Nee, maar hij moet niet doen alsof hij het allemaal weet als vader, die gozer is nog nat achter de orenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, en? Maakt dat hem minder geschikt?
Kut babyboomert.
Ik haat jou. Zeg dat maar voor mij bluf maar.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:06 schreef Joezi het volgende:
Christenen zijn de echte vijand, ik haat ze
madquote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet niet doen alsof hij het allemaal weet als vader, die gozer is nog nat achter de oren
Joezi hatenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik haat jou. Zeg dat maar voor mij bluf maar.
Dat is zijn moeder.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over Klavers privé hebben:
[ afbeelding ]
Zou niet geven
Jij bent nog maagd, maar hebt het ook aldoor over neuken.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet niet doen alsof hij het allemaal weet als vader, die gozer is nog nat achter de oren
quote:
syriers moet je kort houdenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh Pechtold, wij gaan er even voor zorgen dat de zaken goed gaan in Syrië, naar ons luisteren ze wel daar
Ik snap je zin nietquote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik haat jou. Zeg dat maar voor mij bluf maar.
Ik haat babyboomers maar GroenLinks nog meer.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef xminator het volgende:
[..], midden-rechts met haat aan babyboomerts die alle potjes leegruifen.
Ben jij ook zo een babyboomer die 50-plus stemt?
Jij bent goed op de hoogte van de politiek in Syrië!quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Amerikanen brengen de schade aan in Syrie en nu zijn het ineens de Russen die de boel opstoken. haha
Die paar 1000 vluchtelingen in 2016? Kunnen we niet aan, nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |