met mij. Hoe is het met u?
Oh ja, je had nog iets te goed van mij.Wow.. How much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik was even op een onvrijwillige vakantie, maar het gaat goed met mij. Hoe is het met u?
Oh ja, je had nog iets te goed van mij.Zat je vast? En de originele foto mag gewoon in mijn DM hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oh ja, je had nog iets te goed van mij.Wow die photoshopskills. Alsof haar hoofd doorzichtig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe het nu gaat met 85.984 verschillende uitkeringen, toeslagen, tarieven, kortingen is onnodig duur, ingewikkeld en onoverzichtelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom krijg je geld waar je niks voor hoeft te doen? Het geld komt natuurlijk ergens vandaan....
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow die photoshopskills. Alsof haar hoofd doorzichtig is
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow die photoshopskills. Alsof haar hoofd doorzichtig is
Niet vast, maar mijn aanwezigheid werd door derden tijdelijk niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat je vast? En de originele foto mag gewoon in mijn DM hoor
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
Mocht iemand graag zien dat ze weer een hoofd heeft, lever een hoofd aan en ik photoshop het erin.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 17:09 schreef GGMM het volgende:
Mocht iemand graag zien dat ze weer een hoofd heeft, lever een hoofd aan en ik photoshop het erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |