Nee, maar hij moet niet doen alsof hij het allemaal weet als vader, die gozer is nog nat achter de orenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, en? Maakt dat hem minder geschikt?
Kut babyboomert.
Ik haat jou. Zeg dat maar voor mij bluf maar.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:06 schreef Joezi het volgende:
Christenen zijn de echte vijand, ik haat ze
madquote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet niet doen alsof hij het allemaal weet als vader, die gozer is nog nat achter de oren
Joezi hatenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik haat jou. Zeg dat maar voor mij bluf maar.
Dat is zijn moeder.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over Klavers privé hebben:
[ afbeelding ]
Zou niet geven
Jij bent nog maagd, maar hebt het ook aldoor over neuken.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet niet doen alsof hij het allemaal weet als vader, die gozer is nog nat achter de oren
quote:
syriers moet je kort houdenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh Pechtold, wij gaan er even voor zorgen dat de zaken goed gaan in Syrië, naar ons luisteren ze wel daar
Ik snap je zin nietquote:Op zondag 26 februari 2017 22:13 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik haat jou. Zeg dat maar voor mij bluf maar.
Ik haat babyboomers maar GroenLinks nog meer.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef xminator het volgende:
[..], midden-rechts met haat aan babyboomerts die alle potjes leegruifen.
Ben jij ook zo een babyboomer die 50-plus stemt?
Jij bent goed op de hoogte van de politiek in Syrië!quote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef opperkleurder het volgende:
Amerikanen brengen de schade aan in Syrie en nu zijn het ineens de Russen die de boel opstoken. haha
Die paar 1000 vluchtelingen in 2016? Kunnen we niet aan, nee?quote:
haha eerst ben ik een babyboomer en nu ben ik maagd, make up your mindquote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd, maar hebt het ook aldoor over neuken.
Dat wil hij ook niet met twee man en een halve paardenkop doen, zoiets moet je met de EU (en de NAVO) doen. Bijvoorbeeldquote:Op zondag 26 februari 2017 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Ja joh Pechtold, wij gaan er even voor zorgen dat de zaken goed gaan in Syrië, naar ons luisteren ze wel daar
Smerig. Ik zou hier bijzonder ongemakkelijk van worden als ik die twee was. Je gaat je collega's toch niet misbruiken om hun afkomstquote:Op zondag 26 februari 2017 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dat omdat zij Moslim zijn of om hun vaardigheden? Wat een onzin dit van de PvdA. Positieve discriminatie.
Kloptquote:Op zondag 26 februari 2017 22:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte van de politiek in Syrië!
Ik heb jou nergens een babyboomer genoemd hoor. Voor mij ben je gewoon een maagd.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
haha eerst ben ik een babyboomer en nu ben ik maagd, make up your mind
anakin = jessequote:Op zondag 26 februari 2017 22:16 schreef Joezi het volgende:
Dat Nederland maar mag overspoelen met buitenlanders, riot is power, power is force, force is awaken
Azielzoeker zoekt Vrouw. Binnenkort op NPO1.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:16 schreef Joezi het volgende:
Dat Nederland maar mag overspoelen met buitenlanders, riot is power, power is force, force is awaken
Het gaat om een duurzaam, realistisch beleid. In plaats van holle kreten. Als de Afrikaanse bevolkingsexplosie blijft doorgaan moeten we harde keuzes gaan maken.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:15 schreef Bugno het volgende:
[..]
Die paar 1000 vluchtelingen in 2016? Kunnen we niet aan, nee?
Hij had beter weg kunnen blijven...op naar de 0 zetelsquote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij is tenminste nog komen opdagen, dat kun je van de VVD en PVV niet zeggen
Had een goed punt over Afrika.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vind jij Sybrand ook onthutsend zwak?
Zambia was bijna gebombardeerd.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef DrDentz het volgende:
De oorzaak wegnemen.. heel Afrika steriliseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |