Wat ziet zag hij er uit zeg. Waarom doen mensen dit zichzelf aan hequote:Op maandag 27 februari 2017 18:24 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dead or Alive is een in 1980 opgerichte Britse new wave-band. In de succesjaren bestond de groep uit Pete Burns (zang), Tim Lever (keyboards), Mike Percy (basgitaar) en Steve Coy (drums).
Dead or Alive brak wereldwijd door met You spin me round (like a record) uit 1985, van het album Youthquake. Hiermee scoorde de band een hit in Europa, Azië en de Verenigde Staten. Dead or Alive was het meest succesvol in Japan, waar de band in totaal zeventien nummer 1-hits had. Tot haar andere hits behoren Lover come back to me, Brand new lover, My heart goes bang en Turn around and count 2 ten. Na steeds grotere successen kwam er vraag naar een wereldtournee, die in 1987 werd verwezenlijkt met de Rip it up!-tournee. De opnamen die in Japan zijn gemaakt, zijn later hiervan ook op videoband uitgebracht.
In 1990 stapten Lever en Percy uit de band na hun laatste hit, Turn around and count 2 ten. De twee overgebleven leden, Burns en Coy, gingen daarna zelf nummers schrijven en produceren. Coy werd ook de manager van de band.
In 2003 bracht de band Evolution: the hits uit, een album met de grootste hits van Dead or Alive. Voor de nummers You spin me round (like a record) en Lover come back to me werden nieuwe videoclips gemaakt. In de jaren 00 deed Burns mee met de Britse versie van Big Brother VIPS en bracht hij zijn biografie uit. Zijn gezicht was ondertussen vrijwel volledig veranderd door plastisch-chirurgische ingrepen.
Burns overleed op 23 oktober 2016 op 57-jarige leeftijd ten gevolge van een hartstilstand, na een periode van hartfalen.
Bedankt, dat zal ik doen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar je kunt het hem ook zelf vragen hoor. Je bent welkom op onze SC.
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Google eens op de moeder van Sylvester stallone.GOD MIJN OGENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Google eens op de moeder van Sylvester stallone.OhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ik ook kijken, Boskamp zit er vandaag. Ik denk dat de speler van de week Feyenoorder is.quote:
Degene die Elia heeft genomineerd is niet barkiequote:Op maandag 27 februari 2017 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga ik ook kijken, Boskamp zit er vandaag. Ik denk dat de speler van de week Feyenoorder is.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Degene die Elia heeft genomineerd is niet barkie
Tonny had die nominatie moeten krijgen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tonny had die nominatie moeten krijgen.
Die vond ik ook een van de besten.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep. Oliedom om zo'n weddenschap af te sluiten. De één noemt het een lefgozer, maar ik vind het niet zo'n slimme zet. Iedere ziel wist dat Feyenoord dit ging winnen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit jankend voor zijn laptop nu.
Stille kracht, speelt echt goed sinds zijn moeder dood is.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben twee weken weg in VBL als Ajax op 2 april verliest van Feyenoord.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Oliedom om zo'n weddenschap af te sluiten. De één noemt het een lefgozer, maar ik vind het niet zo'n slimme zet. Iedere ziel wist dat Feyenoord dit ging winnen.
Hoe dat dan? Elia was zowaar echt dreigend (De spaarzame keren dat hij niet theatraal doorrolde dan)quote:Op maandag 27 februari 2017 18:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2017 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga ik ook kijken, Boskamp zit er vandaag. Ik denk dat de speler van de week Feyenoorder is.
[ afbeelding ]
Haha DP heeft jou hierheen gestuurd om even polshoogte te nemen.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar je kunt het hem ook zelf vragen hoor. Je bent welkom op onze SC.
Nee echt niet. Ik zweer hetquote:Op maandag 27 februari 2017 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha DP heeft jou hierheen gestuurd om even polshoogte te nemen.
Je lederen Marlbororoker ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een mening is er om te geven en ik had ook liever mijn lederen Marlbororoker nog dichtbij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |