Grijs aan het worden?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haargenoot? Ik ben niet meer zo oranje...
Dat ook, maar lang leve de haarverf valt dat niet op. Maar ik heb tegenwoordig een donkerder tintje oranje.quote:
jawel, maar dat zie je niet. daar zorgt ze wel voorquote:
Ik heb daar ook zo mijn methode voor...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dat zie je niet. daar zorgt ze wel voor![]()
heb ik ook lang gedaan en toen was ik het zat want ik moest het steeds vaker verven en nu ben ik zo grijs als maar zijn kan en ik vind het primaquote:Op maandag 27 februari 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dat zie je niet. daar zorgt ze wel voor![]()
ja dat weet ik... bij jou zie je er ook niks vanquote:Op maandag 27 februari 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo mijn methode voor...
Ik verf mijn haar al zo lang ik me kan herinneren, sinds mijn 17e ofzo. Mijn eigen haarkleur is zo niet mooi.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik ook lang gedaan en toen was ik het zat want ik moest het steeds vaker verven en nu ben ik zo grijs als maar zijn kan en ik vind het prima
Begin ook nog even over de potloodtest...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier nog geen grijze haar te bekennen
vandaag nietquote:Op maandag 27 februari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin ook nog even over de potloodtest...
wij hier absoluutquote:Op maandag 27 februari 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
En over kleur gesproken... MM heb je ook Simply Red - Money's too tight (to mention)
Daar is iedereen heel erg blij mee denk ik.![]()
'Pinnen, doekoe, euro, uitkering' mag ook...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
De kinderen van nu snappen niets van dit liedje.
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Pinnen, doekoe, euro, uitkering' mag ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |