Ik ookquote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef showtimer het volgende:
Die GPS man, dacht dat er een WR kwam
Gaat om het klassement toch?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef showtimer het volgende:
Die is volgens mij op wat hij moet schaatsen om eerste te blijven.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef showtimer het volgende:
Hij heeft geluk dat hij laatste binnenbocht heeftquote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Met een fatsoenlijke 1000 rijdt Mulder gewoon podium
Njos was ook heel goed met bochtenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
Njos en Stromdat waren nog eens wk sprints, met Klevchenya, Horii etc
Dat ookquote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef Marcoss het volgende:
Met een fatsoenlijke 1000 rijdt Mulder gewoon podium
Soms wel, soms niet. Pakt Verbij dan 2 tienden terug op het laatste rechte stuk? Lijkt me sterk.quote:
22.11 starten ze met 1000m dames, 23.06 herenquote:Op zondag 26 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil even gaan sporten. Hoe laat ongeveer is de ontknoping van de 1000 vrouwen? Dat zal wel een uurtje duren?
Hij was toch degene die Erben sloopte?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Njos was ook heel goed met bochten
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was toch degene die Erben sloopte?
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij was toch degene die Erben sloopte?
Misschien heb je hier wat aanquote:Op zondag 26 februari 2017 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wil even gaan sporten. Hoe laat ongeveer is de ontknoping van de 1000 vrouwen? Dat zal wel een uurtje duren?
Wel een beetje sneller, want dan rijdt iemand anders het WR-puntentotaal.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kai hoeft overigens slechts 1.09.39 te rijden om WR puntentotaal te pakken
Detailquote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel een beetje sneller, want dan rijdt iemand anders het WR-puntentotaal.
jaquote:Op zondag 26 februari 2017 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
was die 500m van Nuis ook zo bagger? (heb het gemist)
Goeie opwarmer voor het wereldrecord.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, trage opening.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:59 schreef MiLalaa het volgende:
1 Verwijquote:Op zondag 26 februari 2017 22:01 schreef MiLalaa het volgende:
wat sneu voor Ihle.
Maar een Noor op het podium is ook wel cool
Wij hebben hetzelfde zapschema deze avond.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goeie opwarmer voor het wereldrecord.
Koen doet dit weekend niet meequote:Op zondag 26 februari 2017 22:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1 Verwij
2. Mulder
3 Nuis . (WR op 1000)
Het is best wel irritant.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wij hebben hetzelfde zapschema deze avond.
Ook met een WR gaat Nuis niet voorbij Lorentzen, lijkt me. Enige kans op podium is Mulder die als een kamikaze start en instort.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:02 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
1 Verwij
2. Mulder
3 Nuis . (WR op 1000)
Gewaagde uitspraakquote:Op zondag 26 februari 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Ja Nuis zal niet hetzelfde gevoel hebben als Ihle
Poutala gaat Henry straks hard uitlachen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:03 schreef Remzz het volgende:
Dit ook makkelijk praten zo, nummer 4 t/m 9 kun je wegstrepen volgens Henry
wel een schattig vlechtjequote:Op zondag 26 februari 2017 22:04 schreef Nober het volgende:
Gerritsen kan beter niet op TV komen als ze zo'n lelijke trui aan trekt.
DeMart is gereincarneerd in Gerritsen.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:04 schreef Nober het volgende:
Gerritsen kan beter niet op TV komen als ze zo'n lelijke trui aan trekt.
Mannetje Pechtold en Wijsneusje Klaverquote:Op zondag 26 februari 2017 22:07 schreef Evertjan het volgende:
blij dat ik schaatsen kijk ipv dat geneuzel op NPO1 of RTL4
Komt die Pechtold alsnog voorbij in de reclame op NPO3.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mannetje Pechtold en Wijsneusje Klaver
ik had bijna een koekepan door de tv gegooidquote:Op zondag 26 februari 2017 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Komt die Pechtold alsnog voorbij in de reclame op NPO3.
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 26 februari 2017 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Poutala gaat Henry straks hard uitlachen.
*Gele truiquote:
Voor het eerst vandaagquote:
Ik moet bij Handyman altijd aan iets anders denken dan die winkelketen.quote:
Ze heeft haar naam veranderd voor sponsorgeld.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Huawei? is dat niet een telefoonmerk ?
Nee ook een Ajax sponsorquote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef vaarsuvius het volgende:
Huawei? is dat niet een telefoonmerk ?
dat rij ik nog...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
Dan dan maar Bumaquote:Op zondag 26 februari 2017 22:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mannetje Pechtold en Wijsneusje Klaver
Of het WR staat bij de vrouwen een heel stuk scherperquote:Op zondag 26 februari 2017 22:17 schreef Wombcat het volgende:
Erben zei wel dat de drie dames achter Kodaira ook een hoog niveau hebben, maar eigenlijk valt dat nogal tegen. Bij de mannen zitten er een stuk of 6 op koers om onder het WR punten te rijden. Bij de vrouwen alleen Kodaira.
Vraag is ook of Heather die topvorm voor het sprinten terug gaat vinden bij Jillert.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of het WR staat bij de vrouwen een heel stuk scherper
Maar Ter Mors reed gisteren een mindere 500 en Richardson lijkt sowieso niet in de absolute topvorm inderdaad.
Jazeker.quote:
HinaultGodquote:Op zondag 26 februari 2017 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Welke wielrenner werd ook wel De Das genoemd?
Random trivia
Hinaultquote:Op zondag 26 februari 2017 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Random trivia
Zijn broer reed ook de Tour. Net zoals de zus van Eric Heiden topsport bedreef.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:30 schreef PippenScottie het volgende:
Random trivia
Al was die zus wel wat succesvoller dan de broer van.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn broer reed ook de Tour. Net zoals de zus van Eric Heiden topsport bedreef.
India is dan ook de andere kant van de datumgrens.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
Anice Das is een mooie meid, geadopteerd, samen met dr tweelingzus en ze komt uit India.. Daar schaatsen ze niet eens
Yep, moet te doen zijnquote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef Aguero het volgende:
Als de toppers zich ook zo verbeteren dan gaan we naar het wereldrecord.
Hebben ze überhaupt een nationaal record daar?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
Anice Das is een mooie meid, geadopteerd, samen met dr tweelingzus en ze komt uit India.. Daar schaatsen ze niet eens
Kodaira met een goede laatste kruising achter Erbanova aan.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, moet te doen zijn
1.12.18 Bowe
Ja nou en? In Nederland rijden we ook geen Indycar, toch heeft Arie Luyendijk dat ook aardig gedaan daar in de Unaaitme Steeds.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:32 schreef chufi het volgende:
Vrees dat ze erover heen gaat kruisenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:34 schreef Aguero het volgende:
[..]
Kodaira met een goede laatste kruising achter Erbanova aan.
Iedereen speelt er cricket. Je hebt een paar plukjes hockeyers en dat is zo'n beetje de sportieve bijdrage van deze natie met ruim een miljard inwoners.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze überhaupt een nationaal record daar?
Yupquote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk van niet neequote:Op zondag 26 februari 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu met extra kutfilmpje.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Die presentation break kan de tyfus krijgen
Vast niet. Vast voor de VS of Canada om er reclame tussen te kunnen gooien.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit kan toch echt niet speciaal voor NOS zijn? Wat een treurnis
Hege hoeft niet snel te schaatsen om het een goede rit te makenquote:Op zondag 26 februari 2017 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgende rit nu wordt een kuttijd vanwege geen luchtcirculatie
Die hadden er bij het EK sprint (toen het ook was) weinig baat bij..quote:Op zondag 26 februari 2017 22:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Vast niet. Vast voor de VS of Canada om er reclame tussen te kunnen gooien.
vanmiddag hadden ze ruim de tijd voor Joep in de Kuipquote:Op zondag 26 februari 2017 22:42 schreef Montov het volgende:
Gelukkig hebben we een presentation break, want zo'n diepte reportage kan je niet op een ander moment uitzenden.
De vieze manquote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vanmiddag hadden ze ruim de tijd voor Joep in de Kuip
Dat heb ik toen blijkbaar gemist.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Die hadden er bij het EK sprint (toen het ook was) weinig baat bij..
Dan zet ik mijn tv altijd standaard uitquote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Joep ging iedereen die voorbijliep een handje geven tijdens interviewsquote:Op zondag 26 februari 2017 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
3quote:
Ik mag Jorien niet zo, ik vind Erbanova een stuk leukerquote:
quote:Op
vrijdag 24 februari 2017 17:37 schreef Montov het volgende:
Bij de vrouwen denk ik Kodaira voor Bergsma. Ter Mors maakt goede kans op brons ondanks haar vorm dit seizoen gezien Calgary in haar voordeel werkt qua topsnelheid tov een Erbanova vermoed ik.
Bokko heeft Jeremy , heeft Jermey ook een NL connectie? Een opa uit Groningen ofzo?quote:
Eerder Mueller dan.quote:Op zondag 26 februari 2017 22:56 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Bokko heeft Jeremy , heeft Jermey ook een NL connectie? Een opa uit Groningen ofzo?
quote:In augustus 2001 trouwde hij ook nog met Marianne Timmer, een huwelijk dat eindigde in 2003 nadat Mueller condooms in de reistas van Timmer had gevonden
Die 10km lijkt me ideaal voor Sablikova.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat leuk worden
Kodaira haar Engels is nauwelijks beter.quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Remzz het volgende:
Ik ben zo bang dat Stekelenburg zo Bergsma of Kodaira nog in het Nederlands gaat interviewen. Dat is altijd zo tenenkrommend.
bij het WK Afstanden deed Bergsma toch een interview in het Nederlands?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Remzz het volgende:
Ik ben zo bang dat Stekelenburg zo Bergsma of Kodaira nog in het Nederlands gaat interviewen. Dat is altijd zo tenenkrommend.
ik doe tegenwoordig meteen het geluid uit......quote:Op zondag 26 februari 2017 23:04 schreef Remzz het volgende:
3000quote:
Hoeveel notes kost dit grapje?quote:
0,2 seconde van zijn PR af hoor!quote:
Da's nogal weinigquote:
Ik had wel nogal gelijk.quote:
Wat heb je tegen koffie?quote:Op zondag 26 februari 2017 23:20 schreef noodgang het volgende:
Ik haat Michel Mulder rustig aan de koffie
Je moet eens wat vaker naar Wennemars luisteren. En dan het tegenovergestelde verwachten.quote:
denk dat Verbij de 1000 gaat winnenquote:
Een beetje als de voorspellingen van Johan Derksenquote:Op zondag 26 februari 2017 23:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Je moet eens wat vaker naar Wennemars luisteren. En dan het tegenovergestelde verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |