SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Verzoekje genoteerd...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:35 schreef ToT het volgende:
Joetje, geeltje, zonnebloempje, snip, rug....
Golddigger - Kanye Westquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar niet alle dames zijn van de liefde...
Da's Wendy, die mag dat...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef just me het volgende:
Nou Peaceman die kan beter nieuwe kleren kopen, geen gezicht met die gaten erin
Ooooooooh zij welquote:
geef d'r wat geldquote:Op maandag 27 februari 2017 20:37 schreef just me het volgende:
Nou Peaceman die kan beter nieuwe kleren kopen, geen gezicht met die gaten erin
dat stond er jaquote:
Dit is een dub remix, maar de basis is wel de 'normale' track...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:41 schreef Sfeermaker het volgende:
wat een raar nummer, deze van flying lizards
Grijs aan het worden?quote:Op maandag 27 februari 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haargenoot? Ik ben niet meer zo oranje...
Dat ook, maar lang leve de haarverf valt dat niet op. Maar ik heb tegenwoordig een donkerder tintje oranje.quote:
jawel, maar dat zie je niet. daar zorgt ze wel voorquote:
Ik heb daar ook zo mijn methode voor...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dat zie je niet. daar zorgt ze wel voor![]()
heb ik ook lang gedaan en toen was ik het zat want ik moest het steeds vaker verven en nu ben ik zo grijs als maar zijn kan en ik vind het primaquote:Op maandag 27 februari 2017 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
jawel, maar dat zie je niet. daar zorgt ze wel voor![]()
ja dat weet ik... bij jou zie je er ook niks vanquote:Op maandag 27 februari 2017 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb daar ook zo mijn methode voor...
Ik verf mijn haar al zo lang ik me kan herinneren, sinds mijn 17e ofzo. Mijn eigen haarkleur is zo niet mooi.quote:Op maandag 27 februari 2017 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
heb ik ook lang gedaan en toen was ik het zat want ik moest het steeds vaker verven en nu ben ik zo grijs als maar zijn kan en ik vind het prima
Begin ook nog even over de potloodtest...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier nog geen grijze haar te bekennen
vandaag nietquote:Op maandag 27 februari 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Begin ook nog even over de potloodtest...
wij hier absoluutquote:Op maandag 27 februari 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
En over kleur gesproken... MM heb je ook Simply Red - Money's too tight (to mention)
Daar is iedereen heel erg blij mee denk ik.![]()
'Pinnen, doekoe, euro, uitkering' mag ook...quote:Op maandag 27 februari 2017 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
De kinderen van nu snappen niets van dit liedje.
quote:Op maandag 27 februari 2017 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Pinnen, doekoe, euro, uitkering' mag ook...
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik zo die voor Diaan draaien...
Bij dit nummer is het wel heel erg inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Christus, die stem.
Of dat wat er voor door moet gaan...
het is in dit nummer een beetje over the top wat Barry doetquote:Op maandag 27 februari 2017 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Christus, die stem.
Of dat wat er voor door moet gaan...
wordt er met mij geen rekening gehouden?quote:Op maandag 27 februari 2017 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik zo die voor Diaan draaien...
Ga jij dan maar even naar de wc ofzo...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt er met mij geen rekening gehouden?
Dat los je maar op in huiselijke kring...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
wordt er met mij geen rekening gehouden?
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga jij dan maar even naar de wc ofzo...
Klopt! Uit de goed tijd!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit was tenminste nog origineel van hem...
dat mag dan wel gezegd worden in zijn geval ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit was tenminste nog origineel van hem...
dat is bij elk nummer erg, niet alleen bij Simply Redquote:Op maandag 27 februari 2017 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Wat nog veel erger is voor peaceman, is dat ik meezing.![]()
I'm tokkin' about money....quote:Op maandag 27 februari 2017 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is bij elk nummer erg, niet alleen bij Simply Red![]()
die zullen wel wat geld in het laatje gebracht hebbenquote:Op maandag 27 februari 2017 21:11 schreef ToT het volgende:
Damn, er zijn erg fijne tunes gemaakt over geld!
Ik krijg niets door...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat voorspelt Diaan als de volgende song?
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
die zullen wel wat geld in het laatje gebracht hebben
kijk even in de koffiedrab...quote:
ik vind het nogal druk met al die stemmen... geld wat spreekt..quote:
De volgende praat ook, probeer het nog eens...quote:Op maandag 27 februari 2017 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gevoelig voor Money blijkbaar.
Symph vindt het een vreselijk nummer, maar hij zong wel meequote:Op maandag 27 februari 2017 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt het een vreselijk nummer, maar hij zong wel mee
dat is nog veel erger!quote:Op maandag 27 februari 2017 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph vindt het een vreselijk nummer, maar hij zong wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |