De jonge messiah van links is vooral hol.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef Lazvic het volgende:
Jesse Klaver valt vooral tegen vind ik.
Kaas wil denk meer geile Arabische vrouwen in Nederland.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef remlof het volgende:
Ik zou toch zomaar D66 kunnen gaan stemmen Kaas-.
Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"quote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef remlof het volgende:
Ik zou toch zomaar D66 kunnen gaan stemmen Kaas-.
Anders reageer je even een topic te laatquote:Op zondag 26 februari 2017 22:09 schreef Euribob het volgende:
Ik dacht dat je een hekel had aan Pim, remlof.
Tja, zie het nu pas.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders reageer je even een topic te laat
Whehe, altijd leuk om zo'n opmerking van een homo te horen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"
Inderdaad, hij is voor goed in onzin te verkondigen en ik heb geen idee waarom hij zo populair is.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
De jonge messiah van links is vooral hol.
Hoop, hij is jong, fris en probeert vooral heel erg zo over te komen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:11 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is voor goed in onzin te verkondigen en ik heb geen idee waar hij zo populair is.
Eh, nee.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Kaas wil denk meer geile Arabische vrouwen in Nederland.
Het gebeurt regelmatig dat je een homoseksueel tegenkomt die "Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"" tegen je zegt en dat is dan elke keer hilarisch. Aha.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehe, altijd leuk om zo'n opmerking van een homo te horen.
Homo's lijken heel erg op pubermeisjes. Alleen ontwikkelen ze pas borsten na hun veertigste.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig dat je een homoseksueel tegenkomt die "Jij twijfelt nog meer dan een pubermeisje. Ik ga niet inhoudelijk in op je tweedagelijkse "misschien ga ik toch wel Pietje stemmen"" tegen je zegt en dat is dan elke keer hilarisch. Aha.
Ja, dat doen ze. Hoe meer vluchtelingen Europa instromen hoe beter voor de instabiliteit.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alsof de Russen de boel in Syrie opstoken...
quote:
Ah, was dat de link. Die begreep helemaal niemand, maar wellicht ken je iets meer homo's.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Homo's lijken heel erg op pubermeisjes. Alleen ontwikkelen ze pas borsten na hun veertigste.
Opblazen is een betere omschrijving.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Alsof de Russen de boel in Syrie opstoken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |