ja dat had ik dus, bijna mijn geweldige risotto eruit.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg er wel even bij dat Sylvana Simons te gast is. Je zal maar net hebben gegeten.
Wat vond je pa?quote:Op maandag 27 februari 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat de goede kant op.
Wij zijn maatjes.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat de goede kant op.
Die van Paay.quote:
Meh, niet zo'n zin in comedyquote:Op maandag 27 februari 2017 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tropical thunder blijft spannend.
Dan weet ik het niet.quote:
Lethal weapon.quote:
Hoeveel heeft ie? En graag gedaanquote:Op maandag 27 februari 2017 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is er blij mee. Nogmaals dank, ook namens hem.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerst kijken we leven in de brouwerij.
In Chili waren er trouwens ook wel wat mooie etiketten. En heb een flesje uit de VS, dat is bijna kunst.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij is er blij mee. Nogmaals dank, ook namens hem.
Hier heeft Haags dus echt helemaal niks aan los van het onbereikbare inwrijvenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Chili waren er trouwens ook wel wat mooie etiketten. En heb een flesje uit de VS, dat is bijna kunst.
Godver da's de moeitequote:Op maandag 27 februari 2017 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel etiketten hij heeft?
Hij schat zelf rond de 15000.
quote:Op maandag 27 februari 2017 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hier heeft Haags dus echt helemaal niks aan los van het onbereikbare inwrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |