Dat klopt, want ze komen zelf uiteindelijk te kort in Mestalla of la Rosaleda of zo. Sampaolimagic houdt een keer op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou een ultimate banter zijn, maar je weet heel goed dat dit niet gebeurt.
Ja precies, dat beeld was nog een beetje blijven hangen bij mequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de nieuwjaarsborrel kon het kampioenschap ze eigenlijk niet ontgaan
Nee, het ligt echt niet aan Enrique, Zidane en de kwaliteit van andere ploegen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan toch haast niet. Dit zijn pure profs, die willen alles winnen.
Ik bedoelde eigenlijk vooral Barcelona daarmee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl Real toch weinig kampioenschappen heeft gepakt de laatste jaren.
Ik geloof daar niet zo veel van, hoor. Er zitten bijna 100K mensen je vooruit te schreeuwen en ze krijgen ridicule hoeveelheden geld. Natuurlijk wil je winnen. In deze wedstrijd is het ook niet dat ze geen moeite doen maar ze worden er gewoon uitgecounterd met een man minder.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genoeg spelers zal het allemaal weinig uitmaken denk ik.
Ik voel aan mijn water dat ze sowieso op hun flikken krijgen in Bernabeu.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat klopt, want ze komen zelf uiteindelijk te kort in Mestalla of la Rosaleda of zo. Sampaolimagic houdt een keer op.
Dat is pas in mei, dan liggen ze allang uit de titelrace.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voel aan mijn water dat ze sowieso op hun flikken krijgen in Bernabeu.
Die hebben gewoon een hele matige verdediging, en hun middenveld is ook niet wat het geweest is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk vooral Barcelona daarmee.
Oh ja. Weet nog wel dat na de interlands ze doordeweeks naar Camp Nou moeten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is pas in mei, dan liggen ze allang uit de titelrace.
Tussen gewoon willen winnen en écht willen winnen zit ook wel een verschil hè. En in dit soort competitiewedstrijdjes gaat dat vaker op de automatische piloot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo veel van, hoor. Er zitten bijna 100K mensen je vooruit te schreeuwen en ze krijgen ridicule hoeveelheden geld. Natuurlijk wil je winnen. In deze wedstrijd is het ook niet dat ze geen moeite doen maar ze worden er gewoon uitgecounterd met een man minder.
Wie denk je dan dat er toch mee aan de haal gaat, Real of Barça?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is pas in mei, dan liggen ze allang uit de titelrace.
Real speelt alleen tegen tegenstanders die er wel iets van kunnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:01 schreef Zorro het volgende:
Real stond nog verder voor dan Feyenoord. Maar Feyenoord is al kampioen als ik alles moet geloven wat ik lees.
Het probleem wordt niet de toppers verwacht ik, maar de wedstrijden zoals Betis, Malaga of Valencia-uit. Dan heb je net 90 minuten in de Champions League gebanjerd en moet je daarna uitgeblust en al weer dat veld op. Die selectie is al niet zo breed. Sampaoli kon het repareren tegen Betis met twee geniale wissels, maar dat blijft niet goed gaan. Sandro hoef je dat geen twee keer te zeggen, die legt ze er wel in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh ja. Weet nog wel dat na de interlands ze doordeweeks naar Camp Nou moeten.
Feyenoord heeft concurrentie van Ajax en speelt nog tegen clubs als PEC en Sparta. Niets daarin is vergelijkbaar met La Liga.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:01 schreef Zorro het volgende:
Real stond nog verder voor dan Feyenoord. Maar Feyenoord is al kampioen als ik alles moet geloven wat ik lees.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen gewoon willen winnen en écht willen winnen zit ook wel een verschil hè. En in dit soort competitiewedstrijdjes gaat dat vaker op de automatische piloot.
Ik kijk niet dagelijks naar Bilbao, maar wordt dat ook niet gewoon een lastige pot voor Sevilla? Zeker zonder Nzonzi en Sarabia die beiden een goed seizoen draaien. Natuurlijk hebben ze wel genoeg klasse (en Ganshow in de selectie).quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het probleem wordt niet de toppers verwacht ik, maar de wedstrijden zoals Betis, Malaga of Valencia-uit. Dan heb je net 90 minuten in de Champions League gebanjerd en moet je daarna uitgeblust en al weer dat veld op. Die selectie is al niet zo breed. Sampaoli kon het repareren tegen Betis met twee geniale wissels, maar dat blijft niet goed gaan. Sandro hoef je dat geen twee keer te zeggen, die legt ze er wel in.
Als ze van ajax verliezen gaan ze doodnerveus worden anders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Feyenoord heeft concurrentie van Ajax en speelt nog tegen clubs als PEC en Sparta. Niets daarin is vergelijkbaar met La Liga.
Op dit moment speelt Feyenoord, helaas, degelijker dan Ajaxquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ze van ajax verliezen gaan ze doodnerveus worden anders.
Die bakken er over het algemeen ook niet al te veel vanquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef Dejannn het volgende:
Zou het wel fantastisch vinden als Sevilla nog kampioen wordt. Maar uiteindelijk zal het Barca wel weer worden.
Tegen PSV waren ze top gemotiveerd. Andere wedstrijden heb ik ze ook tenenkrommend zien spelen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Feyenoord, helaas, degelijker dan Ajax
Ik zou zeggen ja, puur om het feit dat N'Zonzi er niet bij is, maar Athletic is niet zo je van het deze weken. Verloren van APOEL, kansloos in Mestalla. Eigenlijk valt er geen zinnig woord over te zeggen omdat je niet weet wat Sevilla is zonder N'Zonzi.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk niet dagelijks naar Bilbao, maar wordt dat ook niet gewoon een lastige pot voor Sevilla? Zeker zonder Nzonzi en Sarabia die beiden een goed seizoen draaien. Natuurlijk hebben ze wel genoeg klasse (en Ganshow in de selectie).
Voorlopig staat het gepland op 23 april, Real Madrid - Barcaquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen PSV waren ze top gemotiveerd. Andere wedstrijden heb ik ze ook tenenkrommend zien spelen.
Maar goed, wat Real betreft, krijgen die Barcelona nog thuis of moeten ze daar heen? Indien thuis dan zie ik ze nog gewoon kampioen worden.
Barça wint ook vaak zat in het Bernabeu dus dat zie ik niet perse als een voordeel voor Real.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tegen PSV waren ze top gemotiveerd. Andere wedstrijden heb ik ze ook tenenkrommend zien spelen.
Maar goed, wat Real betreft, krijgen die Barcelona nog thuis of moeten ze daar heen? Indien thuis dan zie ik ze nog gewoon kampioen worden.
Tegen die tijd heeft ook Barcelona al lang weer ergens punten verspeeld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voorlopig staat het gepland op 23 april, Real Madrid - Barca
Vooral in hun goede tijd, maar die is er nu niet echt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barça wint ook vaak zat in het Bernabeu dus dat zie ik niet perse als een voordeel voor Real.
Beide niet, en voor je het weet krijgt die kleine Messi het weer op zijn heupen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooral in hun goede tijd, maar die is er nu niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |