Zou dat in jouw familie dan niet voor enige consternatie zorgen? Of voor stof tot napraat?quote:
Mijn familie koopt iets waar de kinderen om vragen, en wat doorgaans rechtstreeks uit het intertoys boekje komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou dat in jouw familie dan niet voor enige consternatie zorgen? Of voor stof tot napraat?
Excuses, bepaalde ruimtes. Meestal zie je bij de balie de beveiligingsschermen hangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
In bepaalde wat hangen camera's?
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:34 schreef lulopdrumstel het volgende:
Het valt me op dat steeds meer meiden van nog geen 10 jaar op paaldansen gaan. Wat vinden jullie ervan?
Nou, dan ben ik ook een man!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn dochter daar motorisch toe in staat blijkt zal ik het alleen maar aanmoedigen
Maar m'n man zou daar vast meer moeite mee hebben, voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
Jij denkt dat ze na elke paaldansoefening ook stript en geld naar zich toe gegooid krijgt en ook nog een paar lapdances geeft volledig naakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn dochter heet geen Djay-lyza of Chayennia dus nee, ze gaat niet op paaldansen. Als ze 16 of 18 is heeft ze daar zelf wat meer een stem in, maar voor een kind van 10 vind ik het belachelijk en ontzettend ordinair.
Ja het is een sport, maar wel één die bedacht is om uitgevoerd te worden door volwassen vrouwen voor geile kerels. Daar ga ik mijn minderjarige kind niet aan mee laten doen, daar ben ik te ouderwets voor. Als ze graag zoiets wil doen dan gaat ze maar turnen.
Nee maar ik vind het gewoon ontzettend ordinairquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze na elke paaldansoefening ook stript en geld naar zich toe gegooid krijgt en ook nog een paar lapdances geeft volledig naakt?
Mag jouw dochter ook geen make-up van de Intertoys? Dat is toch LEUK als je prinsesje, meidenband of modeshow speelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het gewoon ontzettend ordinairIk laat mijn dochter van 10 (nouja, ze is nu 4, maar ook als ze straks 10 is) ook niet met make up rondlopen of haar haren verven of hakken dragen of strings, en ze gaat dus ook niet op paaldansen. Ik vind dat niet geschikt voor een jong kind, dat is iets voor volwassen vrouwen (ok, en pubers).
Als jij jouw dochter er wel op wilt doen vind ik dat verder prima hoor. Wie weet heeft ze in haar verdere leven nog wat aan die vaardigheden
Eigenlijk liever niet, maar als ze straks iets ouder is en in huis een keer wil verkleden of met een vriendinnetje optutten ofzo als spelletje dan vind ik dat niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:54 schreef lulopdrumstel het volgende:
[..]
Mag jouw dochter ook geen make-up van de Intertoys? Dat is toch LEUK als je prinsesje, meidenband of modeshow speelt.![]()
Ik zie er niks kwaads in als een meisje hakken wil om dametje mee te spelen. Ik draag zelf ook hakken omdat ik het mooi vind en niet wegens een seksuele reden...
Mwah, paaldansen zoals in de seksclub is wel triest, maar paaldansen als kunst zoals bijvoorbeeld dat ene meisje van 9 bij Oekraiense talentenjachten is niet "viezer" dan het dansen op singles als 4x duurder, Lil Kleine en Famke Louise. Sterker nog: het is verre van "vies".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:37 schreef Strani het volgende:
Het schijnt erg goed te zijn voor het lichaam. Maar ik zou het ook weer niet aanmoedigen dat m'n dochter een voorstellinkje weggeeft tijdens een familiefeestje..
Dat is wel een hele oude quote!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:07 schreef SashaRomanova het volgende:
[..]
Mwah, paaldansen zoals in de seksclub is wel triest, maar paaldansen als kunst zoals bijvoorbeeld dat ene meisje van 9 bij Oekraiense talentenjachten is niet "viezer" dan het dansen op singles als 4x duurder, Lil Kleine en Famke Louise. Sterker nog: het is verre van "vies".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |