ah ik was nog niet op internet tot 1 sec geleden, maar dat was ook iets wat mij opvielquote:Op zondag 26 februari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Op de Facebook-stream gaat het nu ook over de ja- en nee-knikkers.
De PVV heeft altijd wat relnichten ingehuurd die om alles gaan joelen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Op de Facebook-stream gaat het nu ook over de ja- en nee-knikkers.
Ik vind Klaver tegenvallen. Pechtold komt weer in beeld om op te stemmen als het toch geen Asscher wordt.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer: voor zijn doen goed
Pechtold: in orde, bij vlagen wat vilein
Klaver: lacherig, maniertjes...
Asscher: rustig, presidentieel
Buma: in het nauw, verbeten
Kijk je wel uit wat je zegt? Je mag tegenwoordig niet meer over "vluchtelingen" praten in termen van stroom (golf, water, etc.)quote:Op zondag 26 februari 2017 22:48 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was even weg.
Welke vluchtelingenstroom? Je bedoelt die afnemende stroom?
Doe dit maar niet meer, Fabianquote:Op zondag 26 februari 2017 22:50 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:FabianvanHal twitterde op zondag 26-02-2017 om 12:50:39Het gerucht gaat dat als je 3 maal "waarden en normen" om 00:00 's nachts voor de spiegel zegt, Buma opeens achter je verschijnt. #buitenhof reageer retweet
quote:Op zondag 26 februari 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Roemer: voor zijn doen goed eens
Pechtold: in orde, bij vlagen wat vilein Ook eens, soms dat arrogante lachje, had ook leuke stukjes uit de pols
Klaver: lacherig, maniertjes... ...en stotteren, onzeker (daarom lacherig), weinig in te brengen
Asscher: rustig, presidentieel eens
Buma: in het nauw, verbeten Hij ging heel duidelijk zijn strategie af (bijv. Islam is geen probleem drukken, maar dan openen met een tirade tegen de islam)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |