Topicpointers met meerdere alinea's gaan kapot als mensen mobiel posten.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:59 schreef onlogisch het volgende:
Stijn. De topicpointer is kapot. Althans, de url die er in staat door iemands gestuntel.
Kan je dit rechtbreien?
Ik mis Doublepain.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:06 schreef onlogisch het volgende: [..] Dat komt omdat je zelf viesdik bent.
Ja tuurlijk.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
oh maar kan soms gebeuren toch jojo
quote:
en handigquote:
Sorry hoor.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en handig
hoef je niet 24/7 erover te praten
ik word namelijk doodvermoeid van willekeurige mensen die met mij over kinderen willen praten
Man man herkenbaar.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en handig
hoef je niet 24/7 erover te praten
ik word namelijk doodvermoeid van willekeurige mensen die met mij over kinderen willen praten
kloptquote:Op maandag 27 februari 2017 18:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Man man herkenbaar.
Allemaal lief bedoeld hoor, maar hoeft niet altijd.
Waar halen die het lef vandaan om dat te zeggen?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
klopt
beetje vermoeiend soms
Al zijn er ook mensen die je voor goed gek verklaren om jong kinderen te nemen
is gewoon bantertjequote:Op maandag 27 februari 2017 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar halen die het lef vandaan om dat te zeggen?
Klopt, ben erg conservatief.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trap (figuurlijk) je vrouw de keuken in dan. Ik dacht dat jij zo conservatief was.
Inso is best progressief hoor. Alleen m.b.t. abortus niet.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Trap (figuurlijk) je vrouw de keuken in dan. Ik dacht dat jij zo conservatief was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |