Spinazie met aardappel en een samosa.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat zal ik bij de indian halen jongens
VNL is geen nieuwe partij, Piraten ook nietquote:Op maandag 27 februari 2017 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Geenpeil, piraten (al zijn die niet helemaal nieuw). VNL gaat het misschien ook niet halen.
Wel nieuw in de kamer.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
VNL is geen nieuwe partij, Piraten ook niet
VNL gaat wel zetels pakken hoor, denk 2 of 3
Shiva of Toermalijnquote:
Super polmquote:Op maandag 27 februari 2017 19:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
en wat haal jij daar normaal gesproken?
Jaquote:Op maandag 27 februari 2017 19:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De fractie heet Bontes - van Klaveren
klopt maar wel 2 zittende kamerledenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dus VNL zit nog niet in de kamer.
Ja, is niet goed voor je.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben mensen hier nog een mening over blowen?
Ik associeer het vaak met slome nutteloze studentenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Hebben mensen hier nog een mening over blowen?
Geen idee, ik vertrouw Maurice altijd.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan Buma invredesnaam de poll van Maurice winnen van wat ik nu zie.
Jammer ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal nog eens Saind een goed bedoelde vraag stellen. Wat krijg je ervoor terug? NIETS MEER DAN HELEMAAL NIETS.
Ik vind het ronduit beledigend om te suggereren dat ik Tremors niet kenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik zal nog eens Saind een goed bedoelde vraag stellen. Wat krijg je ervoor terug? NIETS MEER DAN HELEMAAL NIETS.
Ik ben geen bewust alleenstaande moeder.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
BAM.
Jojoortje op je beeldscherm
Ja he, hequote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit beledigend om te suggereren dat ik Tremors niet ken
Denk je dat ik een mongool ben ofzo
Nog nietquote:Op maandag 27 februari 2017 19:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben geen bewust alleenstaande moeder.
Ik suggereerde dat helemaal niet, achterlijke jood. Het was een vraag, dat betekent dat ik geen idee had.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit beledigend om te suggereren dat ik Tremors niet ken
Denk je dat ik een mongool ben ofzo
Ik heb het 5 minuten volgehouden.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een slappe boel is dat debat verder trouwens
Walgelijke man.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik suggereerde dat helemaal niet, achterlijke jood. Het was een vraag, dat betekent dat ik geen idee had.
Op die laatste opmerking van je (ook dat is eigenlijk een vraag, maar dan moet je maar een vraagteken tikken) kan ik alleen maar bevestigend knikken.
Door types zoals jij moet Rutte brieven naar de krant insturenquote:Op maandag 27 februari 2017 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik suggereerde dat helemaal niet, achterlijke jood. Het was een vraag, dat betekent dat ik geen idee had.
Op die laatste opmerking van je (ook dat is eigenlijk een vraag, maar dan moet je maar een vraagteken tikken) kan ik alleen maar bevestigend knikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |