Dank je.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel plezier vandaag Melting 🍺🎊🎉
Van Delft Biscuitsquote:Op maandag 27 februari 2017 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ze al jaren niet meer gezien.
ook hoiquote:
quote:
Je antwoord op de likkoekjes staat hierbovenquote:
oeh, even kijken waar de koffie zich bevindtquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Wachtend op 5 leveringen vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je antwoord op de likkoekjes staat hierboven
Hoi
Koffie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Mogge.
Wachtend op 5 leveringen vandaag.
Dan mag je fietsen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:29 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
nog 3.5 uur wachten en dan
Nee. Luchtbed, interrailtickets, vloertegels, kleding en nog wat los spulquote:
ja lekkerquote:
Ga toch fietsen, manquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:29 schreef knokkels het volgende:
[ afbeelding ]
nog 3.5 uur wachten en dan
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee. Luchtbed, interrailtickets, vloertegels, kleding en nog wat los spul
Ik ben serieus verliefd op die fiets. Jammer genoeg zijn er hier meer die dat gevoel hebben. Zijn er al 2 gejat van me.quote:
quote:Oh, fiets gejat
* knokkels zoekt lokatie
* knokkels nodigt politie uit mee te komen
* knokkels heeft fiets weer terug.
Gelukkig ben ik niet van suikerquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ga toch fietsen, man![]()
Is het over 3.5 uur droog dan?
Heeft allemaal wel met elkaar te maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]Lekker gevarieerde pakketjes wel
Oh op Facebook krijg ik steeds reclame voor zo'n mini chip voor op de fietsquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben serieus verliefd op die fiets. Jammer genoeg zijn er hier meer die dat gevoel hebben. Zijn er al 2 gejat van me.
3x is scheepsrecht, dat soort dingen.
Ben nog aan het kijken voor een GPS chip voor een fiets. Zodat ik die fiets gewoon kan tracken.
[..]
Je gaat naar ierland met de trein, zoekt een vaag hutje op de hei, gaat de vloer betegelen, plempt je luchtbed neer en los spul om je te verwarmen?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heeft allemaal wel met elkaar te maken.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh op Facebook krijg ik steeds reclame voor zo'n mini chip voor op de fiets
Close, but no cigarquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:38 schreef knokkels het volgende:
Je gaat naar ierland met de trein, zoekt een vaag hutje op de hei, gaat de vloer betegelen, plempt je luchtbed neer en los spul om je te verwarmen?
en ik maar denken dat je een tijdelijk tweede huis in de bossen gaat betrekkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Close, but no cigar
Mijn rommelkamer wordt tot logeerkamer omgebouwd en dus moet er een vloer in. Vandaar goedkope vloertegels. Dat luchtbed is zo'n groot hoog opblaasbaar luchtbed met een elektrische pomp erin zodat mijn reisgenoot nog enigszins comfortabel kan slapen in die rommellogeerkamer tot en met 15 maart. De interrailtickets gebruik ik vanaf 15 maart. Die kleding trek ik aan en dat losse spul gebruik ik voor en tijdens mijn reis
Neh. Daar is geen FOK!.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:42 schreef knokkels het volgende:
en ik maar denken dat je een tijdelijk tweede huis in de bossen gaat betrekken
satelietinternetquote:
Dat lijkt me vrij prijzigquote:
immense peilzender voor wifi?quote:
Ook dat lijkt me meer te kosten dan drie euro, om maar een willekeurig bedrag te noemen.quote:
Dan kun je op zoek gaan naar een Leprechaun met een Pot O' Goldquote:Op dinsdag 28 februari 2017 10:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ook dat lijkt me meer te kosten dan drie euro, om maar een willekeurig bedrag te noemen.
Het probleem is wel dat ik niet naar Ierland ga. Interrailen in Ierland is best wel dom. Je kan dan beter een vlucht er naartoe nemen en ter plekke de trein- of zelfs buskaartjes kopen. Of je huurt een auto.quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dan kun je op zoek gaan naar een Leprechaun met een Pot O' Gold
Even kietelen, mag je een wens doen. Wens je voor internetverbinding, klaar.
Ahquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat ik niet naar Ierland ga. Interrailen in Ierland is best wel dom. Je kan dan beter een vlucht er naartoe nemen en ter plekke de trein- of zelfs buskaartjes kopen. Of je huurt een auto.
Willen ja, gaan neequote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:05 schreef knokkels het volgende:
Ah
Laat ik denken dat je naar Ierland op vakantie wilde?
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 08:53 schreef just me het volgende:
mogguh
![]()
veel plezier Melting
1e rondje is van mij
[ afbeelding ]
Had je het maar eerder moeten aanpakkenquote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]Schraal bier.
Ik haal zo meteen wel vers bier.
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:30 schreef just me het volgende:
[..]
Had je het maar eerder moeten aanpakken
Dan drink je dus te langzaam hequote:Op dinsdag 28 februari 2017 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]Schraal bier.
Ik haal zo meteen wel vers bier.
zouden er statistieken zijn wat betreft jouw aantal posts over koffie?quote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:22 schreef knokkels het volgende:
Jeuj, mijn koffie schijnt binnen te zijn
Middagquote:Op dinsdag 28 februari 2017 12:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
zouden er statistieken zijn wat betreft jouw aantal posts over koffie?![]()
Goedemiddag trouwens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |