abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:53:50 #51
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169201640
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:53 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou dijenkletser!
Zou dat in jouw familie dan niet voor enige consternatie zorgen? Of voor stof tot napraat?
The End Times are wild
pi_169201761
Ja nee sorry ik ga die vergadering er niet bij kunnen zijn, m'n dochter moet dan afpalen. _O- _O-

:{
-nee-
pi_169201795
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zou dat in jouw familie dan niet voor enige consternatie zorgen? Of voor stof tot napraat?
Mijn familie koopt iets waar de kinderen om vragen, en wat doorgaans rechtstreeks uit het intertoys boekje komt.
Mijn schoonbroer zou tot zoiets in staat kunnen zijn, ware het niet dat hij de afgelopen 9 jaar al nooit de moeite heeft genomen om überhaupt iets te kopen voor mijn kinderen.
Mocht hij dat daadwerkelijk ooit doen, dan weet ik niet hoe ik reageer.
Het zou zeker stof tot napraat geven, maar iedereen zou ook denken. Oh, kom het van hem? Tja. Zo issie wel.
pi_169202472
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:27 schreef amaranta het volgende:

[..]

In bepaalde wat hangen camera's?
Excuses, bepaalde ruimtes. Meestal zie je bij de balie de beveiligingsschermen hangen.
  Forum Admin dinsdag 28 februari 2017 @ 17:49:25 #55
35723 crew  GGMM
pi_169202662
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:34 schreef lulopdrumstel het volgende:
Het valt me op dat steeds meer meiden van nog geen 10 jaar op paaldansen gaan. Wat vinden jullie ervan?
Moet kunnen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_169202697
pi_169203358
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn dochter daar motorisch toe in staat blijkt zal ik het alleen maar aanmoedigen :D
Maar m'n man zou daar vast meer moeite mee hebben, voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
Nou, dan ben ik ook een man! :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:52:45 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_169203848
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:32 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, dan ben ik ook een man! :o
da's wel selectief lezen hoor moon :P
disclaimer
pi_169204001
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn dochter heet geen Djay-lyza of Chayennia dus nee, ze gaat niet op paaldansen. Als ze 16 of 18 is heeft ze daar zelf wat meer een stem in, maar voor een kind van 10 vind ik het belachelijk en ontzettend ordinair.

Ja het is een sport, maar wel één die bedacht is om uitgevoerd te worden door volwassen vrouwen voor geile kerels. Daar ga ik mijn minderjarige kind niet aan mee laten doen, daar ben ik te ouderwets voor. Als ze graag zoiets wil doen dan gaat ze maar turnen.
Jij denkt dat ze na elke paaldansoefening ook stript en geld naar zich toe gegooid krijgt en ook nog een paar lapdances geeft volledig naakt?
pi_169205743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:59 schreef Nober het volgende:

[..]

Jij denkt dat ze na elke paaldansoefening ook stript en geld naar zich toe gegooid krijgt en ook nog een paar lapdances geeft volledig naakt?
Nee maar ik vind het gewoon ontzettend ordinair :) Ik laat mijn dochter van 10 (nouja, ze is nu 4, maar ook als ze straks 10 is) ook niet met make up rondlopen of haar haren verven of hakken dragen of strings, en ze gaat dus ook niet op paaldansen. Ik vind dat niet geschikt voor een jong kind, dat is iets voor volwassen vrouwen (ok, en pubers).

Als jij jouw dochter er wel op wilt doen vind ik dat verder prima hoor. Wie weet heeft ze in haar verdere leven nog wat aan die vaardigheden :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_169206707
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nee maar ik vind het gewoon ontzettend ordinair :) Ik laat mijn dochter van 10 (nouja, ze is nu 4, maar ook als ze straks 10 is) ook niet met make up rondlopen of haar haren verven of hakken dragen of strings, en ze gaat dus ook niet op paaldansen. Ik vind dat niet geschikt voor een jong kind, dat is iets voor volwassen vrouwen (ok, en pubers).

Als jij jouw dochter er wel op wilt doen vind ik dat verder prima hoor. Wie weet heeft ze in haar verdere leven nog wat aan die vaardigheden :P
Mag jouw dochter ook geen make-up van de Intertoys? Dat is toch LEUK als je prinsesje, meidenband of modeshow speelt. :D
Ik zie er niks kwaads in als een meisje hakken wil om dametje mee te spelen. Ik draag zelf ook hakken omdat ik het mooi vind en niet wegens een seksuele reden... :)
pi_169207971
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:54 schreef lulopdrumstel het volgende:

[..]

Mag jouw dochter ook geen make-up van de Intertoys? Dat is toch LEUK als je prinsesje, meidenband of modeshow speelt. :D
Ik zie er niks kwaads in als een meisje hakken wil om dametje mee te spelen. Ik draag zelf ook hakken omdat ik het mooi vind en niet wegens een seksuele reden... :)
Eigenlijk liever niet, maar als ze straks iets ouder is en in huis een keer wil verkleden of met een vriendinnetje optutten ofzo als spelletje dan vind ik dat niet zo'n probleem :)

Maar in het openbaar/naar school/op straat zou ik het niet willen hebben.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:37:41 #63
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_169208058
Het schijnt erg goed te zijn voor het lichaam. Maar ik zou het ook weer niet aanmoedigen dat m'n dochter een voorstellinkje weggeeft tijdens een familiefeestje..
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_169208146
Buiten spelen is ook goed voor het lichaam, ik stuur het wel die kant op.
-nee-
pi_176665464
Niks mis mee. Als het geen palen waren maar silks (jeugdcircus) was het ineens niet seksueel willen mensen zeggen? De bewegingen zijn exact hetzelfde.

Dat je een kort broekje nodig hebt, ook als kind, is omdat je met kleding op de benen alleen blijft hangen aan siliconen palen. Maar daar wil je echt niet per ongeluk vanaf glijden, dan liggen je handen gelijk open. :')
Ukraine
pi_176665484
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:37 schreef Strani het volgende:
Het schijnt erg goed te zijn voor het lichaam. Maar ik zou het ook weer niet aanmoedigen dat m'n dochter een voorstellinkje weggeeft tijdens een familiefeestje..
Mwah, paaldansen zoals in de seksclub is wel triest, maar paaldansen als kunst zoals bijvoorbeeld dat ene meisje van 9 bij Oekraiense talentenjachten is niet "viezer" dan het dansen op singles als 4x duurder, Lil Kleine en Famke Louise. Sterker nog: het is verre van "vies".
Ukraine
  maandag 22 januari 2018 @ 13:14:21 #67
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_176672252
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 23:07 schreef SashaRomanova het volgende:

[..]

Mwah, paaldansen zoals in de seksclub is wel triest, maar paaldansen als kunst zoals bijvoorbeeld dat ene meisje van 9 bij Oekraiense talentenjachten is niet "viezer" dan het dansen op singles als 4x duurder, Lil Kleine en Famke Louise. Sterker nog: het is verre van "vies".
Dat is wel een hele oude quote!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')