Waarvan zowat alles al was aangevraagd of klaarstondquote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 22:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Waarvan zowat alles al was aangevraagd of klaarstond
* OscarMopperkont was niet origineel vandaag
En je zat niet eens hier op de bankquote:
Levensgevaarlijk ook altijd, die fietsersquote:Op maandag 27 februari 2017 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
Auw
Iemand wou me voor laten gaan (beide op de fiets) en ik trap blijkbaar iets te hard en mijn achterwiel gleed weg. Echt jaren geleden dat ik op de fiets op mijn plaat ging![]()
Muppet ik
Alleen last van mijn vingertoppenquote:Op maandag 27 februari 2017 22:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk ook altijd, die fietsers
Sterkte!
Sneu, heb je de hele winter overleefd en dan in de laatste week van feb alsnog op je bek gaanquote:Op maandag 27 februari 2017 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
Auw
Iemand wou me voor laten gaan (beide op de fiets) en ik trap blijkbaar iets te hard en mijn achterwiel gleed weg. Echt jaren geleden dat ik op de fiets op mijn plaat ging![]()
Muppet ik
Ach beter dan in Zwolle wonenquote:Op maandag 27 februari 2017 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sneu, heb je de hele winter overleefd en dan in de laatste week van feb alsnog op je bek gaan
Nee niet eens.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En je zat niet eens hier op de bank
Auw! Beterschap!quote:Op maandag 27 februari 2017 22:10 schreef Rafeiro het volgende:
Auw
Muppet ik
quote:Op maandag 27 februari 2017 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
6 Stuks, deels ook door anderen aangevraagd.
Verzoekjes mogen altijd wat mij betreft...
Zegquote:
Elf woont er ook, dat is 2quote:
Ik ben uit huis inmiddels. Naar de grote(re) stad.quote:
Net op mn muil gegaan, niet echt dusquote:Op maandag 27 februari 2017 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gaat het beter tegenwoordig, Raffie?
Met Koningsdag zijn hier wel 100.000+ mensen geweest.quote:
Ik bedoel in the grand scheme of thingsquote:Op maandag 27 februari 2017 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Net op mn muil gegaan, niet echt dus
Soms zit het mee soms zit het tegenquote:Op maandag 27 februari 2017 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel in the grand scheme of things
Als het af en toe mee zit lijkt me dat al een vooruitgang. Meer kan niemand eigenlijk op hopen.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms zit het mee soms zit het tegen
Met Bevrijdingsdag was ik er ook. TOen waren er meer dan 150.000 mensen geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2017 22:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Met Koningsdag zijn hier wel 100.000+ mensen geweest.
is het dan nog leuk ?quote:Op maandag 27 februari 2017 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met Bevrijdingsdag was ik er ook. TOen waren er meer dan 150.000 mensen geloof ik.
Jawel, er is een heel groot festival met genoeg ruimte om de mensen te spreiden. Een aantal jaar terug werd het wel eens écht te druk maar daar worden nu maatregelen tegen getroffen.quote:
Wel beter danquote:Op maandag 27 februari 2017 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, er is een heel groot festival met genoeg ruimte om de mensen te spreiden. Een aantal jaar terug werd het wel eens écht te druk maar daar worden nu maatregelen tegen getroffen.
bij jou op de bankquote:Op maandag 27 februari 2017 22:22 schreef Rafeiro het volgende:
Hier zitten standaard meer dan 150.000 mensen, geen reet aan.
Als Melting met al zijn alter ego's op visite is wellichtquote:
quote:Op maandag 27 februari 2017 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze op de bank zitten zonder reet?
Heeft hij er meer dan één ?quote:Op maandag 27 februari 2017 22:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als Melting met al zijn alter ego's op visite is wellicht
Hij niet, maar met Vout weet je het maar nooitquote:
Ja hoor, al vind ik het wel een beetje veel van het goede. Maar was wel te doen.quote:
ik wil het niet eens wetenquote:Op maandag 27 februari 2017 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hij niet, maar met Vout weet je het maar nooit
Ik heb er steeds meer moeite meequote:Op maandag 27 februari 2017 22:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hoor, al vind ik het wel een beetje veel van het goede. Maar was wel te doen.
tuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2017 22:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wil je wel
Jij houdt wel van een beetje Vout
askruisje halenquote:Op maandag 27 februari 2017 22:28 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen weer de top 11.
Aswoensdag daarna alweer
Hopen dat degene die het tekent niet dyslectisch is en het op de kop tekentquote:
Voor één dag met goede optredens was het wel te doen. Ik heb liever ook wat kleinschaliger. Lennon was mee en die vond het trouwens heel erg leuk.quote:
dan krijg je xxxxxquote:Op maandag 27 februari 2017 22:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hopen dat degene die het tekent niet dyslectisch is en het op de kop tekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |