Vertaling?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is nog 4,5 week tot die wedstrijd. So far away for me.
Tot de competitiestart niet in VBL posten PLUS een neres UI de rest van het seizoen 2017/2018quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax gaat niet winnen van Feyenoord in de aRENa.
Verzin een leuke weddenschap.
Niet het beste nummer van Dire Straits. Wel aardig verder.quote:
Ik denk dat het een bloedeloze, edoch nerveuze pot gaat zijn die in 1-1 of 2-2 eindigt.quote:
Wie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Onlogisch gaat hier spijt van krijgen
Walk of Life is m'n favo van de Straits.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet het beste nummer van Dire Straits. Wel aardig verder.
Doe niet zo raarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog eerst maar zien of De_Jørg de 18 goals bereikt.
- Private investigationsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Walk of Life is m'n favo van de Straits.
- Telegraph Road.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
- Private investigations
- Sultans of swing.
Ik gun het ze ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zou wel oprecht grappig zijn als nota bene Sparta aankomend weekend de competitie weer spannend maakt.
Het zijn er maar 3, maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet nog eerst maar zien of De_Jørg de 18 goals bereikt.
Het zou ook grappig zijn als nota bene Groningen de competitie beslist aankomend weekendquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zou wel oprecht grappig zijn als nota bene Sparta aankomend weekend de competitie weer spannend maakt.
Kan zomaar. Heb eigenlijk alleen maar slechte herinneringen aan het kasteel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Duw die boor lekker de grond in zonder oor bescherming, hoef je het nooit meer aan te horen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verlies altijd de zin in het leven na 5 minuten in een Dire strait nummer en dan moet je toch nog zeker 10 minuten gepingel aanhoren
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verlies altijd de zin in het leven na 5 minuten in een Dire strait nummer en dan moet je toch nog zeker 10 minuten gepingel aanhoren
Echt goed zijn ze nu niet, ik zie Feyenoord daar niet snel punten verspelen nu.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan zomaar. Heb eigenlijk alleen maar slechte herinneringen aan het kasteel.
bOORde (lol) ik maar mechanisch.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duw die boor lekker de grond in zonder oor bescherming, hoef je het nooit meer aan te horen.
2011, Sparta – Feyenoord 2–4quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan zomaar. Heb eigenlijk alleen maar slechte herinneringen aan het kasteel.
Dat heb ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb momenteel eerder dat ik uitkijk voor PSV dan dat ik omhoog kijk.
Wat een slappe instelling.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb momenteel eerder dat ik uitkijk voor PSV dan dat ik omhoog kijk.
Zo wordt ze nooit zelfstandig maar veel plezier.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn dochter ophalen van de crèche. Gegroet.
Je boort gewoon met de hand, zoals echte oermensen het deden?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
bOORde (lol) ik maar mechanisch.
Aldus de man die zijn dagen op fok moet slijten omdat hij vast op een kantoor achter zijn computer zit. Dat zou mij nou gek maken.quote:
Rustige periode, maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de man die zijn dagen op fok moet slijten omdat hij vast op een kantoor achter zijn computer zit. Dat zou mij nou gek maken.
Niet was het salaris waard is in ieder geval. Of het salaris maakt het werk niet leuk, dat kan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |