Topicpointers met meerdere alinea's gaan kapot als mensen mobiel posten.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Stijn. De topicpointer is kapot. Althans, de url die er in staat door iemands gestuntel.
Kan je dit rechtbreien?
Ik mis Doublepain.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:06 schreef onlogisch het volgende: [..] Dat komt omdat je zelf viesdik bent.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
oh maar kan soms gebeuren toch jojo
quote:
en handigquote:
Sorry hoor.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en handig
hoef je niet 24/7 erover te praten
ik word namelijk doodvermoeid van willekeurige mensen die met mij over kinderen willen praten
Man man herkenbaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en handig
hoef je niet 24/7 erover te praten
ik word namelijk doodvermoeid van willekeurige mensen die met mij over kinderen willen praten
kloptquote:Op maandag 27 februari 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man man herkenbaar.
Allemaal lief bedoeld hoor, maar hoeft niet altijd.
Waar halen die het lef vandaan om dat te zeggen?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
beetje vermoeiend soms
Al zijn er ook mensen die je voor goed gek verklaren om jong kinderen te nemen
is gewoon bantertjequote:Op maandag 27 februari 2017 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar halen die het lef vandaan om dat te zeggen?
Klopt, ben erg conservatief.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trap (figuurlijk) je vrouw de keuken in dan. Ik dacht dat jij zo conservatief was.
Inso is best progressief hoor. Alleen m.b.t. abortus niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trap (figuurlijk) je vrouw de keuken in dan. Ik dacht dat jij zo conservatief was.
Hey ouwe VI hooligan!quote:Op maandag 27 februari 2017 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het doorgegeven op de plaats waar hij nu verblijft
Ligt eraan hoe je progressief/conservatief definieert.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:19 schreef napoleonfour het volgende:
Inso is best progressief hoor. Alleen m.b.t. abortus niet.
Aaaaa jullie hebben hem geadopteerd? Lief.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb het doorgegeven op de plaats waar hij nu verblijft
Die zit jankend voor zijn laptop nu.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk. Die is zo verslaafd aan deze SC.
Hij komt regelmatig op BNW maar ik denk dat hij jullie vreselijk mist. Maar ja, een man een man, een woord een woord hequote:Op maandag 27 februari 2017 18:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aaaaa jullie hebben hem geadopteerd? Lief.
Ik zag liever Onlogisch gaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij komt regelmatig op BNW maar ik denk dat hij jullie vreselijk mist. Maar ja, een man een man, een woord een woord he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |