Ooooeeh. Tof!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 18:34 schreef Tourniquet het volgende:
Na I&O Research staan ze nu ook bij Eén Vandaag op 1 zetel.![]()
http://opiniepanel.eenvan(...)en_aan_kop_cda_volgt
[ afbeelding ]
Bij mij wel in ieder geval.quote:
Ze verdienen de kans om digitale burgerrechten in de 2e kamer te vertegenwoordigen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 00:29 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Bij mij wel in ieder geval.
Wist echt niet waar ik op moest stemmen. Heb eigenlijk nooit aan de Piratenpartij gedacht omdat ze inderdaad misschien/waarschijnlijk toch geen zetel halen.
Maar nu denk ik.. fuck it
En waarom weet je het nu zeker om 1:00?quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:00 schreef Atak het volgende:
Het wordt weer afzien. Denk dat ze geen zetel gaan halen. Nu weet ik het zeker.
Ze vertegenwoordigen iets in de 2e kamer waar het huidige zootje geen kaas van gegeten heeft, die zijn te druk op hun feesboek en kwetter accountjes.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga er zelf niet op stemmen, maar ik gun de Piraten van harte een zetel.
Mooi. Dan hebben ze mijn stem niet meer nodig.quote:Op woensdag 8 maart 2017 01:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zag bij laatste peiling van eenvandaag +1 bij PP
quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooi. Dan hebben ze mijn stem niet meer nodig.
jaa doen we stemmennnquote:Op woensdag 8 maart 2017 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zou toch wel wat zijn. Ancilla, Jan en Thierry allemaal in de Kamer. Dan zijn ze niet meer te negeren...
En clown Tunahan er ook nog bij.
Dan ga ik maar op Tunahan stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Zou toch wel wat zijn. Ancilla, Jan en Thierry allemaal in de Kamer. Dan zijn ze niet meer te negeren...
En clown Tunahan er ook nog bij.
Ik denk dat je Burhan Gokalp ook moet overwegen, die heeft ook een uniek Turks perspectief op de samenleving.quote:
Die naam alleen al. Dat geluid maak ik altijd als ik moet kotsen.quote:Op woensdag 8 maart 2017 14:05 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik denk dat je Burhan Gokalp ook moet overwegen, die heeft ook een uniek Turks perspectief op de samenleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |