Nee ook niet. Sorry.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De uitvoerenden toch wel?
Dit is live zo geweldig...
komt Eddie Money ook nog?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:27 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken wie de volgende nog kent...
Versies van ruim 12 minuten zijn geen uitzondering.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:27 schreef peaceman het volgende:
Live gezien in Paradiso... 2,5 uur.. wat een concert was dat
achteraf was ik er ook heel blij mee, maar die avond weet ik nog dat ik dacht: Ja, het is verschrikkelijk goed, maar ik moet er wel weer om half 6 uit...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Versies van ruim 12 minuten zijn geen uitzondering.
Heerlijke jam sessies, elke keer weer anders...
Ik hoor net van peaceman dat het The Black Crowes zijn. Ik ken niet veel van ze eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gekke hippies, echt iets voor jou...
kvkquote:Op maandag 27 februari 2017 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Je vindt wat in je collectie soms...
Trusten!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, dat was een leuke show. Nu vallen de oogjes dicht, vannacht maar 4 uur geslapen
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Tnx, dat was een leuke show. Nu vallen de oogjes dicht, vannacht maar 4 uur geslapen
Hoe komt dat? In ieder geval lekker slapen voor nu!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
heb ik heel vaak, word ik om een uur of 2 wakker en slaap ik pas om half 7 weer een beetjequote:Op maandag 27 februari 2017 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe komt dat? In ieder geval lekker slapen voor nu!![]()
Stofzuiger stress.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb ik heel vaak, word ik om een uur of 2 wakker en slaap ik pas om half 7 weer een beetje
Erg vervelend zeg. En als je later naar bed gaat? Heb je dat dan ook?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
heb ik heel vaak, word ik om een uur of 2 wakker en slaap ik pas om half 7 weer een beetje
Zit je DDM nou bewust uit haar slaap te houden?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Erg vervelend zeg. En als je later naar bed gaat? Heb je dat dan ook?
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee maar ik kan me voorstellen als je vroeg gaat slapen je ook eerder wakker wordt en dan niet meer kunt slapen.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit je DDM nou bewust uit haar slaap te houden?
Je hebt mogelijk gelijk, hoewel ik de omstandigheden bij DDM niet precies ken.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar ik kan me voorstellen als je vroeg gaat slapen je ook eerder wakker wordt en dan niet meer kunt slapen.
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
.
Zelf ga ik een half uur voor het slapen nog wat lezen of zo, dat scheelt een hoop.
In ieder geval iets wat echt rust geeft, anders slaap ik ook niet...
Dat is wel fijn inderdaad. Ik ga ook altijd eerst lezen, maar ik heb nooit veel moeite met slapen eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt mogelijk gelijk, hoewel ik de omstandigheden bij DDM niet precies ken.
Zelf ga ik een half uur voor het slapen nog wat lezen of zo, dat scheelt een hoop.
In ieder geval iets wat echt rust geeft, anders slaap ik ook niet...
Ik heb genoeg slapeloze nachten gehad, ben blij als ik de wekker haal...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel fijn inderdaad. Ik ga ook altijd eerst lezen, maar ik heb nooit veel moeite met slapen.
Gevaarlijk...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:43 schreef just me het volgende:
Als ik druk geweest ben dan ga ik de meest rare dingen dromen en hardop praten
Vervelend is dat. Dat heeft peaceman ook regelmatig. Ik ken dat gelukkig helemaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb genoeg slapeloze nachten gehad, ben blij als ik de wekker haal...
absoluut want ik hoor mezelfquote:
Bon nuit voor straks...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
bijna 10 uur.. dus ik ga zo richting bank, want The Walking Dead komt
Bedankt MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |