Je hebt in ieder geval een hond met smaak.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn hond gaf een lik over mijn bord
Desalniettemin opgegeten vanzelfsprekend.
Dit soort statistiekjes doen me niet zoveel. Die 3-2 in De Kuip was ook nog eens een vrij debiele wedstrijd.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Weinig kans, amice.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie verder nog Utrecht thuis als optie voor puntenverlies voor Feyenoord, maar voor de rest niet.
Geen dank voor deze post.
Nee, dat heb ik al vaker gezegd. En de kans begint ook kleiner te worden dat ik wel nog ga als ze erin blijven.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij nog naar Ado als ze degraderen?
Sorry ik zal het noterenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al vaker gezegd. En de kans begint ook kleiner te worden dat ik wel nog ga als ze erin blijven.
Alsof Riedewald, Sanchez geen fouten maken of zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
sinkgraven in de basis en die verneukt het.
Heel ajax verneukt het in de aRENa voor zichzelf. Feyenoord gaat daar makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Ik ben niet mad mad elan. Feyenoord is gewoon. Let maar op. Ajax feyenoord en sinkgraven in de basis en die verneukt het.
Ik negeer niemand. Dat vind ik kinderachtigquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was DOM.
Hopelijk daal ik nu weer een beetje in je achting en ga je me weer negeren.
Feyenoord gaat nog wel choken. Doen ze tenslotte elk seizoen. Al houden we het dit seizoen best lang spannendquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:08 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Ik ben niet mad mad elan. Feyenoord is gewoon. Let maar op. Ajax feyenoord en sinkgraven in de basis en die verneukt het.
Ga jij volgend jaar nog naar Feyenoord als ze dit jaar degraderen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel ajax verneukt het in de aRENa voor zichzelf. Feyenoord gaat daar makkelijk winnen.
Riedewald heb ik liever dan sink.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Riedewald, Sanchez geen fouten maken of zo.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scrummie, vies gezwel, triest figuur, TOTO-faler met een kwade dronk.
Ik zie het liefst Riedewald naast Sanchez.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Riedewald heb ik liever dan sink.
Ehm, ok.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga jij volgend jaar nog naar Feyenoord als ze dit jaar degraderen?
En viergever LB. Maar sink tsjah, tegen Feyenoord en bijv Kopenhagen moet je echt een verdedigende back erin zetten. Geen sink.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het liefst Riedewald naast Sanchez.
Ajax - Feyenoord, wat denk je ervan?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het liefst Riedewald naast Sanchez.
Oh god, ik voel een nieuwe weddenschap aankomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax - Feyenoord, wat denk je ervan?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god, ik voel een nieuwe weddenschap aankomen.
Stijn zal ik nooit opzadelen met een soortgelijke weddenschap.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Onlogisch wilt heel VBL voor zichzelf.
Ik ben het momenteel met je eens. De meerwaarde van Sinkgraven zie ik heus wel, maar het aantal kansen dat Ajax weggeeft is wel erg groot en zelfs voor tegen middelmatige tegenstanders.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En viergever LB. Maar sink tsjah, tegen Feyenoord en bijv Kopenhagen moet je echt een verdedigende back erin zetten. Geen sink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |