Kuyt heb je niet zoveel aan als je snel vanuit de omschakeling moet kunnen reageren. Eigenlijk voegt Kuyt alleen waarde toe tegen tegenstandes waarbij je veel op de helft van de tegenstander speeltquote:Op zondag 26 februari 2017 22:37 schreef Haringkop het volgende:
Geweldige dag vandaag![]()
Zonde dat we ons nog zo moeilijk maken, was niet nodig geweest. Maar verder genoten, wat een power. We hebben echt een gedaanteverwisseling ondergaan in 12 maanden tijd.
Ik vraag mij overigens wel af of de discussie Kuyt - Toornstra niet vervangen moet worden door Berghuis - Kuyt. Ik vind het allemaal nog niet geweldig wat Berghuis doet en Kuijt scoort toch denk ik ff makkelijker.
Zoals PSV thuisquote:Op zondag 26 februari 2017 23:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kuyt heb je niet zoveel aan als je snel vanuit de omschakeling moet kunnen reageren. Eigenlijk voegt Kuyt alleen waarde toe tegen tegenstandes waarbij je veel op de helft van de tegenstander speelt.
En toch invalbeurten blijven krijgenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
Bekritiseer dan die eeuwige invalbeurt van Bilal die vervolgens elke veelbelovende aanval verneukt door aan de bal de verkeerde keuze te maken.
Eens, die deed ook weer niets goed. Dan kan je wel als wapen snelheid hebben, maar als je rendement zo laag is, zie ik liever Kuyt.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
Bekritiseer dan die eeuwige invalbeurt van Bilal die vervolgens elke veelbelovende aanval verneukt door aan de bal de verkeerde keuze te maken.
Vind Toornstra zich wel geweldig ontwikkelen. Was vroeger alleen vooral een lopende speler, tegenwoordig voetbalt hij lekker mee en scoort hij regelmatig.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, die deed ook weer niets goed. Dan kan je wel als wapen snelheid hebben, maar als je rendement zo laag is, zie ik liever Kuyt.
Betrekken in een transfer voor Ayoub?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, die deed ook weer niets goed. Dan kan je wel als wapen snelheid hebben, maar als je rendement zo laag is, zie ik liever Kuyt.
"Dan speel je ze helemaal de neuroloog in"quote:Op zondag 26 februari 2017 23:40 schreef Scrummie het volgende:
Die FC Rijnmond met Willem is genieten. Willem is duidelijk blij met Feyenoord, heerlijk kritisch
. En hij zit op de praatstoel haha.
Die snapte ik ook niet helemaalquote:Op zondag 26 februari 2017 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
"Dan speel je ze helemaal de neuroloog in"![]()
Met snelle buitenspelers creëer je ruimte (ook slechte buitenspelers zoals Bilal) en kan je je tegenstander naar achteren drukken en makkelijker onder druk uitvoetballen. Daarom brengt Giovanni ook vaak Bilal in in het laatste halfuur. Tegen Twente zag je bijv. dat ze heel veel moeite hadden om een slotoffensief in te zetten omdat Bilal met vrijwel elke bal direct naar de achterlijn ging rennen. Heel irritant om tegen zo'n speler te spelen als je als team net je laatste krachten aantapt.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:20 schreef Haringkop het volgende:
In mijn optiek is Kuyt niet zo traag als iedereen wil geloven. Jorgensen is wellicht langzamer (wel balvaster). Maar ik vind dat Berghuis eigenlijk niet veel met de ruimte heeft gedaan vandaag en dan zou daar ook best Kuyt kunnen spelen in een wellicht iets andere rol als 'pure' rechtsbuiten.
Maar nogmaals de keuzes die vandaag gemaakt zijn door Gio zijn imo wel volledig terecht en logisch.
tegen az in huidige vorm kun je hem misschien net missen ja. beste was als die vandaag een gele kaart had gepakt.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:00 schreef Gert het volgende:
Moet Vilhena misschien volgende week maar geel pakken?
Dan mis je hem thuis tegen AZ, daarna volgen Heerenveen en de neuzen uit.
Datquote:Op maandag 27 februari 2017 08:04 schreef Keyos het volgende:
Ik mis liever Tonny in een thuiswedstrijd dan al die 'finales' uit. Gewoon tegen Sparta geel pakken, AZ thuis met Dirk de 3 pnt pakken en dan de belangrijke serie in zonder een geschorste Vilhena.
Onzin. Willems was ongevaarlijk omdat hij simpelweg de kans niet kreeg. Middenveld zat er dicht op, vooral Toornstra had hem steeds. En hij speelde slecht, dus zoveel mogelijkheden waren er niet. Dat is nog geen 20% de verdienste van Berghuis. Die was gewoon kut.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met snelle buitenspelers creëer je ruimte (ook slechte buitenspelers zoals Bilal) en kan je je tegenstander naar achteren drukken en makkelijker onder druk uitvoetballen. Daarom brengt Giovanni ook vaak Bilal in in het laatste halfuur. Tegen Twente zag je bijv. dat ze heel veel moeite hadden om een slotoffensief in te zetten omdat Bilal met vrijwel elke bal direct naar de achterlijn ging rennen. Heel irritant om tegen zo'n speler te spelen als je als team net je laatste krachten aantapt.
Je hebt gelijk dat Berghuis vandaag ongelukkig was, maar puur vanwege zijn snelheid werd Willems toch vaak teruggedwongen, waardoor PSV moeilijk gevaar kon stichten. Ik vind dat je met zulke zaken ook rekening moet houden. Verdedigen doe je met het hele team, en het is makkelijker verdedigen als de tegenstander in hun eigen 16 meter staat dan in jouw 16 meter.
Ik was daar ook. Had 1000 maal liever in de kuip gezeten.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Madrid, die zat bij Atleti-Barca.
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Welk sfeer?
Wat een hype, het was heel de wedstrijd stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |