Waarschijnlijk als ik wat meer op untappd zou kijken had ik dit kunnen zien, of niet?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Chili waren er trouwens ook wel wat mooie etiketten. En heb een flesje uit de VS, dat is bijna kunst.
jaquote:Op maandag 27 februari 2017 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik wat meer op untappd zou kijken had ik dit kunnen zien, of niet?
Donder op man, ze is echt heel matig.quote:
No shitquote:Op maandag 27 februari 2017 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Donder op man, ze is echt heel matig.
Ziet er nice uit.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zou hij wel kunnen krijgen.
Die gaat gewoon een zetel krijgen hequote:Op maandag 27 februari 2017 19:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Donder op man, ze is echt heel matig.
Hij spaart alles wat los en vast zit. Gaat vaak naar beurzen en neemt dan een hele collectie mee. Thuis proeft hij het ook nog eens. En ik ook regelmatig.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Gaat ie puur voor volume of kwaliteit?
Naar dat kind?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik heel benieuwd naar.
Nee, alleen Baudet en Kuzu komen in de kamer. De rest niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die gaat gewoon een zetel krijgen he
kutland
Dat wordt gezellig met z'n tweeën.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, alleen Baudet en Kuzu komen in de kamer. De rest niet.
Van de nieuwe partijen natuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig met z'n tweeën.
Ik hoop op hiddemagod. Dan ga ik ELK debat volgen en wachten op zijn zegje.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, alleen Baudet en Kuzu komen in de kamer. De rest niet.
Denk niet dat ze er 2 halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop op hiddemagod. Dan ga ik ELK debat volgen en wachten op zijn zegje.
Van DENK, ART1KEL, FVD, Nieuwe Wegen, OB ?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van de nieuwe partijen natuurlijk.
Die zag ik laatst staan voor twee tientjes ofzo. Niet meegenomenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:24 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik heel benieuwd naar.
Geenpeil, piraten (al zijn die niet helemaal nieuw). VNL gaat het misschien ook niet halen.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Van DENK, ART1KEL, FVD, Nieuwe Wegen, OB ?
Ik betaalde er 11 dollar voor. Dat was de moeite.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Die zag ik laatst staan voor twee tientjes ofzo. Niet meegenomen
Ik heb net Super polm gehaald bij de Indian. Iets goedkoper dan de cristal maar eigenlijk zeker zo lekkerquote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zal ik bij de indian halen jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |