Ik zie het gewoon als turnen, maar misschien ben ik gewoon minder star met het taboe op blote buiken.quote:
Dat is echt behoorlijk ouderwets gedachtegoed.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef LXIV het volgende:
Nee. Ik ben heel ouderwets. Ik zou haar bijvoorbeeld ook niet in een bordeel laten werken.
Jazeker. Is hetzelfde als turnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:34 schreef lulopdrumstel het volgende:
Het valt me op dat steeds meer meiden van nog geen 10 jaar op paaldansen gaan. Wat vinden jullie ervan? Zou jullie dochter op paaldansen mogen?
Is dat voor extra grip ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:56 schreef LurkJeRot het volgende:
Die van mij en haar moeder hebben ook bijpassende paaldansschoenen, met zo'n perspex zool.
Als ze 16 is, mag ze dat zelf weten. Met 10 jaar... hebben wij daar ook nog wat in te brengen. Ga dan maar gewoon turnen, of tennissen,.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jazeker. Is hetzelfde als turnen.
Alleen zijn het weer de 'volwassenen' die hier iets vies in zien.
Met dien verstande dat zo'n kind het zelf wil.
Het lijkt mij in ieder geval gezonder voor de fysiek dan balletdansen.
Maar het is toch iets seksueels?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
Dan mag ze even op jouw paal dansen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar het is toch iets seksueels?
Als ik een vrouw zie paaldansen, dan komen er allemaal oerinstincten bij mij naar boven.
voor mannen dus wel. Voor de vrouw in kwestie is het een behoorlijke krachtsportquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als ik een vrouw zie paaldansen, dan komen er allemaal oerinstincten bij mij naar boven.
Precies, of er op zitten mag ook wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan mag ze even op jouw paal dansen?
Ja dat geloof ik wel ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Voor de vrouw in kwestie is het een behoorlijke krachtsport
Ja en? En als je tienjarige meisjes ziet paaldansen, zie je dat dan ook? Dan ben jij toch het probleem en niet het meisje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik dat natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:09 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? En als je tienjarige meisjes ziet paaldansen, zie je dat dan ook? Dan ben jij toch het probleem en niet het meisje?
Je krijgt er behoorlijk mooie benen en billen van..quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
voor mannen dus wel. Voor de vrouw in kwestie is het een behoorlijke krachtsport
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef LXIV het volgende:
Nee. Ik ben heel ouderwets. Ik zou haar bijvoorbeeld ook niet in een bordeel laten werken.
En dat bedoel ik dus. Paaldansen is seks in jouw ogen, jij maakt het iets ranzigs, terwijl het niet zo veel verschilt van turnen of tennissen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee dan heb ik dat natuurlijk niet.![]()
Vanaf 14, wordt het een ander verhaal.
Je kunt in een bordeel werken ook wel "sport" gaan noemen, het blijft een hoerenkast en geen sportschool.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn dochter daar motorisch toe in staat blijkt zal ik het alleen maar aanmoedigen
Maar m'n man zou daar vast meer moeite mee hebben, voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
In een bordeel werken houdt in dat je neukt tegen betaling. Wel iets anders dacht ik zo.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:40 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je kunt in een bordeel werken ook wel "sport" gaan noemen, het blijft een hoerenkast en geen sportschool.
ik reageerde op een andere (verwijderde) postquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Stormqueen, ik bagger niet, hier wordt paaldansen voor 10-jarigen gelijkgesteld aan sexuele handelingen.
Ik erger me daaraan, want het zijn de zogenaamde volwassenen die hier vuiligheid in zien.
Als een kind van 10 wil paaldansen, laat het kind paaldansen.
Weet je wat echt ziek is? Kinderen die kedootjes krijgen om te schieten en te moorden.
Wat is dat toch. Zodra kinderen iets doen wat volwassenen associeren met sex is het huis te klein, maar als kleine jongetjes elkaar afslachten is het heel normaal.
Klopt, paaldansen is voor strippers, dat is inderdaad (net) iets anders.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
In een bordeel werken houdt in dat je neukt tegen betaling. Wel iets anders dacht ik zo.
En wat is de moraal van jouw verhaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:49 schreef Nobu het volgende:
[..]
Klopt, paaldansen is voor strippers, dat is inderdaad (net) iets anders.
Dat staat al letterlijk in mijn post.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En wat is de moraal van jouw verhaal?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:16 schreef Chai het volgende:
Paaldansen als sport is gewoon duidelijk een sport hoor. Ook als volwassenen het beoefenen. Of zitten jullie ook met een hard piemeltje naar turnen te kijken?
Niet zo gek. Want paaldansen is ontstaan als een vorm van adult entertainment in stripclubs. Het is dus een sexueel georiënteerde bezigheid.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:40 schreef Hiddendoe het volgende:
Stormqueen, ik bagger niet, hier wordt paaldansen voor 10-jarigen gelijkgesteld aan sexuele handelingen.
Ik erger me daaraan, want het zijn de zogenaamde volwassenen die hier vuiligheid in zien.
Als een kind van 10 wil paaldansen, laat het kind paaldansen.
Weet je wat echt ziek is? Kinderen die kedootjes krijgen om te schieten en te moorden.
Wat is dat toch. Zodra kinderen iets doen wat volwassenen associeren met sex is het huis te klein, maar als kleine jongetjes elkaar afslachten is het heel normaal.
Ikzelf zou er geen problemen mee hebben. Heb veel respect voor hoe de meesten het doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als mijn dochter daar motorisch toe in staat blijkt zal ik het alleen maar aanmoedigen
Maar m'n man zou daar vast meer moeite mee hebben, voor mannen is het denk ik toch lastiger om het niet als iets seksueels te zien.
gut, ik moest bijna glimlachen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:15 schreef Kermit. het volgende:
Ik zou het niet doen, zelf weet ik dat er in bepaalde camera's hangen. Dit materiaal kan in verkeerde handen komen, een vriend van mij genaamd Martijn zei dit trouwens.
In bepaalde wat hangen camera's?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:15 schreef Kermit. het volgende:
Ik zou het niet doen, zelf weet ik dat er in bepaalde camera's hangen. Dit materiaal kan in verkeerde handen komen, een vriend van mij genaamd Martijn zei dit trouwens.
Ik vind het zwembad erger. Je dochter in bikini die een kikkerslag maakt waarbij Martijn die achter haar zwemt recht in haar kruis kijkt... En al die video-opnames van het zwembad die vaak gemaakt worden door ouders langs het bad en ongevraagd op Facebook belanden.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:15 schreef Kermit. het volgende:
Lekker naar de uitvoering van je zevenjarige nichtje kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:27 schreef lulopdrumstel het volgende:
Dan heb ik liever in een hecht gezelschap paaldansen.
Hello Kitty vibrator op een kinderfeestje?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:47 schreef LXIV het volgende:
Het is hetzelfde als strings voor basisschool kinderen en Hello-kitty viborators. Je moet uit een hele lage sociale klasse komen om dit als kadootje op een kinderfeestje mee te nemen en dit normaal te vinden.
Maar als Priscilla nou gewoon vint dat Destiny op haar tiende best zelf mag weten wat ze in haar kutje stopt? Baas in eigen kutje. Dan moet dat toch gewoon kunnen? Het is 2017, geen 1917 meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hello Kitty vibrator op een kinderfeestje?
Als dat al gebeurt, dan is gewoon een bejaarde overgrootoma die geen idee heeft van wat ze koopt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als dat al gebeurt, dan is gewoon een bejaarde overgrootoma die geen idee heeft van wat ze koopt.
Oma die zoiets meeneemt voor de verjaardag van haar kinderfeestje is trouwens ook een giller van jewelste!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou dijenkletser!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Oma die zoiets meeneemt voor de verjaardag van haar kinderfeestje is trouwens ook een giller van jewelste!
