Wel een verschilletje dat Dick Advocaat dit team door en door kende. Fener staat er in de eigen competitie ook niet best voor met plek vier. Ze werden ook tegen met alle respect FK Krasnodar uitgeschakeld.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Maar lees steeds regelmatig dat dat Fener matig elftal zou zijn. Terwijl als er nou één wedstrijd was waar we dit seizoen volledig overklast werden, was het wel daar. zowel technisch als fysiek, middenveld werd compleet overlopen.
Klopt ook helemaal.quote:Op maandag 27 februari 2017 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een verschilletje dat Dick Advocaat dit team door en door kende. Fener staat er in de eigen competitie ook niet best voor met plek vier. Ze werden ook tegen met alle respect FK Krasnodar uitgeschakeld.
Bal op de doellijn.. altijd pech meequote:Op maandag 27 februari 2017 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal.
Thuis was al een stuk beter trouwens. Veel kansen verprutst, Vilhena op de paal, bal van de doellijn enz.
Motor, ja echt?quote:Op maandag 27 februari 2017 14:25 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, volgend jaar weer lekker middenmotoren
quote:Op maandag 27 februari 2017 14:25 schreef Leonos het volgende:
Ajoh, volgend jaar weer lekker middenmotoren
onder koeman had feyenoord nog steeds met lex immers op 10 gespeeld. wat was hij een fan van die non-voetballer.quote:Op maandag 27 februari 2017 13:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koeman is ook niet onder de indruk van Feyenoord, zei hij zaterdag.
Tijden met Emmers en Armenterosquote:Op maandag 27 februari 2017 15:17 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
onder koeman had feyenoord nog steeds met lex immers op 10 gespeeld. wat was hij een fan van die non-voetballer.
Daarom ben ik al vanaf moment 1 fan van Gio, omdat hij Lexie er direct uit geflikkerd heeft.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:17 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
onder koeman had feyenoord nog steeds met lex immers op 10 gespeeld. wat was hij een fan van die non-voetballer.
Toch doet Armenteros het vrij aardig bij Heracles.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tijden met Emmers en ArmenterosHeerlijk dat die opgerot zijn zeg
12 doelpunten inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch doet Armenteros het vrij aardig bij Heracles.
Ja, dat is nogal voorbarig met 10 potjes te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat een heerlijke overwinning gister.
Werd wel een beetje naar van dat 'we worden kampioen'-gezang, maar dat zal wel aan mij liggen. Je hebt namelijk nog helemaal niks.
Bij Heracles ja.quote:Op maandag 27 februari 2017 15:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Toch doet Armenteros het vrij aardig bij Heracles.
Nee die slaagt alleen bij zo'n pauperclub als Heracles hoor.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bij Quarabag ook. Dat is hetzelfde niveau als Feyenoord ongeveer.
Ter verdediging, werd hij niet misbruikt aan de zijkanten door Feyenoord ?quote:Op maandag 27 februari 2017 18:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee die slaagt alleen bij zo'n pauperclub als Heracles hoor.
Daarom: een tijd om snel te vergetenquote:Op maandag 27 februari 2017 18:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ter verdediging, werd hij niet misbruikt aan de zijkanten door Feyenoord ?
Komt wel tekort verder ja.
sowww meteen in de armen van kramertje gevlogenquote:Op maandag 27 februari 2017 12:48 schreef Dekatria het volgende:
https://www.foxsports.nl/(...)ijden-feyenoord-psv/
Verschillende camera's. Switch naar de camera op de bank - heel mooi om de beleving van Gio te zien als het spel bezig is... diep van binnen is het gewoon nog een speler.
Misschien kunnen ze bij Feijenoord nog even een kleermaker onder contract stellen.twitter:Kuyt twitterde op maandag 27-02-2017 om 18:35:46Bowling Time! After a great win yesterday #Feyenoord #team https://t.co/0pbasZQk7W
reageer retweet
De pose/positie van Kramer op deze foto had niet treffender gekund.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Grifte het volgende:
Misschien kunnen ze bij Feijenoord nog even een kleermaker onder contract stellen.twitter:Kuyt twitterde op maandag 27-02-2017 om 18:35:46Bowling Time! After a great win yesterday #Feyenoord #team https://t.co/0pbasZQk7W[ afbeelding ] reageer retweet
Van sommige users hier mag dat alleen in de kampioenswedstrijd gezongen worden als je 5-0 voor staat 5 minuten voor tijd. Word ik ook een beetje naar van.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Werd wel een beetje naar van dat 'we worden kampioen'-gezang, maar dat zal wel aan mij liggen. Je hebt namelijk nog helemaal niks.
Zoveel geld verdienen en nog in een broek met gaten lopen, man man man.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Grifte het volgende:
Misschien kunnen ze bij Feijenoord nog even een kleermaker onder contract stellen.twitter:Kuyt twitterde op maandag 27-02-2017 om 18:35:46Bowling Time! After a great win yesterday #Feyenoord #team https://t.co/0pbasZQk7W[ afbeelding ] reageer retweet
Heb je babi pangang al op dikzakquote:Op maandag 27 februari 2017 08:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onzin. Willems was ongevaarlijk omdat hij simpelweg de kans niet kreeg. Middenveld zat er dicht op, vooral Toornstra had hem steeds. En hij speelde slecht, dus zoveel mogelijkheden waren er niet. Dat is nog geen 20% de verdienste van Berghuis. Die was gewoon kut.
Veel verkeerde keuzes en veel lui spel. Lekker van de vleugel naar het midden van het veld rennen om dan de bal over max 2 meter te passen. Heb ook een keer of 3 gezien dat Elia/Toornstra en Jorg af aan het jagen waren, PSV heb dan hun linkerkant passt en ze zo naar de middenlijn kunnen lopen omdat Berghuis gewoon te lui is mee te doen. Dit soort dingen vallen me al weken op, Berghuis is gewoon slecht aan het voetballen.
Zongen we vroeger al tijdens de open dag.quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik word juist moe van dat "don't take me home" elke wedstrijd...quote:Op maandag 27 februari 2017 17:13 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik blijf het geniaal vinden hoe bizar onderkoeld en nuchter Jorgensen is en blijft. Gister al bij de 2-1, en hier ookquote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Grifte het volgende:
Goed om te zien dat homoseksualiteit gewoon geaccepteerd is in de Feyenoord selectiequote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Grifte het volgende:
Kramer staat maar wat zielig achterin.quote:Op maandag 27 februari 2017 18:39 schreef Grifte het volgende:
Eens. Dat moet uit, vind ik. In de kuip ben je 'home'quote:Op maandag 27 februari 2017 19:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik word juist moe van dat "don't take me home" elke wedstrijd...
die laatste zin is gevaarlijk.quote:Elia: ''Soms moeten we ook beseffen hoe sterk we zijn''
maandag 27 februari 2017 20:08 6.433 keer bekeken 47 reacties Pro Shots
Eljero Elia is een van de weinige spelers die al vooraf aan het seizoen afgesproken heeft voor het kampioenschap met Feyenoord te gaan. Er was geen enkele intentie om tegen PSV voorzichtig te beginnen. "Haha. Nee, we hebben helemaal niet aan hen gedacht. Wij wilden zelf winnen, over iets anders is niet eens gepraat. Bam. Meteen laten zien wie hier de baas is, dat er bij ons niets te halen is voor wie dan ook. En dat hebben we gedaan. Het was echt genieten in het veld. We liepen ze aan alle kanten voorbij, wonnen de duels en gingen echt dwars door ze heen."
Na de 1-0 was het eerder wachten op de 2-0 dan de 1-1. "Dat vond ik ook. We hadden ze bij de strot en ze snakten naar adem. Maar met die 1-0 was er blijkbaar ook de gedachte hen wat te laten komen en ze met eigen wapens te bestrijden. Beetje wachten op de ruimte en dan toeslaan. Maar dat was nergens voor nodig, soms moeten we ook beseffen hoe sterk we zijn, dan moet je het afmaken."
Elia spreekt tegenover VI ook uit dat PSV nu afgehaakt is in de titelstrijd. "Ja, maar we moeten ons koppie niet gek laten maken nu, dat is het gevaarlijkste wat je kunt doen. Wij hebben nu alleen nog maar finales. Ik denk dat het goed zit maar je weet niet wat er nog gaat gebeuren met blessures, schorsingen en scheidsrechters."
De volgende finale staat zondag om half een tegen Sparta, op Het Kasteel, op het programma. "Dan moeten we drie punten pakken en de rest doet er niet toe. We hebben goede invallers en dat heb je ook gezien. Voor mijn gevoel kan het niet meer fout."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |