Precies ja.quote:Op zondag 26 februari 2017 21:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, chinees, Engels is daar niet echt hun sterke punt
XiiaLivequote:Op zondag 26 februari 2017 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon in TuneIn bij Favorites custom URL invullen, opslaan, klaar...
Xiialive kan ook nog...
Smog! cough coughquote:Op zondag 26 februari 2017 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies ja.
Toen ik uitlegde wat een computervirus was aan de hand van wat een normale virusinfectie is, snapten ze er geen donder van.
Gelukkig was er een chinees die in Nederland woonde en die vertelde me dat een virus "pinto" was.
Hadden we het over het milieu en recycling van producten (inktcartridges en papier enzo), snapten ze niet wat "environment" was. "Ahhhh yes yes, fire! Fire!"
- "No not fire! E-N-V-I-R-O-N-M-E-N-T!!!"
"Yes yes, fire!"
*Facepalm*
Nu blijkt dat dus "huanjin" in hun taal te zijn.
Toen ben je eroverheen gegaan met je Smart?quote:Op zondag 26 februari 2017 21:52 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier altijd nog een kapotte USB-stick liggen omdat ik wilde aantonen dat USB-sticks veel konden lijden in tegenstelling tot diskettes!
Joh ik had alles al geprobeerd!quote:
Whehe!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toen ben je eroverheen gegaan met je Smart?
Daar is schone lucht natuurlijk wel iets ongewoonsquote:Op zondag 26 februari 2017 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh ik had alles al geprobeerd!Over smog idd, en vervuild water enz, maar ze zaten me nog glazig aan te kijken.
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Hoe wist je dat ik die in die tijd had?
Nee, in de lucht gegooid (bijna tegen het plafond aan) en op de vloer laten pleuren.
Dat ging een stuk of 5x goed!
quote:Op zondag 26 februari 2017 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar is schone lucht natuurlijk wel iets ongewoonsErgens snap ik dat dus wel
Was de eerste auto die ik in mijn hoofd kreegquote:Op zondag 26 februari 2017 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Hoe wist je dat ik die in die tijd had?
Nee, in de lucht gegooid (bijna tegen het plafond aan) en op de vloer laten pleuren.
Dat ging een stuk of 5x goed!
Was wel een Roadster he, geen gewone!quote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Was de eerste auto die ik in mijn hoofd kreeg
Oeh, ziet er niet slecht uitquote:Op zondag 26 februari 2017 21:57 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen had de mijne een rek achterop!
Dat dacht ik!quote:
geen vijfpuntsgordel?quote:Op zondag 26 februari 2017 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
En de wegligging was ook heerlijk, alleen had je totaal geen bergruimte.
Maar het turbo-gat vond ik het ergste; bij het (semi- of volautomatisch) schakelen zat je steeds met je tanden op het stuur tenzij je telkens 1 of 2 seconden vantevoren het gas los liet!
Hehehe nee ik bedoel dat hij enorm afremde bij het schakelen steeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |