abonnement Unibet Coolblue
pi_169204530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Wat is rota?
Kan je geen coulance aanvragen ivm persoonlijke omstandigheden? In mijn ervaring is een examencommissie doorgaans vrij coulant met zulke dingen. (Althans dat ging om verlenging van de geldigheidsduur).
Een oefenrechtbank/pleitgenootschap.

Nee, ik had destijds al meteen contact opgenomen met de uni om die vrijstelling te verkrijgen in ruil voor een vervangende opdracht. Ik meende dat die voor de hele aanwezigheidsplicht tot aan de daadwerkelijke zitting gold, maar die bleek maar voor één college te gelden (terwijl op het moment van aanvragen al duidelijk was dat ik meerdere colleges zou missen). Toen ik het tweede college dus ook miste werd ik uitgesloten van verdere deelname. De woorden van de studiebegeleider waren letterlijk "ongeacht de omstandigheden". In mijn ietwat cynisch repliek heb ik toen vermeld te hopen dat tijdens de eerstvolgende mogelijkheid tot het volgen van dat vak, mijn naasten zich kunnen onthouden van sterven.

Nu dus kijken hoe het verder loopt, anders naar de examencommissie, inderdaad.
pi_169204978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is heel erg afhankelijk van je master. Een 8 voor fiscaal aan de UvA is echt iets anders dan een 8 voor fiscaal aan de UL, EUR, UvT of RUG.

Voor cum laude staat nergens dat je geen zessen mag hebben, ik ken iemand die cum laude afstudeerde met een 6 op zijn lijst.
uva :')
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:15:10 #128
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169210749
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:15 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is heel erg afhankelijk van je master. Een 8 voor fiscaal aan de UvA is echt iets anders dan een 8 voor fiscaal aan de UL, EUR, UvT of RUG.

Voor cum laude staat nergens dat je geen zessen mag hebben, ik ken iemand die cum laude afstudeerde met een 6 op zijn lijst.
Nee, juist wél een 6 bij de UL. Alleen geen onvoldoendes.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:16:38 #129
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169210798
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:58 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ah. Dus je hebt eigenlijk de inleiding van je boek overgetypt? Want wat probeer je eigenlijk te zeggen? Dat er een discussie is (geweest) tussen natuurrechtsdenkers en positivisten?
De probleemstelling is het onderscheid tussen het positivisme en het natuurrecht. Ik tracht dat met mijn epische kennis van het recht op te lossen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:17:33 #130
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169210831
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Een oefenrechtbank/pleitgenootschap.

Nee, ik had destijds al meteen contact opgenomen met de uni om die vrijstelling te verkrijgen in ruil voor een vervangende opdracht. Ik meende dat die voor de hele aanwezigheidsplicht tot aan de daadwerkelijke zitting gold, maar die bleek maar voor één college te gelden (terwijl op het moment van aanvragen al duidelijk was dat ik meerdere colleges zou missen). Toen ik het tweede college dus ook miste werd ik uitgesloten van verdere deelname. De woorden van de studiebegeleider waren letterlijk "ongeacht de omstandigheden". In mijn ietwat cynisch repliek heb ik toen vermeld te hopen dat tijdens de eerstvolgende mogelijkheid tot het volgen van dat vak, mijn naasten zich kunnen onthouden van sterven.

Nu dus kijken hoe het verder loopt, anders naar de examencommissie, inderdaad.
Balen man. Nog even en ik begin eerder aan mijn master dan jij.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169212199
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

De probleemstelling is het onderscheid tussen het positivisme en het natuurrecht. Ik tracht dat met mijn epische kennis van het recht op te lossen.
neem dan stelling in dat natuurrecht boven de positive wet gaat.
pi_169212457
is ketchup een kloon van boterbartje?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_169212458


Ik ben trouwens aangenomen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 01:34:25 #134
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_169213015
quote:
9s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
is ketchup een kloon van boterbartje?
Weet niet wie dat is. Zal wel een lekker ding zijn.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_169213495
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:16 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

De probleemstelling is het onderscheid tussen het positivisme en het natuurrecht. Ik tracht dat met mijn epische kennis van het recht op te lossen.
Nogmaals, dat is een verschil en geen probleemstelling.

quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:28 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]

Ik ben trouwens aangenomen.
Gefeliciteerd! *O*

quote:
6s.gif Op woensdag 1 maart 2017 01:34 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Weet niet wie dat is. Zal wel een lekker ding zijn.
Nee, een irritant ventje met een SES ban voorzover ik weet.
pi_169215780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is een verschil en geen probleemstelling.

[..]

Gefeliciteerd! *O*

[..]

Nee, een irritant ventje met een SES ban voorzover ik weet.
Die grap zal denk ik nog van voor jouw tijd zijn...
pi_169231780
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:54 schreef Yreal het volgende:

[..]

Die grap zal denk ik nog van voor jouw tijd zijn...
Denk t wel ja, hang hier pas rond sinds eind 2015.
pi_169233052
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:54 schreef Yreal het volgende:
maart
BB was veel slimmer joh.
pi_169245326
Ik sta nog cum laude voor mijn master..

Op de RUG is het zo dat je niks lager dan een 7 mag hebben, alles in één kans moet behalen en je scriptie moet minimaal een 8 zijn.

Ik hoop dat ik het niet verpest.
pi_169246412
Ben uitgenodigd voor een solicitatiegesprek voor een stage bij Afdeling Internationale Aangelegenheden en Rechtshulp in Strafzaken van ministerie van V&J, is ook nog fulltime maar moet dan wel (tijdelijk) verhuizen, is een stage dat wel waard?
pi_169246586
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:47 schreef Henrys het volgende:
Ben uitgenodigd voor een solicitatiegesprek voor een stage bij Afdeling Internationale Aangelegenheden en Rechtshulp in Strafzaken van ministerie van V&J, is ook nog fulltime maar moet dan wel (tijdelijk) verhuizen, is een stage dat wel waard?
Ja, doen!
pi_169246588
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:47 schreef Henrys het volgende:
Ben uitgenodigd voor een solicitatiegesprek voor een stage bij Afdeling Internationale Aangelegenheden en Rechtshulp in Strafzaken van ministerie van V&J, is ook nog fulltime maar moet dan wel (tijdelijk) verhuizen, is een stage dat wel waard?
Ik vond Den Haag iig een erg leuke stad :) het is geen studentenstad, maar heeft imo genoeg te bieden. via duwo.nl kun je waarschijnlijk ook vrij gemakkelijk aan een kamer/studio komen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_169246812
Den haag _O_
pi_169246842
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 23:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

BB was veel slimmer joh.
daar twijfel ik nog steeds aan...
pi_169247019
quote:
14s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:58 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja, doen!
Verhuizen van een studio naar een kamer naar een stad waar ik niemand ken voor wat ervaring en een stagevergoeding van 600 euro?
pi_169247601
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:17 schreef Henrys het volgende:

[..]

Verhuizen van een studio naar een kamer naar een stad waar ik niemand ken voor wat ervaring en een stagevergoeding van 600 euro?
ja, ervaring is goud.

Maar goed, je wil het blijkbaar niet. Dan ga je niet. Zo simpel is het.
pi_169247954
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:17 schreef Henrys het volgende:

[..]

Verhuizen van een studio naar een kamer naar een stad waar ik niemand ken voor wat ervaring en een stagevergoeding van 600 euro?
:')

Tja met zo'n instelling zou ik er ook niet aan beginnen, lekker belangrijk die stagevergoeding of het feit dat je niemand kent. Is toch een supermooie kans? Je zal vanzelf wel mensen leren kennen op je stage.
pi_169248020
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:17 schreef Henrys het volgende:

[..]

Verhuizen van een studio naar een kamer naar een stad waar ik niemand ken voor wat ervaring en een stagevergoeding van 600 euro?
Je mag godverdomme blij zijn dat je wat krijgt. Ik heb onbetaald fulltime stage gelopen. Waarom zou je zo'n kans in 's hemelsnaam laten schieten. 8)7
pi_169248084
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:01 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je mag godverdomme blij zijn dat je wat krijgt. Ik heb onbetaald fulltime stage gelopen. Waarom zou je zo'n kans in 's hemelsnaam laten schieten. 8)7
Ik kreeg huisvesting en ¤750,- p/m
pi_169248096
quote:
6s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ik kreeg huisvesting en ¤750,- p/m
Lekker hoor. Misschien compensatie voor het leven als notaris dat voor je ligt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')