Zou dat in jouw familie dan niet voor enige consternatie zorgen? Of voor stof tot napraat?quote:
Mijn familie koopt iets waar de kinderen om vragen, en wat doorgaans rechtstreeks uit het intertoys boekje komt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 16:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zou dat in jouw familie dan niet voor enige consternatie zorgen? Of voor stof tot napraat?
Excuses, bepaalde ruimtes. Meestal zie je bij de balie de beveiligingsschermen hangen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
In bepaalde wat hangen camera's?
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:34 schreef lulopdrumstel het volgende:
Het valt me op dat steeds meer meiden van nog geen 10 jaar op paaldansen gaan. Wat vinden jullie ervan?
Nou, dan ben ik ook een man!quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Jij denkt dat ze na elke paaldansoefening ook stript en geld naar zich toe gegooid krijgt en ook nog een paar lapdances geeft volledig naakt?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:55 schreef Miss_Isis het volgende:
Mijn dochter heet geen Djay-lyza of Chayennia dus nee, ze gaat niet op paaldansen. Als ze 16 of 18 is heeft ze daar zelf wat meer een stem in, maar voor een kind van 10 vind ik het belachelijk en ontzettend ordinair.
Ja het is een sport, maar wel één die bedacht is om uitgevoerd te worden door volwassen vrouwen voor geile kerels. Daar ga ik mijn minderjarige kind niet aan mee laten doen, daar ben ik te ouderwets voor. Als ze graag zoiets wil doen dan gaat ze maar turnen.
Nee maar ik vind het gewoon ontzettend ordinairquote:Op dinsdag 28 februari 2017 18:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze na elke paaldansoefening ook stript en geld naar zich toe gegooid krijgt en ook nog een paar lapdances geeft volledig naakt?
Mag jouw dochter ook geen make-up van de Intertoys? Dat is toch LEUK als je prinsesje, meidenband of modeshow speelt.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:16 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het gewoon ontzettend ordinairIk laat mijn dochter van 10 (nouja, ze is nu 4, maar ook als ze straks 10 is) ook niet met make up rondlopen of haar haren verven of hakken dragen of strings, en ze gaat dus ook niet op paaldansen. Ik vind dat niet geschikt voor een jong kind, dat is iets voor volwassen vrouwen (ok, en pubers).
Als jij jouw dochter er wel op wilt doen vind ik dat verder prima hoor. Wie weet heeft ze in haar verdere leven nog wat aan die vaardigheden
Eigenlijk liever niet, maar als ze straks iets ouder is en in huis een keer wil verkleden of met een vriendinnetje optutten ofzo als spelletje dan vind ik dat niet zo'n probleemquote:Op dinsdag 28 februari 2017 20:54 schreef lulopdrumstel het volgende:
[..]
Mag jouw dochter ook geen make-up van de Intertoys? Dat is toch LEUK als je prinsesje, meidenband of modeshow speelt.![]()
Ik zie er niks kwaads in als een meisje hakken wil om dametje mee te spelen. Ik draag zelf ook hakken omdat ik het mooi vind en niet wegens een seksuele reden...
Mwah, paaldansen zoals in de seksclub is wel triest, maar paaldansen als kunst zoals bijvoorbeeld dat ene meisje van 9 bij Oekraiense talentenjachten is niet "viezer" dan het dansen op singles als 4x duurder, Lil Kleine en Famke Louise. Sterker nog: het is verre van "vies".quote:Op dinsdag 28 februari 2017 21:37 schreef Strani het volgende:
Het schijnt erg goed te zijn voor het lichaam. Maar ik zou het ook weer niet aanmoedigen dat m'n dochter een voorstellinkje weggeeft tijdens een familiefeestje..
Dat is wel een hele oude quote!quote:Op zondag 21 januari 2018 23:07 schreef SashaRomanova het volgende:
[..]
Mwah, paaldansen zoals in de seksclub is wel triest, maar paaldansen als kunst zoals bijvoorbeeld dat ene meisje van 9 bij Oekraiense talentenjachten is niet "viezer" dan het dansen op singles als 4x duurder, Lil Kleine en Famke Louise. Sterker nog: het is verre van "vies".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |