Neequote:Op maandag 27 februari 2017 20:40 schreef Greys het volgende:
Jorien en David
Marit en Riks
Olke en Sandra
Annekim en Marc
Anne en Herman
Dat gaan ze worden.
Ja, en nog wat op straat.quote:Op maandag 27 februari 2017 19:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Fuck daar gaat m'n kans![]()
van het bowlen?
Het is ook niet mijn voorkeur maar ik heb serieus het gevoel dat ie het nu al weet.quote:
Doe maar huiliequote:
Het probleem was dat er voor Evelyne niets te doen was. Daarvoor zou ze niet gaan emigreren. De proef in het ziekenhuis is mislukt: te ver weg om zelf op en neer te rijden.quote:Op maandag 27 februari 2017 00:10 schreef MCH het volgende: [..]
Volgens mij is dat überhaupt nooit een echte relatie geweest. Ze kwam wel voor langere periodes over om elkaar te ontdekken maar daar is het ook bij gebleven.
Het logeren is nog niet eens begonnen en het knechten is alweer tevoorschijn gehaald. Moet je Olke niet omlaag halen? Hij is weg van vrouwen die het bedrijf samen willen doen, dus ook aan het werk denken te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2017 10:33 schreef MCH het volgende: [..]
Ik voorspel weinig goeds als ik de trailer van volgende week zag. Ik weet wel dat dat BZV team de boeren een beetje aanspoort de meiden aan het werk te zetten maar om ze nou met drillende aanwijzingen te laten grasmaaien met zo'n kutapparaat. Doet mij denken aan goedkope arbeidskrachten.
Waarom zo serieus, het is Fok!quote:Op maandag 27 februari 2017 23:15 schreef Evienne het volgende:
[..]
Doe maar huilie
RedFever zegt het tenminste in het openbaar en niet via DM.
Hij heeft ook al gezegd dat hij dat niet verwacht.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:23 schreef Terreros85 het volgende:
David gaat flink de bietenbrug op met die 2 meisjes van 20. Dat wordt helemaal niets. Die zie ik daar echt nog niet wonen en wat nuttigs doen daar.
huh? okeequote:
Oh ja was hem alweer even vergeten.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:39 schreef Chai het volgende:
Denk dat het bij Riks het meest ongemakkelijk wordt
Ongemakkelijk is wel interessant.quote:Op zondag 5 maart 2017 16:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja was hem alweer even vergeten.![]()
Zo niet interessant vind ik hem.
Yesquote:
Canada woont hij toch? Canadaquote:Op zondag 5 maart 2017 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ongemakkelijk is wel interessant.Maar dat was het bij die dates enz. gewoon nog niet.
oninteressantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |