Gelukkig hoef je niet langer te wachten makkerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik zat al te wachten op deze TT.
Is hij momenteel ergens anders wel actief op FOK!?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet langer te wachten makker
Ik heb geen idee. Zoveel post ik niet buiten vblquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is hij momenteel ergens anders wel actief op FOK!?
Gisteren was hij in het Jauw & Pinek topic.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Refereerde hij nog aan zijn afwezigheid hier?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was hij in het Jauw & Pinek topic.
Koningsgifjequote:
Hij had ook al Lavender op ons afgestuurd vanuit BNW.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren was hij in het Jauw & Pinek topic.
Gisteren was hij in de bnw slowchat.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat deed jij daar?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gisteren was hij in de bnw slowchat.
Mijn toetsenbord heeft nog steeds aids. windows 10
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Refereerde hij nog aan zijn afwezigheid hier?
Doublepain groeten en waarschuwen voor de frontpage.quote:
Reken je nacompetitie mee?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef onlogisch het volgende:
90 dagen voor 'm. 28 mei is de competitie afgelopen.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar zie ik PSV nog wel in terechtkomen ook
| 1 2 | 3. PSV 24 15 7 2 52 44-17 4. FC Utrecht 24 11 7 6 40 36-30 |
Dat gat is wel errug groot.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Daar zie ik PSV nog wel in terechtkomen ook
Jij gaat hem binnenkort gratie verlenen, zoals het een echte koning betaamdquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:56 schreef onlogisch het volgende:
90 dagen voor 'm. 28 mei is de competitie afgelopen.
Ik heb ze gezien. Reminder: hun schema is Roda thuis, Go Ahead uit, Vitesse thuis, Sparta uit, Twente uit, Willem II thuis, ADO uitquote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De weg is nog lang. Ik neem aan dat je PSV hebt zien voetballen stuntelen afgelopen zondag.
Dat is niet heel lastig zo te zien. Hoewel Vitesse thuis, Go Ahead uit en Twente uit lastig kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Reminder: hun schema is Roda thuis, Go Ahead uit, Vitesse thuis, Sparta uit, Twente uit, Willem II thuis, ADO uit
Voordat ze Ajax tegenkomen. Als ze hier niet minstens 6 uit 7 halen..
Ajax wint alles en feyenoord verliest van Ajax en Heerenveen. Ajax kampioen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien. Reminder: hun schema is Roda thuis, Go Ahead uit, Vitesse thuis, Sparta uit, Twente uit, Willem II thuis, ADO uit
Voordat ze Ajax tegenkomen. Als ze hier niet minstens 6 uit 7 halen..
Ado uit, altijd lastig.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet heel lastig zo te zien. Hoewel Vitesse thuis, Go Ahead uit en Twente uit lastig kunnen zijn.
Je bent echt mad he, schitterend ditquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wint alles en feyenoord verliest van Ajax en Heerenveen. Ajax kampioen.
Kut kakkerlakken
Stijn post in +-10 seconden iets over het doelsaldoquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kut kakkerlakken
Vitesse en Go Ahead niet. Twente kan ik me nog wel indenken gezien het feit dat die achterin hun zaakjes over het algemeen oké op orde hebben.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is niet heel lastig zo te zien. Hoewel Vitesse thuis, Go Ahead uit en Twente uit lastig kunnen zijn.
Hoe was de kibbeling?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn post in +-10 seconden iets over het doelsaldo
Het zou heel mooi zijn al ze het toch nog redden, maar ik geef Feyenoord nu de grootste kans.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kut kakkerlakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |