abonnement Unibet Coolblue
pi_169239080
quote:
14s.gif Op donderdag 2 maart 2017 11:50 schreef Mathemaat het volgende:
Gewoon de SAA aanvallen *O*
Dat had Turkije 3 jaar geleden moeten doen, nu is het te laat.
pi_169239242
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 11:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

de ypg heeft de amerikaanse backing nodig gehad om de isis opkomst te overleven. kobani was uiteraard een turning point. veel resultaten die de ypg mbt isis heeft geboekt zijn te danken aan de amerikaanse backing.
daarnaast de koerden weten al te goed dat alles wat ze hebben opgebouwd er vooralsnog mooi uitziet, maar het eindstation is nog niet in zicht en een federatieve staat is nog steeds niet meer dan een droom. daarom hebben ze simpelweg de backing nodig van de amerikanen om op de lange termijn uitzicht te houden op iets wat lijkt op autonomie.

de ypg wordt gedwongen om keuzes te maken. als ze gaan voor raqqa gaan ze misschien manbij opgeven, maar winnen ze wel enorm veel legitimiteit, lokaal als internationaal voor backing voor een federatief systeem. op de korte termijn zou het voor de turken bv als een overwinning ogen, maar op de lange termijn verlies en voor de koerden andersom, korte termijn manbij verliezen en lange termijn legitimiteit winnen als (potentieel) de belangrijkste militie die isis heeft gesloopt uit hun hoofdstad. dat is ook de reden dat de turken lopen te huilen dat de vs voor hen moet kiezen om raqqa te ontzetten en niet voor de ypg.

voor de koerden is het imo een luxe probleem dat ze mogen kiezen tussen manbij en raqqa. turken kunnen alleen naar manbij.
Op de lange termijn worden Koerden steeds weer genaaid, denk dat ze beter kunnen focussen op het behouden wat ze nu hebben. Er is geen enkele garantie dat de VS ze op de lange termijn ook gaat blijven steunen. Politiek is een bitch.
  donderdag 2 maart 2017 @ 12:53:00 #253
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_169239804
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:04 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Gewoon negeren
Je weet dat de SAA luchtafweersystemen heeft he? Die Turkse vliegtuigen gaan gewoon neer als ze de SAA gaan bombarderen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 12:54:34 #254
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_169239830
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Op de lange termijn worden Koerden steeds weer genaaid, denk dat ze beter kunnen focussen op het behouden wat ze nu hebben. Er is geen enkele garantie dat de VS ze op de lange termijn ook gaat blijven steunen. Politiek is een bitch.
Zeker met Trump.
pi_169239912
Is het nu echt SAA gebied.. Aangezien het op de kaart oranje is en niet rood.. :P
pi_169239925
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Je weet dat de SAA luchtafweersystemen heeft he? Die Turkse vliegtuigen gaan gewoon neer als ze de SAA gaan bombarderen.
Moderne Russische afweer.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:21:58 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169240363
Zo zie je maar weer dat de Russen altijd de betere tactici zijn en al helemaal tov Erdo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:29:42 #258
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169240517
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169240520
Wat worden de mehmets hier toch buitenspel gezet.

Ze leden veel gezichtsverlies in Al Bab, hebben ze die veroverd en kan erdogan weer zijn gezicht winnen, worden ze weer mooi in de val gelokt. Koerden geven enkele dorpen, en niet Manbji aan Assad zodat zij niet meer aangevallen worden. In ruil daar voor zullen de Koerden waarschijnlijk meer de connectie tussen Deir Azzour en Raqqa verbreken en zo de druk daar verlichten.

En nu zitten de mehmets vast in het noorden :')

USA laat door deze move ook maar blijken wat ze (en Europeanen) altijd al van Turken vinden.
  donderdag 2 maart 2017 @ 13:32:14 #260
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169240565
Palmyra zal wel snel bevrijd worden als je de tweets leest. Hopelijk komen ze niet weer voor een verrassing te staan.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169240682
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:29 schreef Djibril het volgende:
Wat worden de mehmets hier toch buitenspel gezet.

Ze leden veel gezichtsverlies in Al Bab, hebben ze die veroverd en kan erdogan weer zijn gezicht winnen, worden ze weer mooi in de val gelokt. Koerden geven enkele dorpen, en niet Manbji aan Assad zodat zij niet meer aangevallen worden. In ruil daar voor zullen de Koerden waarschijnlijk meer de connectie tussen Deir Azzour en Raqqa verbreken en zo de druk daar verlichten.

En nu zitten de mehmets vast in het noorden :')

USA laat door deze move ook maar blijken wat ze (en Europeanen) altijd al van Turken vinden.
Dr Bashar _O_
pi_169240883
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:00 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Dat klopt, maar hier gaan ze niets doen, omdat de SAA het daar niet lang genoeg vol kan houden
Waarom zou Rusland dan ervoor zorgen dat de SAA tussen Manbij en de FSA+Turken in gaat zitten? Ik neem aan dat Rusland+Assad het niet zien zitten dat de Turken nog meer grondgebied innemen.

Daarom wel een strategische move, ben alleen benieuwd hoe die uitpakt. Ook erg benieuwd naar alle achterkamertjes diplomatiek die naar aanleiding hiervan wordt bedreven.

FSA+Turken kunnen in theorie nog steeds oprukken naar Manbij langs de Eufraat, ten zuiden van Jarabulus.
pi_169240907
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:32 schreef Szura het volgende:
Palmyra zal wel snel bevrijd worden als je de tweets leest. Hopelijk komen ze niet weer voor een verrassing te staan.
Las ergens een report dat er flink veel mijnen liggen. Ik gok dat IS eieren voor hun geld kiest omdat ze de mankracht nodig hebben bij Raqqa
pi_169241028
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Waarom zou Rusland dan ervoor zorgen dat de SAA tussen Manbij en de FSA+Turken in gaat zitten? Ik neem aan dat Rusland+Assad het niet zien zitten dat de Turken nog meer grondgebied innemen.

Daarom wel een strategische move, ben alleen benieuwd hoe die uitpakt. Ook erg benieuwd naar alle achterkamertjes diplomatiek die naar aanleiding hiervan wordt bedreven.

FSA+Turken kunnen in theorie nog steeds oprukken naar Manbij langs de Eufraat, ten zuiden van Jarabulus.
Rusland en Turkije zijn al overeengekomen dat FSA en SAA rondom Manbij niet met elkaar in gevecht zullen gaan.
pi_169241118
Turkije weer schaakmat gezet. De Russen gunnen de Turken echt het licht niet in de ogen, ondanks alle zoetsappige diplomatieke retoriek tussen beide landen. En ook de Koerden hebben dit weer goed gespeeld. Perfecte balans gecreëerd wat betreft steun van zowel de VS als Rusland. Ik denk dat eerstgenoemde dit akkoord met de Syrische regering in het geheim zelfs wel steunt.
pi_169241477
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Rusland en Turkije zijn al overeengekomen dat FSA en SAA rondom Manbij niet met elkaar in gevecht zullen gaan.
dus dan inderdaad
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:00 schreef Stabiel het volgende:
Turkije weer schaakmat gezet.
pi_169241506
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:00 schreef Stabiel het volgende:
Ik denk dat eerstgenoemde dit akkoord met de Syrische regering in het geheim zelfs wel steunt.
Natuurlijk, op z'n minst laten ze het gebeuren omdat het handig is. Ik neem zomaar aan dat er ook tussen VS en Rusland wel wat telefoontjes zijn gepleegd, als dat al niet continu gebeurt (zeker sinds Trump)
pi_169242211
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:21 schreef Szura het volgende:
Zo zie je maar weer dat de Russen altijd de betere tactici zijn en al helemaal tov Erdo
"russen schaken, turken spelen russisch roulette"
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169242256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 12:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Op de lange termijn worden Koerden steeds weer genaaid, denk dat ze beter kunnen focussen op het behouden wat ze nu hebben. Er is geen enkele garantie dat de VS ze op de lange termijn ook gaat blijven steunen. Politiek is een bitch.
true.

kennelijk hebben ze ervoor gekozen om te behouden wat ze "hebben" door het feitelijk weg te geven aan het regime.

het is maar wat je een "opstand" noemt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169242299
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:52 schreef Slayage het volgende:

[..]

"russen schaken, turken spelen russisch roulette"
Putin & co zijn ook van een heel ander kaliber. Getraind tijdens de koude oorlog en de val van de Sovjet-Unie prima doorstaan, daarnaast al jaren ervaring op geopolitiek niveau.

Regionaal gerommel zoals Turkije laat zien wordt gewoon keihard gebruikt en afgestraft.
pi_169242409
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:55 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Putin & co zijn ook van een heel ander kaliber. Getraind tijdens de koude oorlog en de val van de Sovjet-Unie prima doorstaan, daarnaast al jaren ervaring op geopolitiek niveau.

Regionaal gerommel zoals Turkije laat zien wordt gewoon keihard gebruikt en afgestraft.
uiteraard. de turken zijn niet meer dan een regionale speler en niet eens zo een beste. de turken begonnen pas sinds dat de AKP aan de macht kwam uit hun schulp te kruipen, doordat het interne politieke gekibbel van de turkse politieke partijen ten einde kwam en de turken hun energie ook konden richten op het buitenland.

wat we van turkije zien atm zijn pas de eerste stappen van een opkomende derde wereld land.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169242440
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 14:17 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Natuurlijk, op z'n minst laten ze het gebeuren omdat het handig is. Ik neem zomaar aan dat er ook tussen VS en Rusland wel wat telefoontjes zijn gepleegd, als dat al niet continu gebeurt (zeker sinds Trump)
"i deny every allegation" :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169242559
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 13:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Waarom zou Rusland dan ervoor zorgen dat de SAA tussen Manbij en de FSA+Turken in gaat zitten? Ik neem aan dat Rusland+Assad het niet zien zitten dat de Turken nog meer grondgebied innemen.
omdat niemand (muv de rebellen) er baat bij hebben dat de turken hun invloedssfeer vergroten, daar tegenover staat dat door deze move de invloedssfeer van de russen is vergroot via de assadisten. feitelijk hebben de amerikanen samen met de koerden het gebied rondom manbij geruimd van isis om het vervolgens over te dragen aan het regime. zo vechten de amerikanen nu al jaren indirect in het belang van het regime. dit is wederom zo een voorbeeld.

quote:
FSA+Turken kunnen in theorie nog steeds oprukken naar Manbij langs de Eufraat, ten zuiden van Jarabulus.
mag niet van de VS ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169242585
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat niemand (muv de rebellen) er baat bij hebben dat de turken hun invloedssfeer vergroten, daar tegenover staat dat door deze move de invloedssfeer van de russen is vergroot via de assadisten. feitelijk hebben de amerikanen samen met de koerden het gebied rondom manbij geruimd van isis om het vervolgens over te dragen aan het regime. zo vechten de amerikanen nu al jaren indirect in het belang van het regime. dit is wederom zo een voorbeeld.

[..]

mag niet van de VS ;)
Het waren twee retorische vragen als reactie op Mathemaat

pi_169242611
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:09 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Het waren twee retorische vragen als reactie op Mathemaat

[ afbeelding ]
zijn er geen retorische vraag smilies?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169242631
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

zijn er geen retorische vraag smilies?
10.gif
pi_169243068
voor het SDF manbij is dit op de korte termijn een ideale oplossing om agressie van TFSA te voorkomen, maar kunnen met name de arabische milities van het SDF nog steeds beweren dat ze "opstandelingen" zijn, wanneer ze gebieden waaruit het regime in 2012 is gekicked door de plaatselijke bevolking, zonder slag of stoot simpelweg over te dragen aan datzelfde regime omdat het hen op korte termijn zo uitkomt?

ik kan me herinneren dat een aantal milities van TFSA weigerden om te vechten tegen hun "strijdmakkers" van het SDF en daardoor zelfs terugtrokken uit TFSA. ik vraag me af wat deze milities vinden van het feit dat hun "strijdmakkers" het regime omarmen nu.

toen de russen hun invloed deden gelden in het land was 1 van de eerste dingen wat assad zelf zei, "we gaan het gehele land heroveren" zoals het ernaar uitziet is dat eigenlijk helemaal niet ondenkbaar op langere termijn.

arabthomness twitterde op donderdag 02-03-2017 om 12:18:59 Terrible decision if you ask me, shows weakness and opportunism on side of the #MMC + greatly damages credibility of the SDF https://t.co/G4GAF17r5Y reageer retweet
arabthomness twitterde op donderdag 02-03-2017 om 12:20:32 By surrendering ground to regime #SDF is proving to a lot of people it's collaborating with regime + risking its relations with rebel allies reageer retweet
arabthomness twitterde op donderdag 02-03-2017 om 12:25:35 @agirecudi SDF might have prevented a attack this time, but it has done more damage than good with this over the long run reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 2 maart 2017 @ 15:32:51 #278
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169243106
Thomas is vooral een beetje een zure boi


Ondertussen meldt het Russische ministerie van Defensie dat Palmyra al helemaal bevrijd is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169243133
Conflicts twitterde op donderdag 02-03-2017 om 15:33:01 BREAKING: Kremlin says Syrian forces with Russian air support take Palmyra: agencies - AFP reageer retweet
pi_169243154
Waarom wordt die snotneus van een Thomas hier gequote?
pi_169243172
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:32 schreef Szura het volgende:
Thomas is vooral een beetje een zure boi
mwah, ik begrijp zijn zorgen vwb "credibility" van het SDF

quote:
Ondertussen meldt het Russische ministerie van Defensie dat Palmyra al helemaal bevrijd is.
toch waar dus dat isis zich heeft terug getrokken. ik zou daar als burger niet willen wonen. dan weer die militie, dan weer die militie de baas. steeds in de frontlijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243183
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:34 schreef Stabiel het volgende:
Waarom wordt die snotneus van een Thomas hier gequote?
wat is jouw leeftijd dan? :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243202
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:36 schreef Slayage het volgende:
wat is jouw leeftijd dan? :')
Die snotneus is 19, geen expert in wat dan ook behalve wat maps inkleuren. Alsjeblieft zeg.
pi_169243204
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:37 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Die snotneus is 19. Alsjeblieft zeg.
das geen antwoord op mijn vraag
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243239
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:37 schreef Slayage het volgende:
das geen antwoord op mijn vraag
Omdat je vraag irrelevant is. Jij quote een broekie die op geen enkele vlak ook maar een deskundige is behalve het inkleuren van wat maps.
pi_169243268
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:38 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Omdat je vraag irrelevant is. Jij quote een broekie die op geen enkele vlak ook maar een deskundige is behalve het inkleuren van wat maps.
jij post hier je mening/observaties. hij post zijn mening observaties op twitter.

als jouw leeftijd niet relevant is, is zijn leeftijd ook niet relevant :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243299
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:40 schreef Slayage het volgende:
jij post hier je mening/observaties. hij post zijn mening observaties op twitter.

als jouw leeftijd niet relevant is, is zijn leeftijd ook niet relevant :*
Ik sta niet ter discussie. Jij quote zijn tweets in dit topic alsof hij het Orakel van Delphi is. We hoeven jou dus ook niet meer serieus te nemen.

Met je Thomas.

  donderdag 2 maart 2017 @ 15:42:13 #288
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169243315
@MIG29_
Breaking , SAA Tiger Forces captrue new 7 Villages East Aleppo CS
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169243377
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:41 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Ik sta niet ter discussie. Jij quote zijn tweets in dit topic alsof hij het Orakel van Delphi is. We hoeven jou dus ook niet meer serieus te nemen.

Met je Thomas.

[ afbeelding ]
Tering doe eens normaal joh :') Wat je ook van die Thomas vindt, het is een interessante gedachtengang. Een zaak vanuit diverse perspectieven belichten kan nooit kwaad :*
pi_169243395
wat moet ik hiervan maken? vanochtend die olie installaties en nu dit...

RudawEnglish twitterde op donderdag 02-03-2017 om 14:02:04 Commander within Rojava-Peshmerga troops tells #Rudaw reporter: Troops to be stationed by KRG-Syrian border to secure reageer retweet
RudawEnglish twitterde op donderdag 02-03-2017 om 13:57:50 #BREAKING: Unit consisting of 500 Rojava #Peshmerga troops moving towards KRG-Syrian border. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243424
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:41 schreef Stabiel het volgende:

We hoeven jou dus ook niet meer serieus te nemen.

Met je Thomas.
dit is social media, lieverd. je hoeft niet serieus genomen te worden. :*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243439
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:44 schreef no1uknow het volgende:
Tering doe eens normaal joh :') Wat je ook van die Thomas vindt, het is een interessante gedachtengang. Een zaak vanuit diverse perspectieven belichten kan nooit kwaad :*
Hij is een nobody. Een snotneus. Iemand die interessante gedachtes zoekt bij zo'n omhooggevallen clown is triest.
  donderdag 2 maart 2017 @ 15:48:21 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169243443
@AFP
#BREAKING Qaeda confirms coalition strike killed top leader in Syria

Gaat om die Al Masri, waren van de week al foto's op Twitter van een vermeende drone-aanval op z'n auto.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169243460
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is social media, lieverd. je hoeft niet serieus genomen te worden. :*
Mooi. Gaarne niet meer op mijn reacties reageren dan. Andersom idem dito.
pi_169243478
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:49 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Mooi. Gaarne niet meer op mijn reacties reageren dan. Andersom idem dito.
je pillen vergeten in te nemen vandaag?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 2 maart 2017 @ 15:51:03 #296
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169243502
Rustaaaaaggghhhh
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169243513
Extra versterking gaat richiting Manbij

@Conflicts
SYRIA: YPG spokesman @RedurXelil denies claims that they have sent reinforcements to Manbij in support of MMC: ANHA
pi_169243517
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:48 schreef Szura het volgende:
@AFP
#BREAKING Qaeda confirms coalition strike killed top leader in Syria

Gaat om die Al Masri, waren van de week al foto's op Twitter van een vermeende drone-aanval op z'n auto.
Interessante van die aanval was dat naar alle waarschijnlijkheid een non-explosieve projectiel was gebruikt om hem te liquideren.
pi_169243520
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:51 schreef Szura het volgende:
Rustaaaaaggghhhh
c_/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_169243526
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:51 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Interessante van die aanval was dat naar alle waarschijnlijkheid een non-explosieve projectiel was gebruikt om hem te liquideren.
een speer?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')